درباره روم تور

 روم تور

روم تور یک پلتفرم آنلاین و هوشمند در حوزه گردشگریست که خدمات متنوعی از جمله رزرو اقامتگاه، تور و وسایل نقلیه را در اختیار گردشگران در سراسر ایران و جهان قرار می دهد. با توجه به شرایط موجود و هزینه های هنگفت سفر، رسالت روم تور بر این بوده تا یک سفر مطمئن، ایمن و اقتصادی را در اختیار مسافران قرار دهد. 

خدمات روم تور

مجموعه روم تور با سابقه ۱۰ سال تجربه در حوزه مجتمع های اقامتی و گردشگری و ارتباط نزدیک و بی واسطه با میهمانان، شناختی کامل از خواسته و نیازهای مسافران دست پیدا کرده اند که این تجربیات گران بها در قالب وبسایت روم تور در سه بخش اقامتگاه، تور و وسایل نقلیه در اختیار مسافران و میزبانان قرار گرفته است.

ماموریت روم تور

ماموریت ما در روم تور ایجاد یک زیرساخت تمام آنلاین جهت گسترش گردشگری در حوزه های مختلف و ایجاد یک اعتماد و امنیت بین گردشگران در استفاده از خدمات روم تور می باشد. روم تور در حین رقابت، تمام تلاش خود را می کند تا از تجربه دیگران استفاده نموده تا یک سفر امن و دلخواه را برای گردشگران مهیا کند.  

روم تور در کنار میزبان همراه با میهمان

با توجه به گستردگی حوزه گردشگری و پتانسیل بالای این حوزه و توجه ویژه سیاست گذاری های هر کشور در این بخش و تعداد زیاد دفاتر و مجموعه های گردشگری در سراسر جهان، روم تور به دنبال این هدف است تا با ارائه خدمات مختلف تمام نیاز گردشگران را از ابتدای سفر تا انتهای آن را فراهم نماید. اولین نیاز مسافران فراهم نمودن محل اقامت در تمام طول سفر می باشد که تمرکز اصلی روم تور در این بخش می باشد. بعنوان دومین خدمتی که در روم تور ارائه شده فراهم نمودن خدمات حمل و نقل برای مسافران می باشد که قبل از ورود به هر شهر این امکان وجود دارد تا مسافران نوع خودرو بدون راننده و با راننده خود را انتخاب و در تمام طول سفر از خدمات آن استفاده کنند. تورهای گردشگری و طبیعت گردی بعنوان خدمت بعدیست که در روم تور برای گردشگران فراهم شده است. در این بخش با معرفی اماکن گردشگری و تاریخی در هر شهر این امکان فراهم گردیده تا با برگزاری تورهای مختلف مسافران امکان بازدید از این اماکن را داشته باشند. آخرین خدمت ارائه شده در روم تور پشتیبانی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف گردشگری به دفاتر و مجموعه های گردشگری می باشد.

چشم انداز روم تور

 خدمات روم تور در حوزه های مختلف گردشگری از جمله اقامت افراد، تورهای مختلف گردشگری، حمل و نقل، و معرفی اماکن گردشگری می باشد. در چشم انداز میان مدت تمرکز بر روی پتانسیل های گردشگری ایران در حوزه های مختلف و در بلند مدت و با گسترش روم تور و ایجاد زیرساخت های لازم امکان ارائه خدمات گردشگری به تمام گردشگران در سراسر جهان داشته باشد. 

• حفظ و ارتقا برند روم تور

• شناخته شدن به عنوان برترین پلتفرم آنلاین گردشگری در ایران و جهان

• پیشگام در ارائه مفاهیم جدید و انتقال تجربه های موفق در حوزه گردشگری

• ایجاد یک پتانسیل عظیم جهت اشتغال زایی افراد مرتبط با حوزه گردشگری

• ارتقا صنعت گردشگری ایران در بین کشورهای بزرگ دنیا

• ارتقا فرهنگ گردشگری سبز و حفاظت از محیط زیست در بین گردشگران