تفریحات خانوادگی کیش که سفر شما را خاطره‌انگیز می‌کند!

خیلیا میگن سفر رو باید مجردی رفت ولی وقتی تفریحات خانوادگی کیش رو دیدم فهمیدم که چقدر اشتباه می‌کردم. این تفریحاته که باعث میشه کیش رو دوست داشته باشم.

تفریحات خانوادگی کیش که سفر شما را خاطره‌انگیز می‌کند!

خانواده‌های زیادی هستند که در تعطیلات عازم جزیره کیش می‌شوند. مهمترین دغدغه این افراد تفریحات خانوادگی است که برای همه اعضای خانواده قابل استفاده باشد. یعنی طوری نباشد که یکی از آنها بالاجبار در هتل بماند تا دیگران سراغ تفریح بروند.

خوشبختانه تفریحات خانوادگی کیش آنقدر متفاوت و جذاب هستند که چنین مشکلی برای خانواده‌ها به وجود نمی‌آید. این تفریحات شامل پاراسل سواری، قایق سواری، بنابا سواری، بازدید از پارک‌های متفاوتی چون پارک برفی پنگوئن، پارک سنتر، پارک اوشن می‌شود. همین‌طور ساحل‌های جزیره نیز مکان مناسبی برای تفریحات آبی و پیک نیک‌های خانوادگی است.

اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، در این مقاله از روم تور با ما همراه باشید تا با تفریحات مناسب خانوادگی در کیش آشنا شوید.

تفریحات کیش برای خانواده ها

خیلیا میگن سفر رو باید مجردی رفت. تا با خیال راحت بتونی هرجا دلت خواست رو بگردی. اما وقتی چند تا بچه کوچیک تو خونه داشته باشی یا خانواده‌ات هم دوست داشته باشن بیان، شرایط فرق می‌کنه. اون موقع تبدیل میشه به یه سفر خونوادگی که هیجان‌ها و جذابیت‌های خودش رو داره.

وقتی می‌خواستم یه سفر برم کیش مدام فکرم درگیر بود که نکنه با خانواده بهمون خوش نگذره و بعضی از اونا نتونن به اندازه کافی از سفرمون لذت ببرن. اما وقتی تفریحات خانوادگی کیش رو دیدم فهمیدم که چقدر اشتباه می‌کردم. همینه که باعث میشه کیش رو دوست داشته باشم. فرقی نمی‌کنه تو چه سنی باشی، مجردی بری یا خونوادگی همیشه چیزایی داره که غافلگیرت کنه و همه همسفرهات لذت ببرن و بهشون خوش بگذره.

این تفریحات از غواصی و شنا توی خلیج فارس، تا رفتن به پارک شهرهای مختلف، پارک‌های ساحلی و گشت و گذار توی ساحل می‌تونه متفاوت باشه.

شما میتونید برای خرید تفریحات کیش که خیلی هم پرطرفدار هستند رو از سایت روم تور بخرید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند بشین. برای مشاهده این صفحه روی کلمه رزرو تفریحات کیش کلیک کنید.

تفریحات کیش برای خانواده ها

پارک های ساحلی کیش برای خانواده ها

پارک‌های ساحلی کیش را می‌توانید در سرتاسر جزیره زیبای کیش ببینید. هر کدام از این پارک‌ها امکانات رفاهی و انواع تفریح برای خانواده ها را ارائه می‌دهند. خانواده‌هایی که همراه با افراد کوچک یا سالمندان به این جزیره سفر می‌کنند، می‌توانند لحظات خوبی را در سواحل جزیره مثل ساحل مرد ماهیگیر، ساحل میرمهنا، ساحل درختان نارگیل، ساحل سیمرغ، ساحل اسکله تفریحی و ساحل مرجان بگذرانند.

