گشت ویژه قشم و هنگام؛ تور یک روزه

جزیره زیبای قشم بعنوان تنها ژئوپارک رسمی به ثبت رسیده در خاورمیانه است که دلیل آن نیز وجود تعداد زیادی از مناطق بکر طبیعی و دست نخورده که می توان بعنوان یک موزه طبیعی معرفی کرد.

گشت ویژه قشم و هنگام؛ تور یک روزه
گشت ویژه قشم و هنگام

مناطق دیدنی و طبیعی زیادی در قشم وجود دارد که برای دیدن و بازدید از این مناطق نیاز به چندین روز زمان است. بازخوردی که ما در این چند سال فعالیت در روم تور از مسافران جزیره قشم داشتیم این حقیقت را نشان می دهد که بالای ۶۰ درصد مسافران از وجود چنین پدیده های طبیعی در این جزیره هیچ اطلاعی ندارند و بیشتر مسافران به قصد خرید و بازارگردی به قشم مسافرت می کنند.


در ۲ سال اخیر و در راستای سیاست های از پیش تعیین شده در روم تور سعی کردیم تا از طریق تمام راه های ارتباطی که با مسافران داریم این مناطق را معرفی کنیم و نتایج و آمارهای روم تور این امر را نشان می دهد که مسافران بعد از آشنایی با این مناطق تمایل زیادی به بازدید دارند و دیگر مسافران را نیز ترغیب به بازدید می کنند.

در این مقاله از مجله گردشگری روم تور سعی کرده ایم تا شما را بیشتر با گشت ویژه قشم و هنگام و مناطق مورد بازدید آشنا کنیم.

روم تور با برگزاری تورهای ویژه و اختصاصی در جزیره قشم این موقعیت را ایجاد کرده تا مسافران یک تجربه فوق العاده و به یادماندنی در سفر به این جزیره زیبا داشته باشند.

شماره تماس و هماهنگی گشت ویژه قشم و هنگام: 09032703060

چرا با وجود داشتن خودرو شخصی، تور را برای گشت قشم و هنگام انتخاب کنیم؟

ما به همه مسافران پیشنهاد می دهیم تا جاییکه برایشان امکان دارد از تور برای گشت قشم و هنگام استفاده کنند. برای بسیاری از مسافران که با خودرو شخصی به قشم سفر می کنند این سوال برایشان پیش می آید که با وجود داشتن خودرو چرا باید از تور برای گشت استفاده کنند؟

ما در دو سال اخیر مسافران زیادی داشتیم که هم  تور گشت قشم و هنگام را تجربه کرده اند و هم با خودرو شخصی و طی بازخوردی که بخش پشتیبانی روم تور از همه مسافران داشته معمولا مسافرانی که با خودرو شخصی و بدون برنامه قبلی به گشت جزیره رفتند بسیار ناراضی بودند و علت نارضایتی نیز ندیدن بسیاری از پدیده های طبیعی که بصورت روزانه و در یک ساعت خاص رخ می دهد است.

مزیت اصلی سفر با تور با لیدرهای محلی در جزیره این است که بگونه ای

برنامه ریزی می شود که شما در ۸ ساعت تمام پدیده ها و مناظر طبیعی را در بهترین ساعت از روز را ببینید و از نزدیک تجربه کنید.


بعنوان مثال یکی از برنامه های گشت جزیره که بسیاری از مسافرانی که با خودرو شخصی می روند با آن مواجه  نمی شوند بازدید از دلفین ها در اطراف جزیره هنگام است و دلیلش این است که در فصل های مختلف بعلت شرایط آب و هوایی در یک ساعت خاص به بالای آب می آیند و اگر در همان ساعت شما در محل نباشید امکان بازدید دلفین ها که یکی از زیباترین مناظر جزیره قشم است را از دست می دهید.

در ادامه مسیرها و مناطق مورد بازدید در گشت ویژه قشم و هنگام را معرفی می کنیم:

شروع گشت از محل درب اقامت شما شروع می شود. شب قبل از برگزاری گشت، مسئول گشت با شما تماس گرفته و ساعت دقیق حرکت را با شما هماهنگ می کند. معمولا گشت ها در گرو های ۸ تا ۱۲ نفره برگزار می شوند مگر اینکه تعداد مسافران کم باشد و از خودرو سواری برای گشت استفاده شود.

