17 تا از پرطرفدارترین و بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران!

با دیدن لیست بلند بالای بهترین تفریحات کیش که در این مجله از سایت گردشگری روم تور برای شما آورده ایم وسوسه می شوید از این تفریحات استفاده کنید.

17 تا از پرطرفدارترین و بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران!

آیا کسی هست که به کیش رفته و از تفریحات هیجان انگیزش گذشته باشد؟ اگر قصد دارید به این جزیره زیبا سفر کنید، پس حتما باید بهترین تفریحات کیش را بدانید. این جزیره زیبای خلیج فارس، انواع و اقسام تفریحات آبی و هوایی را برای مسافرانش تدارک دیده است.

البته این همه‌اش نیست، پارک‌های خانوادگی، قلعه‌های تماشایی و هزار و یک تفریح وجود دارد که حتما یکی از آنها مورد پسندتان خواهد بود. مطمئنا انتخاب میان آنها سخت است. اما حتما سفر لذت بخشی خواهید داشت. سفری با ماجراجویی‌های زیاد و البته هیجان انگیز. از آن دست ماجراهایی که شاید قبلا در کتاب‌های کمیک نظیرش را دیده باشید. وقتی قهرمان داستان از ارتفاع سقوط می‌کند، در میان اقیانوس شنا کرده و با جت اسکی روی آب‌ها حرکت می‌کند.

در این مقاله از روم تور لیست کاملی از بهترین تفریحات در کیش را برایتان آماده کرده‌ایم. تا انتها با ما همراه باشید.

از شنا در آبی خلیج فارس تا سقوط از صخره ها

اولین باری که به کیش اومدم، قصدم بازارگردی و پاساژ گردی بود. وقتی می‌شنیدم همسفرهام درباره بازی و خوشگذروندن حرف می‌زدند، ازشون تعجب می‌کردم. همیشه تصورم این بود که بعضی سرگرمیا و تفریحا برای من خیلی دور از واقعیته. مثل غواصی کردن یا بانجی جامپینگ و یا جیغ زدن تو تونل‌های خانه وحشت.

بهترین تفریحات در کیش

اما انگار اینجا قرار بود که رویاهام واقعی بشن، حتی برای آدمی مثل من که حال و حوصله هیچ کاری نداشت اینقدر هیجان‌انگیز بودن که دلم می‌خواست یک ماه تموم اونجا بمونم و همه چیو امتحان کنم. ولی خب شدنی نبود. اما تونستم خیلیاشون رو امتحان کنم. حتما می‌دونید وقتی یه چیزی رو برای اولین بار امتحان می‌کنید چه کیفی داره. یه لذت ناب و خالصه. اگر خیلی وقته لذت اولین‌ها رو نچشیدید، پس حتما یه سر به تفریحات پرطرفدار کیش بزنید.

شما می توانید تفریحات کیش را در سایت گردشگری روم تور تهیه کنید و از تخفیفات ویژه ما استفاده کنید برای رزرو تفریحات کیش روی کلمه رزرو تفریحات کلیک کنید.

۱. غواصی در آب های خلیج فارس

برای غواصی در کیش لازم نیست حتما شنا بلد باشید. می‌توانید در بسیاری از ساحل‌های جزیره مثل سیمرغ، مرجان، دامون و سواحل اسکله‌های قدیمی تا عمق 4 الی 6 متری خلیج فارس غواصی کنید. در سواحل جزیره کلوپ‌های غواصی هستند که ضمن آموزش، تجهیزات مورد نیاز را در اختیارتان خواهند گذاشت. البته غواصی فقط برای افرادی بالای 10 سال مجاز است.

اگر دوست دارید با دیگر سواحل کیش آشنا شوید مقاله بهترین ساحل کیش را مطالعه کنید.

بهترین تفریح کیش

۲.هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش

بهترین تفریحات کیش را شاید بتوان سرگرمی‌های آبی آن دانست. افراد زیادی به شوق این تفریحات روانه جزیره می‌شوند. در جزیره انواع و اقسام بازی و سرگرمی وجود دارد.

