بهترین رستوران های کیش | لیست 14 رستوران برتر + عکس

مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران در کیش پیداکردن بهترین رستوران های کیش است؛ بنابراین در این مقاله تلاش کردیم با معرفی بهترین رستوران‌های جزیره کیش اوقات خوشی را برای شما رقم بزنیم. لازم به ذکر است که انتخاب بهترین رستوران کیش برای صرف غذا تا حد زیادی به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

بهترین رستوران های کیش | لیست 14 رستوران برتر + عکس
بهترین رستوران های کیش

تعطیلات آخر هفته بهترین فرصت برای یک ایرانگردی مهیج با خانواده یا دوستان و آشنایان است. امروزه گردشگران زیادی برای گذراندن اوقات خود به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. بعد از یک روز به‌یادماندنی در جزیره کیش و تماشای جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا گردشگران دوست دارند غذاهای دریایی و سنتی کیش را در بهترین رستوران‌ های کیش میل کنند.

بنابراین قصد داریم به گردشگرانی که از کیش بازدید می‌کنند بگوییم غذای محلی کیش کجا بخوریم. همراه ما باشید تا در ادامه این مقاله از روم تور به معرفی بهترین رستوران‌ های کیش که خوشمزه‌ترین غذاهای جزیره را سرو می‌کنند بپردازیم.

۱. رستوران دریایی میرمهنا

همواره رستوران‌های ساحلی جزو محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌ های کیش برای صرف غذا در میان گردشگران به شمار می‌روند. اگر بعد از قدم زدن در ساحل دریای خلیج فارس قصد دارید به یک رستوران ساحلی بروید، ما به شما رستوران دریایی میر مهنا را پیشنهاد می‌کنیم.

تمامی افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند با خیالت راحت به رستوران میر مهنا مراجعه کنند؛ زیرا این رستوران منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی دارد. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های رستوران میر مهنا این است که در زمان صرف غذا به‌راحتی می‌توانید از تماشای ساحل دریا لذت ببرید.

آدرس: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

برای رزرو اقامتگاه، سوییت و ویلا در کیش کلیک کنید.

رستوران دریایی میر مهنا

۲. رستوران کوه نور

اگر می‌خواهید شاهد منحصربه‌فردترین تجربه عمر خود باشید، حتما به رستوران کوه نور سری بزنید. خوش‌ذوق و باسلیقه‌ترین معماران و طراحان دکوراسیون دست‌به‌دست هم داده‌اند تا یک فضای جذاب و خاطره‌انگیز را برای گردشگران کیش فراهم کنند.

در رستوران کوه نور شما در فضایی مثل یک غار قدیمی که با نقاشی‌هایی مربوط به ایران باستان تزیین شده غذا میل می‌کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای کیش را در فضایی خاص میل کنید رستوران کوه نور بهترین گزینه برای شما است.

آدرس: میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش

۳. رستوران خانه بومیان کیش

اگر به دنبال یک رستوران محلی کیش هستید که بتوانید غذاهای کیش را در آن میل کنید خانه بومیان کیش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. خانه مردم‌شناسی بومیان کیش از دیرباز یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری کیش بوده است.

بیشتر گردشگرانی که به دنبال غذاهای سنتی کیش هستند برای خوردن یک غذای سنتی خوشمزه با دستور پخت اصیل بومی به خانه بومیان کیش مراجعه می‌کنند؛ بنابراین خانه بومیان کیش جزو بهترین رستوران‌ های کیش به شمار می‌رود.

آدرس: بعد از بازار ماهی فروشان، روبه روی اسکله صیادی

بیشتر بخوانید: محبوب ترین غذای کیش

رستوران خانه بومیان کیش

۴. رستوران هواری کیش

اگر می‌خواهید غذاهای دریایی کیش را با دست‌پخت اصیل مردم محلی کیش میل کنید باید به اولین و تنها رستوران دریایی کیش مراجعه کنید. نام رستوران هواری از نام یکی از غذاهای محلی کیش که ترکیبی از ماهی، میگو، برنج و ادویه‌های محلی گرفته شده است. در رستوران هواری کیش می‌توانید غذاهای کیش را با دستور پخت مخصوص مردم کیش نوش جان کنید.

آدرس: شهرک صدف، میدان گلستان، روبه روی مسجد امام حسن مجتبی

بیشتر بخوانید: مراکز خرید کیش

رستوران هواری کیش

۵. رستوران نهنگ سفید

یکی دیگر از تجربه‌های جالب که می‌توانید در جزیره کیش کسب کنید غذاخوردن در دل نهنگ است. معماران و طراحان خوش‌ذوق ایرانی رستوران نهنگ سفید را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که انگار در حال خوردن غذا درون شکم نهنگ سفید هستید.