در ساحل مرجان می‌توانند ضمن لذت بردن از تماشای آبی خلیج فارس، در کنار صخره‌های مرجانی عکس خانوادگی جذاب بگیرند. با بچه‌ها قلعه‌های شنی بسازند. از تفریحات عمومی استفاده کرده و یک پیک نیک درست و حسابی در کنار خلیج فارس داشته باشند.

همچنین می‌توانند در این سواحل لذت شنا و غواصی در آب‌های زیبای خلیج فارس را بچشند و غروب زیبای آفتاب به روی دریا را مشاهده کنند.

شما می توانید بهترین سواحل کیش برای عکاسی و تفریحات خانوادگی را از مقاله بهترین سواحل کیش مطالعه کنید.

پارک های ساحلی کیش برای خانواده ها

تفریحات آبی کیش برای آنها که عاشق هیجانند!

بخشی از تفریحات خانوادگی کیش را می‌توان به تفریحات آبی که در سواحل ارائه می‌شود، اختصاص داد. عموما افراد بالای ده سال می‌توانند از این تفریحات پر هیجان استفاده کنند. این تفریحات چنان متنوع هستند که شاید حتی فرصت نکنید از همه آنها استفاده نمایید. برخی از این تفریحات عبارتند از:

۱. پاراسل

پاراسل را می‌توان هیجان انگیزترین تفریحات خانوادگی در کیش به شمار آورد. مخصوصا برای جوانان و نوجوانان. در این ورزش چتری بزرگ به یک قایق تندرو متصل شده و کمی بعد از حرکت قایق، در هوا شناور می‌شوید. سپس می‌توانید گشتی هوایی بر روی خلیج فارس بزنید.

پاراسل

۲. قایق سواری، بی خطر و لذت بخش

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سفری کوتاه روی آب داشته باشید، قطرات ریز آب روی صورتتان بریزد و باد در میان موهایتان بپیچد، احتمالا از قایق سواری لذت خواهید برد. قایق سواری یکی از ساده‌ترین و بی‌خطرترین تفریحات خانوادگی کیش به شمار می‌آید که می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. سالمندان و کودکان نیز اگر مشکل خاصی نداشته باشند، می‌توانند این تفریح را امتحان کنند.

۳. سفر به زیر دریا با اسکوتر دریایی

اگر غواصی را دوست دارید اما کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره آن ندارید و می‌ترسید از روش‌های معمول آن استفاده کنید؛ اسکوتر دریایی پیشنهاد خوبی است. با اسکوتر دریایی می‌توانید گشتی زیر آب بزنید بدون اینکه مهارت خاصی برای غواصی داشته باشید. با این اسکوترها می‌توان سفری ماجراجویانه به عمق 20 متری دریا رفت. یک مربی حرفه‌ای نیز در این سفر همراهتان است، پس نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: تفریحات رایگان کیش

اسکوتر دریایی کیش

۴. بنانا سواری برای نوجوان ها

در بنانا سواری افراد روی یک تیوپ موزی شکل که به قایق تندرو متصل شده، می‌نشینند. این تیوپ سبک بوده و تجربه خوب و لذت بخشی از حرکت روی آب و پروازهای کوتاه برایتان خواهد داشت. گذشته از این قیمت مناسبی دارد و حدودا چهار نفر می‌توانند همزمان از آن استفاده کنند. بنانا سواری برای خانواده‌هایی که نوجوانانی همراه خود دارند، بسیار مناسب است.

بنانا سواری برای نوجوان ها

۵. ماهیگیری برای بزرگترها

احتمالا پدران خانواده بیشتر دوست دارند در سفر کمی آرامش و تمدد اعصاب را تجربه کنند. به همین جهت، ماهیگیری می‌تواند برای آنها کاملا مناسب باشد. اسکله‌های تفریحی کیش امکان ماهیگیری برای گردشگران را فراهم کرده‌اند. پس با خیال راحت در ساحل بشینید و از آرامش آن استفاده کنید. برای به دام انداختن ماهی‌ها هم کمی صبور باشید.