رزرو آنلاین گشت قشم و هنگام

بعد از سوار شدن همه مسافران گشت حدودا ساعت ۸ صبح شروع می شود. گشت از مسیر و جاده ساحلی قشم شروع می شود و منظره ای فوق العاده را برای مسافران رقم می زند.

اولین مقصد گشت دره ستارگان است. دره ستارگان درست مثل تنگه چاهکوه قشم از قدمت بسیار بالایی برخوردار است. قدمت این دره به حدود ۲ میلیون سال پیش برمی‌گردد. داستان‌ های زیادی از زبان بومیان و سایر بازدیدکنندگان نقل می ‌شود که بسیاری از این افسانه‌ ها جذاب و برخی ترسناک می‌ باشند. یکی از داستان ‌هایی که بومیان نقل می‌کنند این است که آن‌ ها معتقدند درگذشته ستاره‌ ای به این منطقه از جزیره هرمز برخورد داشته و این دره حاصل همان برخورد است.

دره ستارگان قشم

دومین مقصد گشت جزیره که طرفداران زیادی دارد، جزایر ناز است. علت پرطرفدار بودن جزایر ناز امکان راه رفتن بر روی دریاست اما در یک ساعت خاص از روز و اگر علاقه مند هستید این تجربه فوق العاده را داشته باشید شما را به گشت جزیره دعوت می کنیم. در کنار راه رفتن بر روی دریا، تفریحات ساحلی مختلفی مانند جت اسکی، پالاگلایدر و ... هم است که می توانید در صورت تمایل از این تفریحات نیز استفاده کنید.

مقصد سوم که از خاطره انگیزترین مسیرهای گشت است قایق سواری و بازدید از دلفین ها در اطراف سواحل جزیره هنگام است. شما با سوار شدن به قایق تندرو و یک گشت ۱ ساعته در اطراف جزیره هنگام شما دلفین های بازی گوش را می بینید که بالای آب آمده اند و بعد از گشت ۱ ساعته شما را در ساحل جزیره هنگام پیاده و از بازارچه محلی با انواع صنایع دستی و غذاهای محلی بازدید و در صورت تمایل خرید کنید.

مقصد چهارم و بعد از یک گشت دریایی جذاب و خاطره انگیز شما بسمت جنگل حرا می روید و از این پدیده دریایی فوق العاده دیدن و در لابه لای درخت های روی آب قایق سواری کنید.

مقصد پنجم که بخش خوشمزه گشت جزیره هم بحساب می آید رفتن به روستای سهیلی و رستوران های سنتی معروف آنجاست جهت صرف ناهار که شما با هر سلیقه ای می توانید هر نوع غذای دریایی را سفارش و میل نمایید.

مقصد ششم و بعد از یک استراحت کوتاه در روستای سهیلی شما بسمت جذاب ترین منطقه جزیره قشم می روید. تنگه چاهکوه یکی از زیباترین و مهیج ترین لوکیشن های قشم است که بسیاری از مسافران از سراسر ایران فقط جهت عکاسی در تنگه چاهکوه به قشم سفر می کنند. اگر شما به عکاسی علاقه دارید ما به شما پیشنهاد می دهیم که خودتان را برای این منطقه آماده کنید. در تنگه چاهکوه چاه های عمیقی وجود دارد که آب های شیرین و گوارایی دارد و شما می توانید با کمک مردم محلی از آب این چا ه ها استفاده کنید.


بعد از یک گشت فوق العاده و خاطره انگیز بسمت محل اقامت خود برمیگردید و ما مطمئن هستیم که این گشت چند ساعته یکی از به یادماندنی ترین سفرها و گشت های شما خواهد شد.

بهترین زمان سفر به جزیره قشم

بهترین زمان سفر به قشم زمانی است که هوا خنک و آسمان آبی است. جزیره قشم در یک منطقه گرمسیری واقع شده است وامکان دارد بسیاری از افراد در فصول گرم سال تحمل گرمای شدید را نداشته باشند. 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم خلاصه ای از گشت ۸ ساعته جزیره گردی قشم را برای شما توصیف کنیم ولی بقول شاعر "شنیدن کی بود مانند دیدن". تیم پشتیبانی روم تور در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اگر قصد رزرو گشت جزیره قشم و هنگام را داشتید با بخش پشتیبانی روم تور یا بصورت آنلاین از طریق لینک زیر رزرو نمایید.

 

رزرو آنلاین گشت قشم و هنگام