28تا از معروفترین و بهترین رستوران های خوزستان + آدرس (1403)

دنبال بهترین رستوران های خوزستان هستید؟ در این مطلب، لیست کاملی از رستوران های برتر خوزستان با تنوع غذایی بالا، محیطی دلنشین و خدمات عالی را معرفی میکنیم.

28تا از معروفترین و بهترین رستوران های خوزستان + آدرس (1403)

 استان خوزستان یکی از بهترین استان‌های کشور ایران محسوب می‌شود که به خاطر برخورداری از جاذبه‌های متعدد، سالانه عده زیادی از افراد را به خود جذب می‌کند. در این استان رستوران‌ها و فست فودهای متعددی بنا شده تا مسافران بتوانند در سفر خود به خوزستان بعد از تماشای دیدنی‌ها یک وعده لذیذ را صرف کنند.

تنوع غذایی در استان خوزستان سبب شده تا رستوران‌ها و فست فودهای متعددی در جای جای این استان میزبان شما باشند. در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین رستوران های خوزستان می‌پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات کافی را در این باره به دست آورده و انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور یکی از بهترین و لاکچری ترین رستوران‌های استان خوزستان است که در شهر اهواز واقع شده است. این رستوران علاوه بر فضای شیک و لوکسی که دارد، انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

از امکانات رستوران گردان امپراطور می‌توان به منوی کامل غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی وغیره اشاره کرد. بدون شک می‌توان این رستوران را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های خوزستان معرفی کرد.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه‌ هشتم ( مشاهده روی نقشه )

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی اهواز

کباب سرای درویش خان

کباب سرای درویش خان

کباب سرای درویش خان یکی دیگر از معروفترین رستوران های خوزستان است که برای افرادی که عاشق غذاهای سنتی جنوب ایران هستند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. این رستوران زیبا و سنتی طعم واقعی غذاهای جنوبی را به شما هدیه می‌کند. با این حال اگر به چشیدن طعم کباب ‌های اهوازی علاقه دارید، حتما به کباب سرای درویش خان سری بزنید. لازم به ذکر است که قیمت‌های این رستوران نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس: اهواز، جنب پارک هجرت ( مشاهده روی نقشه )

رستوران برکه

رستوران برکه

باغ رستوران برکه شما را به صرف یک وعده غذا در فضایی بسیار زیبا و دلنشین دعوت می‌کند. فضای این باغ رستوران به‌صورت سنتی و جالبی طراحی شده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. شما می‌توانید به‌دلخواه خود در فضای داخل رستوران غذای خود را میل کرده و یا با نشستن بر روی آلاچیق‌هایی که در فضای آزاد قرار داده شده، تجربه ای متفاوت و جالبی را به دست آوردید.

در این رستوران بخشی در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن به منظور برگزاری مهمانی‌های کوچک استفاده کنید. به‌علاوه آلاچیق بزرگی نیز در این مجموعه وجود دارد که برای برگزاری سالگرد ازدواج و تولد طراحی شده است. باغ رستوران برکه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 11 صبح تا 12 شب میزبان مشتریان خود بوده و در روز جمعه نیز به صورت شبانه روزی پذیرای شما عزیزان است.

آدرس: اهواز، کیان پارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین ( مشاهده روی نقشه )

اگر به خوزستان سفر کردید و قصد رزرو اقامتگاه را داشتید میتوانید به سایت روم تور مراجعه کنید. برای اطلاع از شرایط رزرو روی کلمه رزرو اقامتگاه در خوزستان کلیک کنید.

فست فود خانه کنتاکی

فست فود خانه کنتاکی

 فست فود خانه کنتاکی بهترین پیتزاها و فست فودها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به غذاهای فست فودی علاقه دارید، بازدید از فست فود خانه کنتاکی را فراموش نکنید. این مکان در شهر آبادان واقع شده است پیتزاها شما می‌توانید هر روزی که بخواهید از ساعت 10 صبح تا 12 شب در این رستوران غذای خود را صرف کنید.

