بهترین اقامتگاه هرمز - معرفی 11 اقامتگاه لاکچری + آدرس

در این مطلب از روم تور قرار است درمورد بهترین اقامتگاه هرمز و اقامتگاه های لوکس و لاکچری این جزیره بپردازیم که شما می توانید با هر هزینه ای رزرو را انجام دهید.

بهترین اقامتگاه هرمز - معرفی 11 اقامتگاه لاکچری + آدرس

وقتی مرز خاکی کشور تمام شده و به آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌رسیم، کمی آن‌سوتر، جزیره‌ای رنگین کمانی در آغوش دریا ایستاده است. هرمز، گنبد رنگین کمانی ایران است که هر طرفش را نگاه کنی، هنر دست طبیعت را می‌بینی که رنگ‌های زیبای درخشان را در سرتاسر جزیره افشانده است.

همین ویژگی سبب شده تا گردشگران زیادی راهی این جزیره سحرآمیز شوند و اولین چیزی که ممکن است ذهنشان را درگیر کند این است که بهترین اقامتگاه هرمز کجاست و در کجای این سرزمین خوش آب و رنگ می‌توانند بمانند تا سفرشان لذت‌بخش‌تر شود. حتما آوازه اقامتگاه های معروف هرمز، به گوش شما هم رسیده است. خانه‌هایی که شبیه خود جزیره زیبا و سحرآمیز هستند و گویی شما را به سرزمین دیگری می‌برند.

در این مقاله به بررسی بهترین اقامتگاه های هرمز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

بهترین اقامتگاه های هرمز

همان‌طور که گفته شد، گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین اقامتگاه هرمز وجود دارد. این اقامتگاه‌ها می‌توانند از نوع بوم گردی، خانه‌های مسافران یا خانه‌های ساحلی باشند. برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین این اقامتگاه‌ها به شرح زیر است:

ما در اینجا به چندتا از پرطرفدارترین اقامتگاه ها در هرمز می پردازیم ولی اگر که دوست داشتید اقامتگاه های بیشتری را در هرمز ببینید روی کلمه رزرو اقامتگاه در هرمز کلیک کنید.

خونه کوتک هرمز یا اقامتگاه بوم گردی کوتک

خونه کوتک هرمز یکی از بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی جزیره به شمار می‌آید. کوتک در زبان محلی به معنای کوچک و نقلی است. این خانه سنتی نیز مانند اسمش کوچک و نقلی بوده و با سکونت در آن، زندگی ساده و سنتی مردمان بومی برای‌تان تداعی می‌شود. این اقامتگاه امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران را داشته که البته به صورت مشترک استفاده می‌شود.

گذشته از معماری جالب این اقامتگاه، از لحاظ موقعیت مکانی نیز در جای خوبی واقع شده است. خانه کوتک کمتر از یک دقیقه با سواحل زیبای خلیج فارس فاصله دارد و پیاده تا اسکله هرمز ده دقیقه و تا قلعه پرتغالی ها کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در بافت شهری قرار گرفته و به رستوران و کافه دسترسی دارد.

جهت رزرو خونه کوتک هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

خونه کوتوک هرمز

عکس خونه کوتک هرمز

اقامتگاه سنتی سرای آرین هرمز

سرای آرین هرمز جزو زیباترین و بهترین اقامتگاه هرمز به شمار می‌آید. این اقامتگاه مجموعه‌ای از کلبه‌های چوبی با امکانات کامل است. 8 کلبه این اقامتگاه شامل واحدهای دو خوابه، یک خوابه و فلت می‌شود. سرای آرین در کنار معماری بی‌نظیرش که تداعی‌گر معماری سنتی جزیره است، در ساحل دریا قرار دارد. به طوری که می‌توانید در هنگام اقامت از همانجا دریا را تماشا کرده و صدای برخورد امواجش را بشنوید.