با فلای بورد که چند سالی پایش به جزیره باز شده می‌توانید روی آب پرواز کرده و در آن شیرجه بزنید. در این تفریح که وسیله‌ای به جت اسکی وصل شده تا از سطح دریا ارتفاع بگیرید. می‌توانید حرکات نمایشی را انجام دهید. اگر عاشق هیجان هستید و البته آدم چابکی هستید و می‌توانید عکس العمل‌های سریع نشان دهید، فلای بورد مخصوص شماست.

اسکی روی آب هم که از تفریحات نسبتا قدیمی در جزیره است و در لیست محبوب‌ترین‌های تفریحات آبی قرار دارد. در این تفریحی اسکی را به قایق موتوری وصل کرده و روی آب حرکت می‌کنید. معمولا مدت این بازی 12 دقیقه است. از آنجایی که هزینه این تفریح به نسبت سایر تفریحات کمتر است، بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران به شمار می‌رود.

هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش

جت اسکی هم جزو رایج‌ترین تفریحات آبی کیش است. این بازی حدودا 15 دقیقه طول می‌کشد. اگر تجربه استفاده از جت اسکی را نداشته‌اید، مهم نیست مراحل اولیه و رعایت مسائل ایمنی را به شما آموزش خواهند داد.

شاتل سواری و بنانا سواری هم جزو تفریحات آبی جزیره هستند. در شاتل سواری افراد روی تیوب‌های قایقی می‌نشیند و بنانا سواری، تیوب شبیه موز است. بعد تیوب‌ها به قایق وصل شده و در حالی که پاهایتان درون آب است، روی دریا به حرکت درمی‌آیید.

تجربه گشت زنی با قایق‌های تندرو در روی خلیج فارس و اسکوتر دریایی که همان غواصی با اسکوتر زیر دریایی است از دیگر تفریحات آبی و البته گران قیمت در جزیره کیش است.

۳. پاراسل کیش، ترکیبی از قایق سواری و پرواز

یکی از جالب‌ترین تفریحاتی که در کیش می‌توانید انجام دهید، چتر پاراسل است. اینطوری هم در خلیج قایق سواری می‌کنید و هم لحظاتی طعم پرواز را می‌چشید. در چتر پاراسل چیزی شبیه بالن به قایق موتوری وصل شده و بعد از کمی حرکت در آب، قایق به پرواز درمی‌آید.

پاراسل را می‌توان جزو بهترین تفریحات کیش دانست، حدودا 45 دقیقه طول می‌کشد و معمولا تا ارتفاع 50 الی 100 متر از سطح دریا بالا می‌روید. حتما یاد کشتی‌های پرنده خواهد افتاد.

پاراسل کیش

۴. سفری کوتاه با کشتی های تفریحی

اگر دوست دارید تجربه‌ای شبیه سفر به کشتی تفریحی شبیه آنچه در هتل ترانسیلوانیا 3 به نمایش درآمد را تجربه کنید، در کیش می‌توانید آن را تجربه کنید. کشتی‌های تفریحی که در جزیره وجود دارند برنامه،های شبانه‌ای روی آب‌های زیبای خلیج فارس دارند. از اجرای موسیقی زنده گرفته تا برنامه‌های تفریحی دیگر. این کشتی‌ها نیز متفاوت هستند. برخی روی آب شناورند و برخی حرکت می‌کنند. بهرحال این بخش از سفر به کیش کاملا جذاب و رویایی است و خوشبختانه هیچ شرط سنی نیز ندارد.

۵. تماشای ماهی ها با قایق های کف شیشه ای

کشتی‌های آکواریم، قایق‌های کف شیشه‌ای هستند که اجازه می‌دهد در هنگام حرکت، دنیای زیر آب را تماشا کنید. انگار که شما آدم کوچولویی هستید که به آکواریمی بزرگ و بی‌انتها پا نهاده‌اید. این تفریح بیشتر برای کسانی جذاب است که عاشق آرامش دریا و دیدن دنیای زیر آب هستند. حدود یک ساعت فرصت دارید تا از این تجربه بی‌نظیر استفاده کنید.