آدرس: خوزستان، آبادان، خیابان امام، نرسیده به پاساژ سعید ( مشاهده روی نقشه )

رستوران باغ فلاحت

باغ فلاحت

رستوران باغ فلاحت جزو آن مکان‌هایی به حساب می‌آید که لذت غذا خوردن را دو چندان می‌کند. این مکان زیبا تنها یک رستوران نیست بلکه یک باغ می‌باشد که از رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آلاچیق، فضای سبز و آبشار برخوردار است. چنانچه به استان خوزستان سفر کردید، بازدید از این رستوران زیبا و دلنشین را حتما در برنامه‌های خود بگنجانید. شما می‌توانید با رفتن به رستوران باغ فلاحت انواع غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی را در فضایی بسیار مطلوب و دل‌چسب نوش جان کنید.

آدرس: استان خوزستان، دزفول، خیابان شریعتی، کوچه زرگران، بام پارکینگ طبقاتی شریعتی ( مشاهده روی نقشه )

فست فود هایدا

فست فود هایدا

فست فود هایدا یکی از معروف‌ترین فست فودی های شهر اهواز به‌حساب می‌آید که دارای کامل‌ترین منو است. اگر به دنبال یک فست فودی بدون نقص در شهر اهواز می‌گردید، بهتر است به سراغ فست فود هایدا بروید. با رفتن به فست فود هایدا میتوانید مطابق با ذائقه خود انواع ساندویچ سرد، انواع برگر، انواع اسنک، ژامبون تنوری، سوسیس، پیتزا، ساندویچ گرم، سوخاری و پیش غذا را سفارش دهید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، بین 7 و 8 غربی ( مشاهده روی نقشه )

رستوران لئو

رستوران لئو

کافه رستوران لئو یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیت شهر اهواز است که می‌توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای خوشمزه با مواد ارگانیک به یکی از بهترین رستوران‌های استان خوزستان تبدیل شده است. در رستوران لئو می‌توانید انواع غذاها مانند فست فود، پیتزا، ساندویچ های گرم و سرد، پاستا و… را سفارش دهید.

علاوه بر این رستوران لئو دارای بخش کافی شاپ نیز است که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی و کیک را سفارش داده و میل کنید. کافی شاپ این مجموعه مکان مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مختلف مانند سالگرد ازدواج یا جشن تولد نیز می‌باشد. علاوه بر این‌ها قیمت غذاها نیز نسبت به کیفیت بالای آن‌ها بسیار مناسب است به صورتی که شما می‌توانید بدون نگرانی از منو هر چیزی را که تمایل داشتید، سفارش دهید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین ( مشاهده روی نقشه )

فست فود دارکوب

فست فود دارکوب

فست فود دارکوب علاوه بر ارائه انواع فست فودهای خوش طعم، یک کترینگ نیز است، به این معنا که شما می‌توانید با رفتن به این مکان غذاهای خانگی را نیز به‌صورت گرم و تازه صرف کنید.

اگر در شهر دزفول هستید و دلتان هوس یک پیتزای لذیذ و خوشمزه را کرده است، به فست فود دارکوب سری بزنید. از مزیت‌های این فست فود می‌توان به نزدیکی به مراکز مهمی همچون مجتمع تجاری سعید، شهر بازی دهکده شادی، نمایشگاه کتاب معراج و نوشت افزار سرای قلم اشاره کرد.

آدرس: خوزستان، دزفول، شریعتی، نرسیده به حضرت رسول ( مشاهده روی نقشه )

رستوران لنج

رستوران لنج

رستوران لنج در کنار رودخانه کارون قرار گرفته و ویوی بسیار زیبا و دلنشینی را در مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. صرف غذا در رستوران لنج اهواز قطعا به یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطراتتان تبدیل خواهد شد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با بهترین طعم سرو می‌شود.

ساعت کاری رستوران لنج به این صورت است که از ساعت 18 تا 3 صبح پذیرای مشتریان است. با توجه به این موضوع شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید، یعنی هم می‌توانید یکی از غذاهای خوش طعم این رستوران را صرف کنید و هم یک شب زیبا را در کنار پخش موسیقی زنده برای خود رقم بزنید.

به علاوه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز در قسمت کافی شاپ این رستوران میل کنید. اگر به این رستوران مراجعه کردید، ساندویچ مرغ گریل شده آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیانپارس، بلوار ساحلی شرقی، روبروی ورودی ( مشاهده روی نقشه )

رستوران کنجد

رستوران کنجد

رستوران کنجد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین و بهترین رستوران های خوزستان است که بهترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مگر می‌شود به شهر اهواز رفت و به کافه رستوران کنجد سر نزد؟! محیط داخلی و نمای بیرونی کافه رستوران کنجد بسیار زیبا و چشم نواز است.