اگر دوست دارید بیشتر با اسکله های تفریحی کیش آشنا بشید، محتوای اسکله تفریحی کیش را مطالعه کنید.

۶. کشتی های تفریحی

یکی از تفریحات جذاب خانوادگی کیش، کشتی‌های تفریحی آن است که در سواحل جزیره قرار دارند. این کشتی‌ها برنامه‌های متنوعی برای مسافران دارند. البته برخی از کشتی‌ها دارای بدنه‌ای شیشیه‌ای بوده که به آنها کشتی آکواریم گفته می‌شود. هنگام حرکت بر روی آب این فرصت را به شما می‌دهد تا دنیای زیبای زیر آب را تماشا کنید.

پارک آبی اوشن برای بچه ها و بزرگترها

پارک آبی اوشن یکی از تفریحات خانوادگی کیش است که هم بچه‌ها و هم بزرگترها می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر دوست دارید. برخی از تفریحات آبی را در خارج از سواحل جزیره انجام دهید، پارک آبی اوشن پیشنهاد کاملا مناسبی است.

از آنجایی که این پارک برای همه رده‌های سنی طراحی شده است، ممکن است برخی نقاط آن برای بچه‌ها خطرناک باشد. در کنار سرسره‌های آبی و استخرها، امکانات دیگری مانند کافه، رستوران، ماساژ و طراحی نقش حنا روی دست و پا نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید.

پارک آبی اوشن در میدان ابوموسی، جاده جهان قرار دارد.

پرطرفدارترین جاهای دیدنی کیش را از اینجا ببینید.

پارک آبی اوشن برای بچه ها و بزرگترها

سنتر پارک کیش

یکی از تفریحات جالب خانوادگی که بچه‌ها و بزرگترها می‌توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند، پارک سنتر کیش است. این پارک از دو قسمت پارک ژوراسیک و مجیک پارک تشکیل شده است. پارک ژوراسیک آن بیشتر مخصوصا کودکان بوده و بچه‌ها می‌توانند بیشتر با دوران ژوراسیک آشنا شوند. ضمن اینکه تفریحاتی در کنار دایناسورها نیز برایشان درنظر گرفته شده است.

اما مجیک پارک بیشتر سرگرمی‌های مخصوص بزرگسالان را دارد و پدرها و مادرها هم می‌توانند از آن استفاده کنند. از جمله این سرگرمی‌ها می‌توان به سلفی روم یا اتاق آیینه‌ها اشاره کرد. جایی که احتمالا ساعت‌ها سرگرم‌تان می‌کند.

این پارک را می‌توانید روبه‌روی کشتی یونانی در ساختمان نماد کیش پیدا کنید. ساعت کاری آن نیز از ساعت 10 صبح تا 7 عصر است.

سفر به قطب جنوب با پارکی برفی پنگوئن

یکی از بهترین تفریحات خانوادگی کیش را می‌توان پارک برفی پنگوئن دانست. یک پارک کاملا متفاوت از آنچه انتظار دارید و مطمئنا با دیدن آن غافلگیر خواهید شد. این پارک، اولین پارک برفی ایران است که چیزی شبیه قطب جنوب را برایتان تدارک دیده است. یک تجربه هیجان انگیز از زندگی در سرزمین‌های برفی خواهید داشت.

می‌توانید روی یخ‌ها سر بخورید، تیوب سواری و سورتمه سواری کرده و یخ نوردی کنید. سپس در رستوران برفی‌اش غذاهای گرم را بچشید. دمای هوا در این پارک منفی 6 درجه است. پس از قبل خودتان را آماده کنید. ضمنا این پارک مناسب کودکان زیر دو سال نیست.

پارک برفی پنگوئن در میدان سنایی و بلوار موج قرار دارد و از ساعت 12 ظهر تا 8 شب مشغول به کار است.

