جشنواره زمستانه خدمات گردشگری روم تور در قشم بهمراه تخفیف ویژه

سفر در زمستان به جزیره زیبای قشم در برنامه بیشتر ما ایرانیان است. ما در روم تور مثل همیشه کنار شما مسافران عزیز هستیم تا سفری به یاد ماندنی در سفر به جنوب ایران داشته باشید.

جشنواره زمستانه خدمات گردشگری روم تور در قشم بهمراه تخفیف ویژه
جشنواره زمستانه خدمات گردشگری روم تور در قشم بهمراه تخفیف ویژه

خودتان را برای جشنواره زمستانی تورهای قشم، هرمز و کشتی تفریحی وفا آماده کنید.

سفر در زمستان تجربه شیرین و متفاوتی است که طرفداران خاص خود را هم دارد. سفر به جنوب ایران یکی از سفرهای زمستانی است که در نیمه دوم سال بهترین زمان سفر محسوب می شود. جشنواره های مختلف فصول سرد فرصت هایی برای گردش و تفریح در زمستان است. اگر می خواهید در فصل زمستان سفری بی نظیر و دلچسب را تجربه کنید، مجله گردشگری روم تور خبرهای خوبی برایتان دارد که بتوانید یک سفر عالی به جنوب ایران جزیره قشم و هرمز داشته باشید. شما می توانید با شرکت در جشنواره زمستانه روم تور بهمراه تخفیف ویژه از تفریحات و خدمات گردشگری روم تور در قشم استفاده کنید.

سفر زمستانی شامل دو بخش است که شامل: سفر به شهرهای سرد و سفر به شهرهای گرم می باشد. سفر به شهرهای سرد که می توانید از جاذبه های سردسیر آن منطقه دیدن کنید. سفر به شهرهای جنوبی و گرمسیر کشور به خاطر وضعیت جوی که آب و هوای متعادل تری نسبت به فصل های گرم تر دارد می تواند تجربه لذت بخش تری داشته باشد.

اقامت در مجتمع های اقامتی سام قشم با تخفیف ویژه

یکی از دغدغه اصلی مسافران و پرهزینه ترین بخش سفر مربوط به رزرو اقامتگاه است. در کنار قیمت مناسب، ارائه خدمات و نظافت محل اقامت از دغدغه اصلی مسافران در سفر به قشم است که ما در روم تور سعی کردیم با برگزاری جشنواره زمستانه و در نظر گرفتن تخفیف های ویژه تا حدودی از هزینه اقامت شما مسافران عزیز در سفر به جزیره زیبای قشم کم کنیم. 

در صورت سفر به قشم و داشتن سوال در رابطه با اقامت در این جزیره می توانید با بخش پشتیبانی روم تور تماس حاصل فرمایید.

تماس با پشتیبانی: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱ 

کشتی تفریحی وفا قشم را با تخفیف از روم تور رزرو نمایید

کشتی تفریحی وفا در سال ۱۴۰۱ با بهترین خدمات به مسافرین عزیز شروع به کار کرد که دارای دو طبقه مجزاست که طبقه پایین آن سرپوشیده و طبقه بالای آن با اطرافی باز است. قسمت پایین طبقه کشتی وفا یک سالن سرپوشیده دارای موسیقی زنده، میز و نیمکت برای مسافران است که ظرفیت این سالن ۸۰ نفر در هر سانس می باشد. می توانید به مدت دو ساعت از موسیقی زنده و برنامه های شاد و مفرح آن لذت ببرید.

طبقه بالای کشتی فضای نیمه باز و دارای کافی شاپ است. به دلیل محدود بودن حتما از یک روز قبل رزرو خود را انجام دهید. رزرو این کشتی برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است. در صورت استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی هزینه به صورت جداگانه محاسبه می شود. برای سوار شدن به کشتی ۲۰ دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. محل سوار شدن در این کشتی مرکز شهر است که آدرس دقیق و لوکیشن بعد از رزرو برای شما ارسال می گردد در صورت تغییر ساعت زودتر یا دیرتر به شما اطلاع رسانی می شود.

شما برای رزرو کشتی تفریحی وفا می توانید بصورت مستقیم و آنلاین از طریق وبسایت روم تور و یا با تماس با بخش پشتیبانی رزرو نمایید.

بخش پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱ داخلی ۲  

گشت یک روزه جزیره هرمز، پیشنهاد روم تور جهت تجربه یک سفر فوق العاده

جزیره هرمز بدلیل پستانسیل بالای گردشگری و نقاط دیدنی فوق العاده در چندین سال اخیر مورد استقبال مسافران بسیاری از سراسر ایران قرار گرفته و ما در روم تور گشت هرمز را بعنوان یکی از خدمات پرطرفدار در اختیار گردشگران و مسافران قرار داده ایم. مسافران عزیز قبل از سفر به جنوب ایران و قشم می توانند با شرکت در جشنواره زمستانه روم تور گشت یک روزه هرمز را با تحفیف ویژه و بصورت آنلاین از وبسایت روم تور رزرو نمایند.

جهت هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی با بخش پشتیبانی روم تور تماس حاصل فرمایید.

با یک تخفیف ویژه گشت ویژه قشم و هنگام را از روم تور رزرو نمایید

جزیره قشم با توجه به وسعت زیاد آن و یکی از اکوسیستم های به ثبت رسیده در جهان دارای نقاط دیدنی زیادی است که برای گشتن و بازدید از این نقاط چندین روز زمان می برد ولی ما در روم تور سعی کردیم با تعریف یک گشت ویژه مخصوص قشم وهنگام که با کمترین هزینه و بیشترین بازدید از نقاط گردشگری در خدمت مسافران عزیز باشیم. شما می توانید گشت ویژه قشم و هنگام را بصور آنلاین و با تخفیف از وبسایت روم تور رزرو نمایید.

شاید بسیاری از افراد معتقد باشند که در فصل زمستان سفر مناسب نیست و بهترین زمان سفر فصلی است که بارندگی نباشد اما سفر به جنوب و جزیره قشم از آن جزیره هایی است که در فصل زمستان بهترین زمان برای سفر است.

پیشنهاد میکنیم به سایت روم تور مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه تور جزیره گردی قشم، هرمز و کشتی تفریحی وفا دیدن فرماییید که بهترین تخفیفات را در سایت برای مهمانان عزیز در نظر گرفته ایم که بتوانند از خدمات ویژه روم تور استفاده کنند. روم تور سفر خوبی را برای شما عزیزان آرزو می کند.