این رستوران توانسته امتیاز خوبی را از کاربران دریافت کند، از این رو می‌توان گفت که یکی از بهترین رستوران‌های استان خوزستان است. اگر به کافه رستوران کنجد مراجعه کردید، حتما پیتزا را در لیست سفارشات خود قرار دهید. پیتزاهای این رستوران بسیار خوشمزه و معروف هستند. ساعت کاری این رستوران از ساعت 8 صبح تا 24 است، بنابراین می‌توانید متناسب با تمایلتان در هر وعده که بخواهید به رستوران کنجد مراجعه نمایید.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیانپارس، اسفند شرق ( مشاهده روی نقشه )

رستوران گیاهی؛ برای افراد گیاه‌خوار

اگر گیاه‌خوار هستید و در لیست رستوران های خوزستان به دنبال بهترین رستوران این استان می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران گیاهی است. تمامی غذاهای رستوران گیاهی، سالم و مقوی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. زمانی که وارد رستوران گیاهی می‌شوید تصورتان از غذاهای گیاهی تغییر خواهد کرد؛ زیرا تمامی غذاهای این رستوران بسیار خوش‌آب‌و‌رنگ هستند و طعم بی‌نظیری دارند.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان پارس، جنب سینما هلال‌احمر

رستوران سنتی قصر ضیافت؛ برای علاقه‌مندان به غذاهای سنتی خوزستان

رستوران سنتی قصر ضیافت

بعد از گشت‌وگذار در شهر زیبای اهواز می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی این شهر را در بهترین رستوران های خوزستان میل کنید. رستوران سنتی قصر ضیافت یک منوی کامل از غذا‌های دریایی، عربی و اصیل جنوبی دارد که در سینی‌های بزرگ و سنتی برای شما سرو می‌شوند.

دکور رستوران قصر ضیافت به سبک خانه‌های مجلل عربی است؛ بنابراین با رفتن به این رستوران می‌توانید در فضایی سنتی و سرشار از آرامش غذای خود را میل کنید. خوب است بدانید قصر ضیافت جزو بهترین رستوران های خوزستان با موسیقی زنده است.

آدرس شعبه ۱: خوزستان، اهواز، بلوار آیت‌الله بهبهانی، روبه‌روی پارک شهربازی

آدرس شعبه ۲: خوزستان، اهواز، باهنر، بلوار معلم، نبش ناصح غربی

رستوران کاکتوس سبز؛ مناسب تمامی سلیقه‌ها

رستوران کاکتوس سبز

گردشگرانی که با تعداد زیادی از دوستان و آشنایان خود به سفر آمده‌اند و هر کدام از آنها سلیقه متفاوتی دارند می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی غذای خود را در رستوران کاکتوس سبز میل کنند؛ زیرا این رستوران یک منوی کامل از غذاهای کبابی، فرنگی، دریایی، غذاهای سنتی و کبابی دارد.

علاوه بر این فضای زیبا و مدرن رستوران کاکتوس سبز سبب شده این رستوران به‌عنوان بهترین رستوران خوزستان لقب بگیرد.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان‌ پارس، فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب، روبه‌روی فروشگاه هاکوپیان

رستوران زعفرانیه خوزستان ؛ بهترین رستوران دریایی خوزستان

وقتی صحبت از جنوب به میان می‌آید نمی‌توان از غذاهای لذیذ دریایی آن چشم‌پوشی کرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی و دریایی خوزستان را دربهترین رستوران های خوزستان میل کنید رستوران زعفرانیه را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید.

اگرچه منوی این رستوران شامل انواع کباب‌‌های اهوازی، چنجه برگ، کوبیده و سایر غذاهای خوشمزه خوزستان است؛ اما به‌واسطه ماهی‌های کبابی و غذاهای دریایی‌اش شناخته می‌شود. علاوه بر این رستوران زعفرانیه از بهترین متریال برای تهیه غذا استفاده می‌کند پس بدون هیچ نگرانی می‌توانید غذاهای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

آدرس: خوزستان، اهواز،۲۴ متری خیابان پلی‌کلینیک، شهید رجایی، تقاطع دوم

رستوران خیمه؛ بهترین رستوران خوزستان با موسیقی زنده

رستوران خیمه

در رستوران سنتی خیمه می‌توانید در محیطی سنتی و دلباز غذای خود را میل کنید. رستوران خیمه دارای دو محیط سرپوشیده و روباز است که با معماری سنتی و قدیمی خود توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.