رستوران نهنگ سفید پشت بازار مریم کیش قرار دارد؛ بنابراین گردشگران می‌توانند بعد از یک بازارگردی طولانی برای خوردن غذاهای کیش به نهنگ سفید که یکی از بهترین رستوران‌ های کیش است مراجعه کنند. کافی است برای یک‌بار به رستوران نهنگ سفید مراجعه کنید تا برای همیشه مشتری غذاهای ایرانی و دریایی این رستوران شوید.

آدرس: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

اگر قصد رزرو تفریحات در جزیره کیش را دارید در اینجا کلیک کنید.

رستوران نهنگ سفید

۶. رستوران توتی فروتی

اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی کیش را بخورید رستوران توتی فروتی کیش می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران توتی فروتی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران ‌های کیش است که در کنار آب‌های خلیج‌فارس قرار دارد. این رستوران حدودا ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد؛ اما به دلیل اینکه در کنار یک اسکله تفریحی قرار دارد همیشه پر از گردشگرانی است که برای خوردن غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و غذاهای کیش به این رستوران مراجعه می‌کنند.

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل کیش

رستوران توتی فروتی

۷. رستوران فودلند

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های کیش رستوران فودلند است. در این رستوران بیش از ۱۰۰ نوع غذا شامل ایرانی، بین‌المللی، سنتی، دریایی، عربی و فست‌فود سرو می‌شوند، به همین دلیل رستوران فودلند را سرزمین غذای کیش نام‌گذاری کرده‌اند. اگر به کیفیت غذاهای رستوران اهمیت می‌دهید باید به شما بگوییم که رستوران فودلند از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند.

علاوه بر این رستوران فودلند برای جلب رضایت مشتریان خود دو کافی‌شاپ مجزا یکی برای سرو آبمیوه، بستنی و سایر نوشیدنی‌های سردوگرم و یک کافی‌شاپ مراکشی برای سرو قلیان و چایی فراهم کرده است.

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین المللی مرجان

تور مسافرتی جزیره کیش را در روم تور با قیمت استثنایی رزرو کنید.

رستوران فودلند

۸. رستوران دارچین

به‌جرئت می‌توان گفت هر آن چه که از بهترین رستوران های کیش انتظار دارید در رستوران دارچین جمع شده است. فضای زیبا و منحصربه‌فرد، کیفیت بالای غذا، قیمت مناسب و داشتن تنوع غذایی زیاد تنها بخشی از ویژگی‌های رستوران دارچین است. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید رستوران دارچین بهشت شما خواهد بود؛ زیرا منوی دریایی این رستوران تنوع بالایی دارد و انواع مختلف غذاهای دریایی مثل ماهی سوخاری، فیله ماهی شیر پفکی، ماهی و چیپس، بشقاب میگو، بشقاب دریایی کبابی و قلیه‌ماهی در رستوران دارچین سرو می‌شوند. علاوه بر این اگر می‌خواهید یک صبحانه خوشمزه را به همراه دوستان خود میل کنید می‌توانید به رستوران دارچین مراجعه کنید.

آدرس: انتهای خیابان اندیشه، روبه‌روی آوای خلیج فارس

برای رزرو ترانسفر در کیش کلیک کنید.

رستوران دارچین

۹. رستوران رویال استار

اگر به دنبال یک فضای رمانتیک و دنج برای خوردن یک شام در کنار خانواده و دوستان خود هستید رستوران رویال استار کیش بهترین گزینه برای شما است. رستوران رویال استار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و به دلیل تنوع غذایی بالا و کیفیت عالی غذاها یکی از بهترین رستوران‌ های کیش است.

اگر به خوردن غذا در فضای باز علاقه‌مند هستید باید به شما بگوییم که رستوران رویال استار دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز برای سرو غذا است. به دلیل محبوبیت زیادی که رستوران رویال استار در بین گردشگران و افراد محلی دارد بهتر است که پیش از مراجعه به رستوران نسبت به رزرو تلفنی اقدام کنید.