سرای آرین جزو اقامتگاه‌های لوکس هرمز به شمار می‌رود که در کلبه‌های زیبایش تمامی امکانات رفاهی مثل هال پذیرایی مبله، یخچال، تلوزیون، سشوار، کتری برقی و وسایل مورد نیاز به تعداد مسافران وجود دارد. همچنین این اقامتگاه به بسیاری از اماکن گردشگری شهر مانند جنگل حرا، دره رنگین کمانی، ساحل لاکپشت ها، اسکله هرمز و قلعه پرتغالی ها نزدیک است.

جهت رزرو سرای آرین هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو کلبه یک خواب هتل سنتی سرای آرین هرمز

عکس سرای آرین هرمز

رزرو اقامتگاه پر جزیره هرمز

اقامتگاه پر جزیره هرمز یکی از خانه‌های مسافری جزیره است که ظرفیت پذیرش 10 نفر مهمان را دارد. این اقامتگاه در بافت شهری واقع شده است. ساختمان اقامتگاه نوساز بوده و امکانات لازم را ارائه به گردشگران می‌دهد. این اقامتگاه مناسب گروه‌های دوستانه و خانوادگی است که هزینه اجاره برایشان مهم بوده و دنبال مسکنی مناسب و در عین حال با قیمت کم هستند.

اقامتگاه پر در نزدیکی ساحل زیبا و نیلگون فارس قرار دارد و همچنین فاصله زیادی تا سوپرمارکت، رستوران و مغازه‌ها ندارد.

جهت رزرو اقامتگاه پر جزیره هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو اقامتگاه پر جزیره هرمز

عکس اقامتگاه پر جزیره هرمز

اقامتگاه دو خوابه ساحل قلعه هرمز

اقامتگاه ساحل قلعه یکی دیگر از بهترین اقامتگاه هرمز بوده که در محیطی آرام و شهری قرار گرفته است. این ویلا به صورت دربست بوده و در طبقه همکف قرار دارد. ساحل قلعه با داشتن 2 اتاق خواب، امکانات لازم را نیز در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

این اقامتگاه تا ساحل سرخ هرمز، دره مجسمه ها، دره رنگین کمان و ساحل لاک پشت ها تنها 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین به جنگل حرا نیز نزدیک بوده و پیاده 20 دقیقه می‌توان به آنجا رفت. از آنجایی در بافت بومی و شهری جزیره واقع شده، به سوپر مارکت و نانوانی و پمپ بنزین نیز دسترسی دارد.

جهت رزرو اقامتگاه ساحل قلعه با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو اقامتگاه دو خوابه ساحل قلعه هرمز

عکس ساحل قلعه هرمز

سوئیت محمد صلاح هرمز

اقامتگاه محمد صلاح یک سوئیت بزرگ و دو خوابه بوده که گنجایش مهمانان تا سقف 20 نفر را دارد. اما ظرفیت استانداردش 5 نفر است. این خانه ویلایی در طبقه همکف بود و در بافت شهری جزیره قرار دارد. با این وجود به سواحل زیبای خلیج فارس و برخی از اماکن گردشگری نیز دسترسی دارد.

همچنین در جلوی ساختمان یک پارک وجود دارد که برای خانواده‌هایی که همراه با کودکانشان سفر می‌کنند، مناسب است. این سوئیت همچنین دارای امکانات رفاهی و وسایل مورد نیاز گردشگران بوده و به مرکز شهر، نانوایی و سوپر مارکت دسترسی دارد.

جهت رزرو اقامتگاه محمد صلاح با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوییت محمد صلاح هرمز

عکس سوئیت محمد صلاح هرمز

سوئیت رفیع هرمز

سوئیت رفیع یکی دیگر از خانه‌های مسافری و از جمله بهترین اقامتگاه هرمز است. این اقامتگاه در مکانی زیبا و در بافت روستایی جزیره هرمز قرار دارد. سوئیت فاقد اتاق خواب بوده و ظرفیت پذیرش 3 الی 5 نفر را دارد. سوئیت فاقد پارکینگ اختصاصی است و 5 دقیقه با سوپر مارکت، نانوایی و مرکز شهر فاصله دارد.