اگر به محیط‌های روباز علاقه‌مند هستید می‌توانید روی تخت‌های سنتی بنشینید و هنگام خوردن غذا از صدای شرشر آب لذت ببرید. منوی رستوران خیمه شامل غذاهای سنتی جنوبی، لبنانی و فست‌فود است.

رستوران خیمه به دلیل طعم منحصربه‌فرد غذاهایش و پخش موسیقی زنده در محیطی آرام و دلنشین بهترین رستوران خوزستان است.

آدرس: خوزستان، اهواز، امانیه، بین فلکه ساعت و سه‌گوش، روبه‌روی دادگستری

خانه کباب مهمان؛ تجربه خوردن یک کباب منحصر‌به‌فرد و خوشمزه

خانه کباب مهمان

اگر به انواع مختلف کباب‌ها علاقه‌مند هستید حتما عاشق طعم منحصربه‌فرد کباب‌های رستوران مهمان خواهید شد. البته در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی، دسر، پیش‌غذا و نوشیدنی سرو می‌شود؛ اما بیشتر به‌واسطه کباب‌های خوشمزه‌اش شناخته می‌شود.

رستوران کباب مهمان به‌واسطه کیفیت بالای مواد‌ اولیه و طعم منحصر‌به‌فرد غذا‌ها توانسته توجه بسیاری از گردشگران و مردم بومی را به خود جلب کند و به‌عنوان بهترین رستوران خوزستان شناخته شود.

آدرس: خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زمزم

کافه رستوران زهره؛ تجربه خوردن غذا در محیطی متفاوت

بعد از یک خرید طولانی در مرکز خرید زهره می‌توانید برای صرف غذا به کافه‌رستوران زهره مراجعه کنید‌. دقیقا نمی‌توانیم یک دلیل برای آوردن نام کافه رستوران زهره به‌عنوان بهترین رستوران خوزستان پیدا کنیم؛ زیرا از فضای منحصر‌به‌فرد آن گرفته تا غذاها و کیفیت بالای آنها، علت‌های متعددی برای آوردن نام رستوران زهره به‌عنوان بهترین رستوران استان خوزستان وجود دارد.

دکوراسیون این رستوران به‌گونه‌ای طراحی شده است که در کنار خوردن غذاهای خوشمزه می‌توانید از باغچه‌های کوچک و بزرگ و صدای آب‌نماهای وسط آن لذت ببرید.

رستوران زهره تلفیقی از دکوراسیون سنتی و مدرن است که تضاد بسیار جالبی را ایجاد کرده است. علاوه بر این در رستوران زهره می‌توانید در هنگام صرف غذا به موسیقی زنده نیز گوش دهید.

آدرس: خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

سفره خانه سنتی آب و آتش؛ بهترین رستوران سنتی خوزستان از نظر مردم محلی

سفره خانه سنتی آب و آتش

از آنجایی‌که کباب جزو پرطرفدارترین غذاها در میان مردم خوزستان است؛ اگر از مردم محلی در مورد بهترین رستوران خوزستان سوال کنید، بدون شک رستوران سنتی آب‌وآتش را به شما معرفی می‌کنند.

منوی رستوران آب‌وآتش شامل کباب برگ، چلو دیگی، شیشلیک، خوراک قفقازی، ماهی کباب، کباب ‌بختیاری و کباب کوبیده است. زمان خوردن غذا در رستوران آب‌وآتش مراقب دستان خود باشید؛ زیرا ممکن است انگشتان خود را نیز همراه غذا بخورید.

آدرس: خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فاطمی، بین زیبا و زهرا

رستوران و فست‌فود رادین؛ تجربه خوردن خوشمزه‌ترین غذاها در خوزستان

همان‌طور که می‌بینید تعداد رستوران‌های این استان که در لیست بهترین رستوران خوزستان قرار می‌گیرند کم نیست. سرآشپزان اهواز آن‌قدر ماهر و باتجربه هستند که می‌توانید در اکثر رستوران‌های خوزستان خوشمزه‌ترین غذاهای عمرتان را میل کنید.