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بستاک، طبقه سوم

رستوران رویال استار

۱۰. رستوران هشتگ

اگر بعد از گردش در جزیره کیش هوس خوردن فست‌فود کرده‌اید بهتر است به رستوران هشتگ مراجعه کنید؛ زیرا خوشمزه‌ترین فست‌فود‌های جزیره در این رستوران سرو می‌شوند. البته فست‌فود‌های خوشمزه تنها علت آوردن نام رستوران هشتگ در میان بهترین رستوران‌ های کیش نیست. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه یک دکور متفاوت و جذاب دارد که حتما عاشق آن می‌شوید.

در رستوران هشتگ انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود با بهترین متریال سرو می‌شوند. البته اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران هشتگ را سفارش دهید ما به شما همبرگر، پیتزا مدیترانه‌ای و پیتزا پپرونی را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ، ساختمان هدیش

رستوران هشتگ

۱۱. رستوران شاندیز صفدری

وقتی صبحت از بهترین رستوران های کیش به میان می‌آید نمی‌توان از رستوران شاندیز صفدری چشم‌پوشی کرد. ویژگی‌هایی نظیر کیفیت بالا، موسیقی زنده، طعم بی‌نظیر غذاها و تنوع غذایی بالا سبب شده تا رستوران شاندیز صفدری محبوبیت زیادی در میان گردشگران داشته باشد.

منوی رستوران شاندیز صفدری بسیار متنوع است و انواع مختلف غذاهای ایرانی و دریایی در این منو یافت می‌شوند. علاوه بر این رستوران شاندیز صفدری ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد؛ بنابراین افرادی که می‌خواهند تولد و سایر جشن‌های خود را در جزیره کیش برگزار کنند می‌توانند به رستوران شاندیز صفدری مراجعه کنند.

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

رستوران شاندیز صفدری

۱۲. رستوران فودکورت دامون

بعد از یک خرید عالی در مرکز خرید دامون، یکی از مراکز خرید اصلی کیش تنها چیزی که خستگی را از تن آدم می‌برد خوردن غذا در رستورانی است که ۱۲ غرفه فعال غذایی دارد. انواع مختلف غذاهای ایرانی، فست‌فودها، هندی، ترکی، ایتالیایی، چینی و مکزیکی در رستوران فودکورت دامون کیش یافت می‌شوند. علاوه بر این سرویس‌دهی سریع، قیمت مناسب و دکور زیبای فودکورت دامون سبب شده تا این رستوران در میان بهترین رستوران های کیش قرار بگیرد.

آدرس: بلوار وصال، مرکز خرید دامون

رستوران فودکورت دامون

۱۳. رستوران پایاب

بعد از سپری کردن یک روز عالی در مجموعه گردشگری پایاب می‌توانید به یک فضای دنج و آرامش بخش برای خوردن غذا مراجعه کنید. رستوران پایاب دارای یک فضای باز با محیط عالی است که می‌تواند تا مدت‌ها در خاطر شما بماند.

اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی در بهترین رستوران های کیش میل کنید باید سری به رستوران پایاب کیش بزنید. خوب است بدانید رستوران پایاب کیش در کنار زیباترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش قرار دارد به همین دلیل از محبوبیت زیادی در میان گردشگران برخوردار است.

آدرس: میدان المپیک، بلوار المپیک

رستوران پایاب

۱۴. رستوران سالود

یکی از بهترین رستوران‌ های کیش که در ساحل خلیج‌فارس قرار دارد رستوران سالود است. در رستوران سالود گردشگران می‌توانند علاوه بر خوردن غذاهای ایرانی، دریایی، فست‌فود و فرنگی خوشمزه از تماشای دریا نیز لذت ببرند. اگر برای خوردن غذا به رستوران سالود رفتید حتما از تراس این رستوران به تماشای زیبایی‌های جزیره بنشینید. لازم به ذکر است که رستوران سالود یک بخش کافی‌شاپ نیز دارد.

آدرس: جاده جهان، جنب کلبه هور

رستوران سالود

متفاوت ترین ها را در بهترین رستوران های جزیره کیش تجربه کنید!

مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران در کیش پیداکردن بهترین رستوران های کیش است؛ بنابراین در این مقاله تلاش کردیم با معرفی بهترین رستوران‌های جزیره کیش اوقات خوشی را برای شما رقم بزنیم. لازم به ذکر است که انتخاب بهترین رستوران کیش برای صرف غذا تا حد زیادی به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گردش و تفریح در کیش با سایر شهر‌های ایران به روم تور مراجعه کنید. اگر تابه‌حال به رستوران‌هایی که معرفی کردیم مراجعه کرده‌اید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خدمات شگفت انگیز روم تور رو از دست نده :