همچنین فاصله آن تا خلیج فارس تنها 15 دقیقه است. این اقامتگاه دارای امکانات لازم بوده و برای اقامت سالمندان و کودکان نیز مناسب است.

جهت رزرو سوئیت رفیع با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوییت رفیع هرمز

عکس سوئیت رفیع هرمز

سوئیت هرمز واحد خندان

سوئیت خندان هرمز یک آپارتمان کوچک و جمع و جور در منطقه توریستی شهر هرمز است. این سوئیت با داشتن امکانات رفاهی مناسب، جزو بهترین اقامتگاه هرمز محسوب می‌شود. این اقامتگاه در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس بوده و به مرکز شهر نیز نزدیک است. سوئیت خندان هرمز ظرفیت پذیرش تا 6 نفر را دارد.

جهت رزرو سوئیت خندان هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوییت هرمز واحد خندان

عکس سوئیت هرمز خندان

اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز

اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز که یک اقامتگاه سنتی است، در فضایی 250 متری قرار دارد. این مجموعه سنتی زیبا، دارای دو کلبه و شش اتاق خواب می‌باشد. این مجموعه کلیه امکانات رفاهی برای مسافران را داشته و به مرکز شهر و مغازه‌ها دسترسی دارد.

اقامتگاه دنج همچنین دارای سالن اجتماعات، رستوران، کافی شاب و آشپزخانه مشترک است و به گردشگران پک‌های بهداشتی شامل دستمال رولی، دستمال کاغذی، شامپو، دمپایی یک بار مصرف، حوله، ملحفه، روکش بالشت، مسواک و خمیر دندان ارائه می‌دهد.

جهت رزرو اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره کلبه دو تخته اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز

عکس بوم گردی دنج هرمز

اقامتگاه تولک هرمز

تولک خانه ای بومی و سنتی با 3 اتاق خواب است که جزو زیباترین و بهترین اقامتگاه هرمز است. این خانه زیبا گنجایش پذیرش 25 مهمان را داشته و می‌توان آن را به صورت دربست اجاره کرد. با اینکه اقامتگاه تولک فاقد تخت خواب بوده و دارای سرویس کف خواب است، اما سایر امکانات رفاهی را دارد.

همچنین در فضای این خانه می‌توانید پخت انواع غذاهای بومی جزیره را امتحان کنید. اقامتگاه همچنین به اماکن گردشگری جزیره ماننده قلعه پرتغالی ها، دره سکوت، دره رنگین کمانی، جنگل ها و ساحل لاک پشت ها نزدیک است.

جهت رزرو اقامتگاه تولک هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو اقامتگاه تولک هرمز

عکس اقامتگاه تولک هرمز

سوئیت فرشته هرمز

سوئیت فرشته هرمز در محله صحرای هرمز واقع شده و دارای زیر بنای 157 متری است. این اقامتگاه ظرفیت پذیرش 5 تا 15 نفر را دارد. قرار گرفتن در محیطی آرام، داشتن لوازم رفاهی و مورد نیاز گردشگران، داشتن اتاق پذیرایی در کنار اتاق خواب آن، از ویژگی‌های مهم این اقامتگاه به شمار می‌آید. سوئیت فرشته همچنین یک طبقه و دارای حیاط است که برای پارک خودرو مناسب است.

جهت رزرو سوئیت فرشته هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوییت فرشته هرمز

سوئیت هرمز واحد شادان

سوئیت شادان هرمز یک واحد آپارتمانی تک خواب با ظرفیت 4 الی 6 نفر است. این اقامتگاه در محله توریستی جزیره و در همسایگی سوئیت خندان قرار دارد. سوئیت در نزدیکی ساحل خلیج فارس بوده و تنها 15 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین کلیه امکانات مورد نیاز برای مسافران را ارائه می‌دهد. از آنجایی که سوئیت در طبقه همکف واقع شده، برای اسکان سالمندان و معلولین مناسب است.