رستوران رادین نیز از این قافله عقب نمانده و با یک منوی کامل از خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی، جنوبی، فرنگی، انواع ساندویچ و پیتزا در لیست بهترین رستوران‌های خوزستان جای می‌گیرد؛ بنابراین با هر سلیقه‌ای می‌توانید برای خوردن یک غذای خوشمزه به رستوران رادین مراجعه کنید.

آدرس: خوزستان، اهواز، گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

کافه رستوران گاراژ؛ مناسب دورهمی‌های کوچک

کافه رستوران گاراژ

اگر به دکوراسیون‌های ساده و مدرن علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در محیطی سرشار از آرامش غذا میل کنید می‌توانید به کافه رستوران گاراژ مراجعه کنید. کافه رستوران گاراژ همواره جزء محبوب ترین رستوران خوزستان بوده و طرف‌داران مخصوص به خودش را دارد.

منوی رستوران گاراژ شامل غذاهایی برای صبحانه، ناهار و شام است؛ بنابراین در از تایمی از شبانه‌روز می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. علاوه بر این بعد از صرف غذا می‌توانید یک یادداشت کوچک روی دیوار خاطره‌ها بنویسید و یک خاطره از خود در این رستوران به یادگار بگذارید.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان پارس ، بین خیابان ۸ و ۹ غربی

رستوران نوید؛ بهترین مکان برای برگزاری دورهمی در خوزستان

رستوران نوید

درصورتی‌‌که می‌خواهید یک دورهمی یا جشن در شهر اهواز ترتیب دهید می‌توانید به رستوران نوید مراجعه کنید. رستوران نوید با دو فضای سرپوشیده و سرباز و امکان سرو غذا به‌صورت سلف‌سرویس بهترین رستوران خوزستان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما است.

علاوه بر این میز‌ آرایی‌های این رستوران بسیار زیبا و دلنشین هستند به همین دلیل هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل میز رنگین این رستوران مقاومت کند.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان پارس، خیابان ۱۷

رستوران خانه تنوری ژرژ؛ بهترین رستوران خوزستان برای خوردن فست‌فود

رستوران خانه تنوری ژرژ

اگر به غذاهای فست‌فودی علاقه‌مند هستید می‌توانید در نزدیکی میدان راه‌آهن به رستوران خانه تنوری ژرژ مراجعه کنید. رستوران ژرژ دارای یک منوی کامل از انواع ساندویچ‌های تنوری، ساندویچ و پیتزا است که با ظاهر دل‌فریبشان هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند.

اگرچه قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است؛ اما به دلیل باکیفیت بودن متریال این رستوران می‌توانید با خیال راحت غذای خود را میل کنید.

آدرس: خوزستان، اهواز، امانیه، فلکه ساعت، خیابان خرو، کوچه خجسته

رستوران اسپیناچی؛ بهترین رستوران ایتالیایی خوزستان

بعد از یک گشت‌وگذار طولانی در اهواز تنها چیزی که می‌تواند روز شما را تکمیل کند خوردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی در بهترین رستوران خوزستان است. رستوران اسپیناچی یک منوی کامل از انواع پیتزا، لازانیاهای ایتالیایی و پاستا دارد که انتخاب را برای هر انسانی سخت می‌کند.

علاوه بر این دکوراسیون این رستوران بی‌نهایت زیبا و منحصر‌به‌فرد است تاحدی‌که نمی‌توانید بدون گرفتن چندین عکس در رستوران آنجا را ترک کنید. یکی از نکات جالب‌توجه در مورد دکوراسیون رستوران اسپیناچی این است که برای نوشتن نام رستوران روی دیوار از یک دوچرخه کلاسیک و چرخ‌های آن استفاده کرده‌اند.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان‌آباد، بین ۴ و ۵ غربی

رستوران اسپیناچی

رستوران سنتی باغ فیروزه؛ یکی از بهترین باغ رستوران های خوزستان

در رستوران سنتی باغ فیروزه خوزستان می‌توانید یک سفر در زمان را تجربه کنید و از خوردن غذاهای سنتی جنوب کشور در محیطی ساکت و آرام لذت ببرید.