۶. پارک بادی شناور کیش

شاید به جرات بتوان پارک بادی مارینای کیش را جزو بهترین تفریحات کیش به شمار آورد. این پارک که از تیوپ‌های بادی محکم ساخته شده، تنها پارک آبی شناور روی دریا در کیش محسوب می‌شود. تمام پسران 3 ساله تا 60 ساله می‌توانند از این تفریح پر هیجان استفاده کرده و لذت ببرند.

۷. پارک آبی اوشن

اگر قصد دارید در بزرگترین و مجهزترین پارک آبی کشور تفریح کرده و خوش بگذرانید، پس باید به پارک آبی اوشن در جزیره بروید. در این پارک انواع و اقسام سرسره‌ها و دستگاه‌های بازی آبی است که می‌توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. برای تهیه تجهیزات و وسایل هم نگران نباشید، می‌توانید از خود محوطه پارک آنها را تهیه کنید.

۸. خانه تکانی روح با بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یکی از بهترین تفریحات کیش و متفاوت با تمام تفریحات دیگر است. بانجی جامپینگ کیش دو سکوی پش 40 و 60 متری دارد که می‌توانید تجربه سقوط آزاد را در آن تجربه کنید.

شاید برایتان حسی شبیه به تکاندن لباس در باد داشته باشد، وقتی که میخواهید گرد و غبار را از آن بزدایید. گویی که تمام غم و اندوه و اضطراب‌ها را از تن روح زدوده و سبک می‌شوید. حسی که حتما تا مدت‌ها بعد همراهتان خواهد بود.

بانجی جامپینگ

۹. پرواز بر فراز جزیره با جایروکوپتر

دوست دارید لحظاتی را در آسمان جزیره پرواز کنید و ریه‌هایتان را پر از هوای پاک کنید. یا شاید هم دوست داشته باشید ابرها و آسمان را از فاصله نزدیکتری ببنید. اگر ترس از ارتفاع نداشته باشید، جایروکوپتر مخصوص شماست. در این تفریح هیجان‌انگیز ناب، با یک وسیله پروازی ساده می‌توانید پرواز کوتاه مدتی را تجربه کنید.

۱۰. تونل باد و سفر به دنیایی دیگر

پاهایتان روی زمین است اما احساس می‌کنید در حال پرواز هستید، یا حتی برعکس احساسی شبیه به سقوط دارید. این چیزی است که در تونل باد می‌توانید تجربه کنید. از تفریحات مدرن امروزی که محصول علم است. این تونل یک استوانه‌ای بزرگ است که باد شدید در آن می‌وزد، حالا انتخاب کنید می‌خواهید پرواز کنید یا سروته شوید. البته نیاز به آموزش و رعایت اصول ایمنی دارد.

۱۱. بیگ بال ، شناور روی آب

از بهترین تفریحات کیش از نظر مردم شاید بتوان به بیگ بال اشاره کرد. بازی با حباب‌های توپی بزرگی که روی آب شناور هستند. اگر حرفه‌ای باشید می‌توانید کنترل توپ را به دست گرفته و راحت روی آب حرکت کنید. استفاده از این تفریح جالب، برای همه گروه‌های سنی آزاد است.

بیگ بال

۱۲. سافاری و تفریحات مختلف

یکی از جاهای دیدنی کیش سافاری است که حتما باید از آن بازدید کنید. در این مکان می‌توانید انواع مختلفی از تفریحات مانند آفرود سواری، موتور سواری و شتر سواری را تجربه کنید. حتی کودکان و نوجوانان هم می‌توانند از این تفریحات استفاده کنند. شما کدامشان را می‌پسندید؟ بازی‌های مدرن امروزی مثل سرعت گرفتن با آفرود و موتور یا آرام قدم برداشتن با شتران؟

۱۳. فوتبال حبابی

فوتبال حبابی نیز از بهترین تفریحات کیش است که باید تیم‌های 1 تا 5 نفره برای آن داشته باشید. در این تفریح توپ‌های حبابی شکل به اسم بامپر را باید بپوشید که فقط بالاتنه را می‌گیرد. این بازی را می‌توانید در جمع‌های خانوادگی و دوستانه انجام دهید. برد و باختش مهم نیست، مهم آن لذتی است که برایتان به ارمغان می‌آورد.