جهت رزرو سوئیت شادان هرمز با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوییت هرمز واحد شادان

عکس سوییت هرمز شادان

ویژگی های یک اقامتگاه خوب

قبل از اینکه به معرفی بهترین اقامتگاه هرمز بپردازیم، بهتر است برخی از ویژگی‌هایی که یک اقامتگاه خوب باید داشته باشد را بیان کرد. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

تمیز بودن اقامتگاه

مسلما مهم‌ترین مسئله‌ای که در بحث اقامتگاه مورد توجه قرار می‌گیرد، تمیز بودن فضای ساختمانی و وسایل درون آن است. مسئولان اقامتگاه باید مدام رخت خواب، سرویس بهداشتی، روتختی و اتاق را تمیز کنند. در واقع هربار که مهمان جدید می‌آید، باید تمام وسایل عوض شده باشند.

خنک بودن

از آنجایی که جزیره هرمز تقریبا در تمام ماه‌های سال آب و هوایی گرم دارد، همیشه به وسایل سرمایشی نیاز است. پس می‌توان گفت بهترین اقامتگاه هرمز جایی است که این مورد را نیز داشته باشد و مکانی خنک را برای گردشگران فراهم نماید.

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مراکز خرید

بهترین منطقه هرمز برای اقامت جایی است که به مراکز خرید نزدیک بوده و بتوان از امکانات شهری و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد. مثلا به سوپر مارکت و فروشگاه‌های مواد غذایی نزدیک باشد.

همچنین رستوران یا غذاخوری داشته یا به آنها نزدیک باشد. مسئله‌ای که شاید در ابتدا برای کسی مهم نباشد، اما وقتی وارد جزیره شود، اهمیتش را درک خواهد کرد. البته برخی ترجیح می‌دهند که اقامتگاه شان نزدیک به سواحل جزیره یا اماکن گردشگری باشد.

اقامتگاه های جزیره هرمز

نکته‌ای که باید در بازدید از جزیره هرمز به آن توجه کنید این است که این جزیره هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده است. در واقع همین مسئله برای بازدیدکنندگان جذاب است. آنچه در جزیره رنگین کمانی ایران می‌بینید، تلفیقی از هنر و فرهنگ بومی منطقه است.

به همین جهت تقریبا تمامی اقامتگاه‌های این شهر در عین حال که ظاهری مدرن و تمیز دارند، با نمادهای بومی نیز پیوند خورده‌اند. در نتیجه برای انتخاب بهترین اقامتگاه هرمز باید به میل و سلیقه شخصی خود توجه نمایید. در کل اقامتگاه های هرمز را می‌توان به چندین دسته کلی تقسیم کرد که هر کدام دنیایی متفاوت و تجربه‌هایی رنگارنگ نیز با خود دارند.

اقامتگاه های جزیره هرمز

اقامتگاه های لوکس جزیره هرمز

قبل از هرچیز باید به سراغ اقامتگاه های لوکس هرمز برویم. این اقامتگاه‌ها ظاهری شیک و امروزی داشته و دارای تمامی امکانات رفاهی و بعضا تفریحی است. در این اقامتگاه‌ها رستوران، کافه، محوطه گشت زنی وجود دارد و به نحوی جزو اقامتگاه لاکچری هرمز محسوب می‌شوند.

در رابطه با بهترین اقامتگاه لوکس هرمز، می‌توان موارد متعددی را نام برد که یکی از آنها اقامتگاه سنتی سرای آرین هرمز است. سرای آرین در بلوار خلیج فارس واقع شده است. این اقامتگاه با داشتن کلبه‌های چوبی، فضایی فانتزی داشته و می‌توان از آنجا ساحل زیبا را نیز تماشا کرد.