سفر به قطب جنوب با پارکی برفی پنگوئن

تماشای دلفین های بازیگوش در پارک دلفین

پارک دلفین کیش هم از تفریحات خانوادگی خاص است که برای کودکان بسیار مناسب است. این پارک در واقع یک حیات وحش دریایی کوچک است که انواعی از حیوانات را دارد. پس اگر کودک‌تان علاقه زیادی به طبیعت و حیات وحش دارد، حتما پارک دلفین را در لیست تفریحات خانوادگی کیش قرار دهید.

در این پارک علاوه بر دلفین‌های بامزه خلیج فارس که نمایش‌های زیبا برایتان اجرا می‌کنند، می‌توانید شیر دریایی، پنگوئن، گراز و گربه دریایی را نیز تماشا کنید. همچنین یک باغ پرندگان در فاصله نزدیک این پارک قرار دارد که بیش از 60 گونه مختلف از پرندگان در آنجا وجود دارد. می‌توانید یک فرهنگ نامه تصویری زنده از پرندگان برای کودکان خود ارائه دهید.

پارک دلفین در خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر واقع شده است. ساعت کاری این پارک از 4 بعد از ظهر تا 7 عصر است.

جایی برای سفر به دور دنیا

اگر از آن دست افرادی هستید که علاقه زیادی به فرهنگ و رسوم کشورهای جهان دارید، یک فرصت عالی در کیش برایتان فراهم شده تا از مجموعه سفر به دور دنیا استفاده کنید. این مجموعه که یک پارک است، بخشی از فرهنگ، پوشش، بافت شهری و اماکن گردشگری چهارده کشور مطرح دنیا را بازسازی کرده است. مطمئنا بازدید از این پارک برای همه افراد خانواده می‌تواند هیجان انگیز باشد.

پارک بادی مارینا مخصوصا آقایان خانواده

پارک آبی و بادی مارینا یکی از تفریحات خانوادگی کیش است که متفاوت از بقیه پارک‌ها است. این پارک بادی که یک مجموعه بزرگ و مجهز است، بر روی آب قرار داشته و بخشی از تفریحات آبی را نیز در خود دارد. می‌توانید به صورت همزمان در پارک شنا کرده و از روی آن درون آب بپرید.

البته از آنجایی که این پارک کاملا روباز است، خانم‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع این پارک مخصوص آقایان گروه است. پارک مارینا در بلوار مرجان کیش واقع شده و همه روزه از ساعت 10 الی 18 مشغول فعالیت است.

پارک بادی مارینا

تفریح و هیجان در کیش با روم تور

اگر معمولا خانوادگی به سفر می‌روید، حتما قبل از آن لیستی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید را تهیه می‌کنید. مطمئنا یکی از آنها تفریحاتی است که کل خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. تفریحات خانوادگی کیش نیز جزو همین موارد که برای پیر و جوان مناسب است. مانند تفریحات آبی در ساحل‌های زیبای جزیره، گشت و گذار در پارک‌های مختلف شهر و سفرهایی کوتاه به عمق دریا با کشتی‌های مختلف.

از آنجایی که سفرهای خانوادگی معمولا در تعطیلات رسمی بهار و زمستان انجام می‌شود که جزیره بسیار شلوغ است. شاید نتوانید به خوبی از این تفریحات استفاده کرده و لذت ببرید. اینجاست که کمک گرفتن از یک تور مسافرتی بسیار راهگشا است. روم تور می‌تواند در این سفر شما را همراهی کرده تا بتوانید از این تفریحات هیجان انگیز استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در سایت روم تور تماس بگیرد. همچنین در صورتی که نیاز به رزرو اقامتگاه در کیش دارید میتوانید از سایت روم تور اقدام کنید.

آیا شما تجربه سفرهای خانوادگی به کیش را داشته‌اید؟ کدام تفریحات بیشتر نظرتان را جلب کرده است؟ تجارب خود را با ما به اشتراک بگذارید.