همچنین در این رستوران می‌توانید انواع کباب خوشمزه، غذاهای سنتی جنوب و دیزی را سفارش دهید. ما در تیم روم تور به گردشگران عزیز پیشنهاد می‌کنیم در زمان سفر به شهر زیبای اهواز خوردن غذاهای خوشمزه جنوب کشور را در محیطی سنتی از دست ندهند.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان پارس، بین خیابان ۱۴ و ۱۵ غربی

رستوران و فست فود نارین؛تجربه خوردن غذا در یک فضای رمانتیک

رستوران و فست فود نارین

اولین چیزی که در رستوران نارین توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند نورپردازی‌های زیبا و موزون آن است؛ اما زمانی این زیبایی به اوج خود می‌رسد که لامپ‌های اصلی رستوران خاموش می‌شوند و نور‌های آبی، بنفش و صورتی با زیبایی تمام فضایی رمانتیک را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

به علاوه، در رستوران نارین می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ، غذاهای دریایی، خورش ایرانی، پیش‌غذا، کباب و سوخاری را سفارش دهید. تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران سبب شده تا رستوران نارین به‌عنوان بهترین رستوران خوزستان شناخته شود.

آدرس: خوزستان، اهواز، خیابان آبان، بوستان بین اردیبهشت و خرداد

فست فود آترین؛ تجربه خوردن خوشمزه‌ترین فست‌فود خوزستان

فست فود آترین

یکی از محبوب‌ترین رستوران و فست‌فود‌ها در میان مردم محلی خوزستان فست‌فود آترین است. منوی رستوران آترین شامل انواع پیتزاها، پاستاها، و مرغ‌سوخاری است که به دلیل طعم بی‌نظیرشان طرف‌داران زیادی دارند. کافی است فقط یک‌بار به رستوران آترین بروید تا مشتری ثابت این رستوران شوید.

آدرس: خوزستان، اهواز، کیان پارس، بین خیابان سروش و خیابان الهام

رستوران سنتی خان‌دایی؛ با سبک و سیاق قدیمی

رستوران سنتی خان‌دایی

به جرات می‌توان گفت رستوران خان‌دایی با آن دکوراسیون سنتی و منحصر‌به‌فرد خود بهترین رستوران خوزستان است.

اگر به دکوراسیون‌‌های سنتی علاقه‌مند هستید رستوران خان‌دایی بهشت شما است؛ زیرا در این رستوران فراموش می‌کنید برای دیدن یک بافت سنتی اصیل آمده‌اید یا برای صرف غذا به بهترین رستوران سنتی خوزستان مراجعه کرده‌اید.

منوی رستوران خان‌دایی شامل انواع کباب و غذا‌های سنتی جنوب است؛ اما بیشتر به‌واسطه دیزی مخصوص و جوجه حلزونی خان‌دایی شناخته می‌شود.

آدرس: خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فاضل

رستوران تیارا؛ محبوب‌ترین رستوران خوزستان

رستوران تیارا

کافی است خودتان به رستوران تیارا بروید تا از نزدیک شاهد محبوبیت آن باشید. مهم نیست در چه ساعتی از شبانه‌روز به این رستوران می‌روید؛ چون درهرصورت جای سوزن انداختن نیست.

یک نکته جالب‌توجه در مورد رستوران تیارا این است که تمامی افراد متناسب با سفارش خود به یکی از طبقات این رستوران می‌روند.

افرادی که قصد دارند پیتزا و فست‌فود نوش جان کنند باید در طبقه اول بنشینند و افرادی که قصد خوردن سایر غذاها را دارند باید به طبقه دوم بروند. رستوران تیارا به دلیل سرو غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر در جایگاه بهترین رستوران خوزستان جای می‌گیرد.

آدرس: خوزستان، اهواز، گلستان، بلوار فروردین

کلام آخر

غذاهای جنوبی خوش عطر و طعم استان خوزستان در هر گوشه از کشور زبان زد خاص و عام است. به این صورت که بسیاری از افراد بخش عمده سفر خود را به چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای اصیل و سنتی این استان، اختصاص می‌دهند.

ما در این مقاله از آژانس گردشگری روم تور سعی کردیم تا در میان رستوران ها و فست فودهای متعدد این استان، چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده و انتخاب شما عزیزان را آسان‌ تر کند.