اقامتگاه های بوم گردی هرمز

شاید بتوان گفت اقامتگاه های بوم گردی هرمز بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌روند. شاید برخی بهترین اقامتگاه هرمز را همین خانه‌های رنگی و سنتی بدانند که در جای جای جزیره وجود دارد. وقتی وارد آنها می‌شوید، مثل آلیس در سرزمین عجایب، دنیای دیگری را تجربه خواهید کرد.

زیراندازهای سنتی، ظرف‌های قدیمی، رنگ‌های مختلفی که با آن دیوارها را نقاشی کرده‌اند، برخی از ویژگی‌های خاص اقامتگاه های بوم گردی جزیره است. ماندن در این اقامتگاه‌ها شاید به راحتی اقامتگاه‌های لوکس هرمز نباشد، اما مطمئنا تجربه متفاوت و بسیار لذت بخشی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

زیرا در این خانه‌های کوچک گلی، می‌توانید برای چند ساعت که شده، مانند مردم جزیره هزار رنگ هرمز زندگی کنید و اجازه دهید تا سنت‌های این مردم دوست داشتنی، کمی در زندگی‌تان جاری شود. همین‌طور خلوص و آرامش خاصی را نصیب‌تان می‌کنند که شبیه مردم ساده دل جزیره است و اجازه می‌دهد تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی نگاه کنید.

انتخاب بهترین بوم گردی هرمز واقعا کار سختی است. شاید تصاویری از این اقامتگاه‌ها را دیده باشید و نام برخی از آنها را نیز شنیده باشید. هر کدام از آنها در جایی مختلف قرار داشته و امکانات متفاوتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، اما ویژگی مشترک همه آنها سادگی و زیبایی جزیره است که در خشت به خشت اقامتگاه های بوم گردی هرمز جاری است.

خونه کوتوک هرمز یا اقامتگاه بوم گردی کوتوک یکی از این اقامتگاه های بوم گردی و جزو بهترین اقامتگاه هرمز محسوب می‌شود. این اقامتگاه یک خانه سنتی است که امکانات رفاهی را نیز ارائه می‌دهد. کوتوک در بخش توریستی جزیره واقع شده و می‌توانید به راحتی به قلعه پرتغالی ها و اسکله جزیره بروید.

اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز نیز از دیگر جاهایی است که می‌توانید به آنجا بروید و از دیدن زیبایی‌های جزیره لذت ببرید. توجه داشته باشید که هر کدام از این اقامتگاه‌ها در یک جای شهر قرار دارند. برخی کنار ساحل هستند و برخی در مرکز شهر. شما ترجیح می‌دهید که صدای گوش نواز امواج دریا را در حین اقامت بشنوید و یا اینکه می‌خواهید به مراکز شهری نزدیک باشید. باید با توجه به سلیقه شخصی خود اقدام به رزرو اقامتگاه هرمز کنید.

اقامتگاه های بوم گردی هرمز

اقامتگاه های ساحلی جزیره هرمز

مسلما خیلی‌ها به عشق دیدن سواحل رنگارنگ جزیره هرمز به آنجا می‌روند. علی الخصوص که دو ساحل سرخ و ساحل نقره ای آن نیز بسیار معروف است. آنها می‌خواهند از یک سو تا جایی که می‌توانند چشمانشان را پر از زیبایی‌های این دو ساحل کنند. از سوی دیگر با صدای لالایی امواج به خواب رفته و بیدار شوند.

بهترین اقامتگاه هرمز برای این دسته از گردشگران، اقامتگاه های ساحلی است که امکانات رفاهی متعددی نیز ارائه می‌کند. اقامتگاه تولک هرمز یکی از این اقامتگاه های بومی و ساحلی جزیره است و به دو ساحل زیبای جزیره یعنی ساحل سرخ و ساحل نقره ای نزدیک است. البته به سایر اماکن گردشگری جزیره مانند دره رنگین کمان، جنگل حرا، غار نمک و دره مجسمه ها نیز دسترسی دارد.

