بهترین هتل های سیستان و بلوچستان؛ سفر به این بهشت زیبا

استان سیستان و بلوچستان یکی از مقصدهای بی نظیر برای سفر می باشد. پس اگر قصد سفر به این بهشت زیبا را داشتید قطعاً قبل از سفر خود به چگونگی اقامت و رزرو هتل فکر می‌کنند.

بهترین هتل های سیستان و بلوچستان؛ سفر به این بهشت زیبا
بهترین هتل های سیستان و بلوچستان برای سفر به این بهشت زیبا

در نیمه جنوبی کشور ایران، استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. این استان بزرگ در همسایگی استان‌هایی مانند هرمزگان، کرمان و خراسان رضوی بوده و با کشورهایی مانند افغانستان و پاکستان نیز دارای مرز مشترک می‌باشد. استان سیستان که از جنوب به دریای عمان ختم می‌شود، دومین استان پهناور کشور پس از کرمان است. جالب است بدانید که سیستان فرم تغییر شکل یافته سجستان یا سکستان می‌باشد که به معنای سرزمینی است که قوم سکا در آن زندگی می‌کنند.

آب و هوای استان سیستان و بلوچستان در اکثر نقاط گرم و خشک می‌باشد، با این حال گستره جغرافیایی این استان سبب شده تا از مناطق کوهستانی، جنگلی و باتلاقی با آب و هوایی متنوع برخوردار باشد. این استان زیبا و عظیم از جاذبه‌های دیدنی بسیاری برخوردار می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به نحوی شما را حیرت زده می‌کند. تنوع در مکان‌های دیدنی استان سیستان آنقدر زیاد است که یک سفر کامل را پیش روی شما قرار می‌دهد.

هتل‌های سیستان و بلوچستان

این استان زیبا جاذبه‌های دیدنی بسیاری مانند ساحل صخره‌ای چابهار، جنگل‌های حرا، شهر سوخته، تالاب لیپار، دهستان ناهوک، بندر بریس، کوه‌های مریخی، مسجد جامع مکی، سواحل مکران، قلعه سام، قلعه قصرقند، کوه خواجه، قلعه خاش، رودخانه هیرمند را در دل خود جای داده است. انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین امور در سفر به شمار می‌رود که مستلزم تحقیق می‌باشد. در استان سیستان و بلوچستان به‌منظور راحتی هرچه تمام‌تر مسافران، هتل هایی بنا شده است. در ادامه مقاله روم تور چند نمونه از بهترین هتل‌های این استان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل لیپار

هتل لیپار

هتل لیپار یک هتل لوکس و پنج ستاره در استان سیستان و بلوچستان می باشد، این هتل زیبا و لاکچری در شهر چابهار واقع شده و دارای 107 اتاق می باشد. از مهم‌ترین امکانات هتل لیپار می‌توان به سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر رفت و برگشت اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های هتل نیز به‌صورت مجزا به تهویه مطبوع، یخچال، تلوزیون، حمام، صندوق امانات و مینی بار مجهز هستند. این هتل از فاصله 42 دقیقه‌ای تا فرودگاه و فاصله 10 دقیقه‌ای (پیاده) تا دریا برخوردار می‌باشد.

آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار (مشاهده روی نقشه)

هتل بین المللی  فردوس

هتل بین المللی  فردوس

هتل بین المللی فردوس جزو هتل‌های چهار ستاره این شهر به شمار می‌رود. در این هتل زیبا امکانات بسیاری مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و خدمات اتاق VIP، تماشای جمعی تلوزیون در لابی و پارک بازی کودکان برای راحتی هرچه تمام‌تر مسافران در نظر گرفته‌شده است. علاوه بر این اتاق‌های هتل نیز به مزایایی مانند تهویه مطبوع، یخچال، تلوزیون، حمام و مینی بار مجهز می‌باشند.

یکی از دلایل محبوبیت و پرطرفدار بودن این هتل نزدیک بودن آن به دریا، مراکز خرید، دانشگاه بین المللی چابهار و دانشگاه علوم دریانوردی می‌باشد؛ بنابراین اگر به دنبال هتلی می‌گردید که ویوی اتاقتان، دریا باشد، پس هتل فردوس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آدرس: چابهار، خیابان تجارت (مشاهده روی نقشه)

هتل استقلال

هتل استقلال

هتل استقلال با خدمات ویژه خود توانسته نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. این هتل زیبا دارای 81 اتاق می‌باشد که در هر اتاق امکاناتی مانند تلویزیون، چای‌ساز، یخچال، تهویه مطبوع و حمام در نظر گرفته شده است. علاوه بر این هتل استقلال مجهز به امکاناتی نظیر رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ، اینترنت نامحدود در لابی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، خدمات CIP، تماشای دسته جمعی تلویزیون در لابی، کافی شاپ، چایخانه سنتی و سونا نیز می‌باشد.

در کناره تمام این مزیت‌ها، مزیت مهم دیگری نیز در مورد هتل استقلال وجود دارد که آن نزدیکی به مکان‌هایی مانند موزه زاهدان (2 کیلومتر)، مجتمع تفریحی براسان (5 کیلومتر)، ترمینال زاهدان (6 کیلومتر) و شهر سوخته (164 کیلومتر) است.

آدرس: زاهدان، خیابان مطهری، مقابل بانک صادرات (مشاهده روی نقشه)

هتل لاله چابهار

هتل لاله

چابهار جزو آن دسته از شهرهایی به شمار می‌رود که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، همین امر سبب شده تا هتل‌های بسیاری در این شهر بنا شوند؛ اما مسئله اینجاست که کدام هتل در خدمات و سرویس دهی جزو بهترین‌ها می‌باشد؟! هتل لاله یکی از همان هتل‌هایی است که انتظارات شما را در مورد یک هتل مناسب و راحت برآورده می‌سازد. این هتل لوکس و زیبا دارای 38 اتاق می‌باشد که هرکدام مجهز به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون و یخچال هستند.