۱۴. تفریحات گریز از اتاق فرار

تصور کنید یکدفعه وارد سرزمینی دیگر شده و همان ابتدای راه مشکلی برایتان پیش آمده و در جایی حبس می‌شوید. مثل داستان‌های هالیوودی که احتمالا زیاد هم از آنها را تماشا می‌کنید. خب حالا چه کاری باید انجام دهید تا از آنجا فرار کنید؟ اگر دوست دارید چنین کاری را تجربه کنید، پس حتما سری به اتاق فرار در کیش بزنید.

بهترین تفریح کیش برای خانواده‌ها که می‌توانند گروهی بازی را انجام داده و ساعاتی پر از هیجان و خنده را با هم بگذرانند.

بیشتر بخوانید: بهترین تفریحات رایگان کیش

تفریحات گریز از اتاق فرار

۱۵. خانه وحشت کیش

آیا عاشق داستان‌های ترسناک هستید؟ روح‌های خبیثی که یکباره جلویتان ظاهر می‌شوند و سعی می‌کنند و مو بر تن‌تان سیخ می‌شود.

 قلعه‌های وحشت که چند سالی است رایج شده، میان جوانان و نوجوانان بسیار پرطرفدار است. اگر یکبار از آن بازدید کنید حتما متوجه خواهید شد که چرا جزو بهترین تفریحات کیش است. اصلا تصور نکنید یک داستان ترسناک لوس و بی‌مزه در انتظارتان است، قرار است میزان جرات و جسارت‌تان کاملا محک زده شود.

۱۶. شهربازی های کیش برای بچه ها

هرچند شهربازی‌های کیش می‌تواند برای بزرگسالان هم جذاب باشد اما معمولا بیشتر کسانی دنبال آنها هستند که کودکانی همراه خود دارند. کیش چندین شهربازی بزرگ و عالی دارد که می‌توانید در برنامه خود آنها را بگنجانید.

در پارک دلفین‌ها می‌توانید تفریحات آبی را تجربه کنید، در شهربازی سنتر سفری به دنیای ژوراسیک بروید. در پارک برفی پنگوئن تجربه‌ای نزدیک به قطب جنوب داشته باشید. یا اینکه در کنار تفریحات خاص، بازهای شاد و معمولی را نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین جاهای دیدنی کیش

شهربازی های کیش برای بچه ها

۱۷. تله کابین کیش

شاید بیشتر تله کابین‌هایی که در شهرهای شمالی هستند را دیده باشید، اما بد نیست بدانید که چنین تجربه‌ای را در کیش هم می‌توانید داشته باشید. با این تفاوت که در اینجا در مرزهای آبی و ساحلی خلیج فارس بین زمین و آسمان شناور خواهید بود. مبدا حرکت این تله کابین میکا مال کیش و مقصد آن اسکله تفریحی کیش است.

 برای اینکه با دیگر اسکله های تفریحی کیش آشنا شوید مقاله معروف ترین اسکله تفریحی کیش را مطالعه کنید.

تله کابین کیش

تفریح در کیش با روم تور

احتمالا با دیدن لیست بلند بالای بهترین تفریحات کیش حسابی وسوسه شده‌اید که حتما سری به این جزیره جادویی و پر رمز و راز بزنید. اگر قصد دارید در بهترین زمان و به بهترین شکل از این تفریحات استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سفر به کیش را با روم تور همراه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در سایت گردشری روم تور تماس بگیرید.

آیا شما هم تجربه استفاده از تفریحات هیجان انگیز کیش را داشته‌اید؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.