اقامتگاه دو خوابه ساحل قلعه هرمز نیز یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی است که نزدیک به ساحل سرخ بوده و دارای محیطی آرام و ویلایی است.

سوییت های اقامتی در هرمز

سفر فرصت خوبی برای فکر کردن و اندیشیدن است. بسیاری از افراد دوست دارند وقتی به سفر می‌روند، آرامش کامل داشته باشند و بتوانند همزمان با سفر بیرونی، سفری نیز به درون خود داشته باشند و رازهای ناگفته خود را حل کنند. بهترین اقامتگاه هرمز برای این دسته از افراد، سوییت‌های شخصی است که به صورت شبانه اجاره داده می‌شود.

این سوییت‌ها تمامی امکانات رفاهی را داشته و می‌توانید از سکوت و آرامش آن نهایت استفاده را ببرید. سوییت محمد صلاح هرمز یکی از این اقامتگاه‌ها است که در بافت شهری واقع شده و کلیه امکانات مورد نیاز مسافران را ارائه داده است.

سوییت رفیع هرمز نیز یکی دیگر از این اماکن است که هم در بافت شهری واقع شده و هم به ساحل دسترسی دارد و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند هر دو گزینه دسترسی به مراکز خرید و سواحل را با هم داشته باشند.

از جمله دیگر گزینه‌های بهترین اقامتگاه هرمز می‌توان به سوییت هرمز واحد شادان و سوییت هرمز واحد خندان اشاره کرد که در بافت شهری و نزدیک به دریا واقع شده است. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این سوییت‌ها این است که ظرفیت پذیرش 10 نفر مهمان را داشته و می‌توانید برای سفرهای خانگی از آن استفاده کنید.

سوییت فرشته هرمز و اقامتگاه پَر جزیره هرمز نیز یکی دیگر از خانه‌های مسافری است که می‌توانید در هنگام سفر به هرمز از آن استفاده نمایید. این اقامتگاه نیز در بافت شهری واقع شده و به ساحل جزیره دسترسی دارد.

از ویژگی‌های قابل توجه سوییت‌ها مسافری این است که معمولا قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌ها و بوم گردی ها دارند و گزینه مناسبی برای سفرهای خانگی به شمار می‌روند.

سوییت های اقامتی در هرمز

رزرو بهترین اقامتگاه در هرمز با روم تور

بخش مهمی از سفر به اقامتگاه‌های آن برمی‌گردد. مخصوصا در جایی مانند هرمز که با اقامتگاه‌های خوش آب و رنگش، این اهمیت دو چندان می‌شود. ویژگی‌های این اقامتگاه‌ها طوری است که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند آنها را انتخاب کند. البته انتخاب بهترین اقامتگاه هرمز کار بسیار سختی است و می‌توان گفت همه آنها خوب، زیبا و به یاد ماندنی هستند.

در واقع انتخاب بهترین آنها به هدف اصلی شما از سفر برمی‌گردد. اینکه آیا سفرتان تجاری است یا گردشگری؟ صدای امواج و آبی دریا را دوست دارید ببینید یا صدای بوق ماشین‌ها و زندگی مردم بومی را؟ یا اینکه هدف اصلی‌تان رفتن به سفری درونی و معنوی است؟ بهرحال قصد شما از سفر به جزیره هزار رنگ و تماشایی هرمز هرچه باشد، روم تور می‌تواند بهترین تجربه را برایتان رقم زده و مناسب‌ترین اقامتگاه را برایتان رزرو کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در سایت تماس بگیرید.

آیا شما تجربه سفر به جزیره رنگین کمانی را ایران را داشته‌اید؟ کدام یک از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کردید؟ تجارب خود را حتما در همین صفحه با ما درمیان بگذارید.