از دیگر امکانات هتل لاله می‌توان رستوران با ظرفیت 90 نفر، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، اینترنت، ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و سالن بیلیارد را نام برد.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام، روبروی پارک الغدیر(مشاهده روی نقشه)

هتل بین المللی شاهان

هتل بین المللی شاهان

هتل بین‌المللی شاهان  در بهمن‌ماه سال 1396 افتتاح شده است. این هتل زیبا دارای 93 اتاق و سوئیت بوده که می‌تواند همزمان پذیرای 260 مهمان باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این هتل موقعیت مکانی مناسب آن و نزدیکی هتل به ساحل دریا است. از جمله امکانات هتل بین‌المللی شاهان می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خشک شویی، استخر سرپوشیده، گاو صندوق، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، خدمات 24 ساعته در اتاق، آسانسور، سرویس رایگان رفت و آمد، کافی نت و اینترنت نامحدود رایگان در اتاق‌ها اشاره کرد.

آدرس: چابهار، خیابان مولوی، جنب اداره پست، هتل شاهان (مشاهده روی نقشه)

هتل سنتی دُر بلوچ

هتل سنتی در بلوچ

هتل سنتی در بلوچ یکی از محبوب ترین هتل های سنتی در چابهار به حساب می آید.  اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در سفرتان هستید، حتماً هتل سنتی دُر بلوچ را به‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید. این هتل با ظاهر متفاوت و زیبایی که دارد، تجربه‌ای به یادماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل از 30 واحد اقامتی برخوردار میباشد که در اصطلاح به آنان کَپَر گفته می‌شود. این کَپَر ها به صورت 16 واحد کَپَر گرد، 12 واحد کَپَر مستطیلی و 2 واحد کَپَر به صورت VIP تقسیم شده‌اند. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران و خدمات 24 در اتاق اشاره کرد.

آدرس: پیکره‌ی هفتم منطقه‌ی آزاد چابهار. انتهای خیابان آبکان(مشاهده روی نقشه)

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر زاهدان است که در سال 1379 به بهره برداری رسید و در سال 1396 نیز به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این مکان که در یک طبقه بنا شده است دارای 85 اتاق و کومه به همراه امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. وجود پرسنل کاردان و محترم در این مجموعه سبب شده تا میزبانی از شما به بهترین نحو انجام گیرد.

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هتل جهانگردی در بین مسافران را می‌توان نزدیک بودن آن به مراکز تفریحی و تاریخی شهر مانند تفرجگاه پارک ملت، باغ گراناز، بازار رسولی، مسجد جامع اهل سنت مکی و ساختمان قدیمی پست دانست.

آدرس: زاهدان، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم (مشاهده روی نقشه)

هتل آپارتمان گدروشیا

هتل آپارتمان گدروشیا

هتل آپارتمان گدروشیا یکی از هتل‌های متفاوت و چهار ستاره شهر چابهار می باشد که جزو هتل‌های شیک و مناسب این شهر به شمار می‌رود. این هتل متشکل از 20 واحد می‌باشد که هریک از آن‌ها به حمام، تهویه مطبوع، یخچال و تلوزیون مجهز هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان پارکینگ، آسانسور، اینترنت در لابی و سالن ورزشی را نام برد.

آدرس: چابهار، بلوارامام خمینی، خیابان خیام، کوچه فلسطین، مجتمع کمال‌زهی (مشاهده روی نقشه)

هتل ونوس

هتل ونوس

هتل ونوس هتلی با کیفیت به همراه قیمت مناسب در چابهار می باشد. که بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود. این هتل با ظاهری زیبا و تمیز توانسته نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. هتل ونوس از 27 اتاق برخوردار است که مجهز به امکاناتی نظیر مینی بار، حمام، سیستم گرمایشی، تلوزیون و یخچال هستند. علاوه بر این در هتل ونوس امکاناتی مانند سرویس اتاق، اینترنت، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو، رستوران با ظرفیت 100 نفر، امکانات تفریحی آبی، ترنسفر رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته و ساحل اختصاصی نیز به منظور رفاه هرچه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

آدرس: چابهار، دانشگاه دریا نوردی و علوم دریایی (مشاهده روی نقشه)

هتل آذین

هتل آذین

هتل آذین جزو هتل‌های سه ستاره و میان رده‌ای است که در شهر چابهار قرار دارد. این هتل 22 اتاق را در خود جای داده و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان اینترنت، سرویس اتاق، چای خانه سنتی، ترنسفر رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، رستوران با ظرفیت 60 نفر و پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو را نام برد. به علاوه اتاق‌های هتل آذین نیز به امکاناتی نظیر یخچال، تلوزیون، مینی بار، حمام و تهویه مطبوع مجهز می‌باشند.

فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 45 دقیقه و فاصله آن تا ترمینال با خودرو 19 دقیقه می‌باشد. ضمناً با خودرو می‌توانید 15 دقیقه‌ای به نمایشگاه بین المللی چابهار و 5 دقیقه ای نیز پیاده به دریا برسید.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی (مشاهده روی نقشه

کلام آخر

هدف ما از نوشتن این مقاله و انتشار آن در سایت روم تور بررسی و معرفی چند مورد از هتل‌های استان سیستان و بلوچستان به شما عزیزان بود تا در زمان سفر به این استان زیبا و منحصربه‌فرد دچار سردرگمی نشده و متناسب با شرایط مدنظرتان انتخاب راحت‌تری داشته باشید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.