تجربه 8 اسکله تفریحی کیش که نباید از دست داد!

اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید، حتما تفریحات اسکله تفریحی کیش را تجربه کنید. با جت اسکی این اسکله به دل دریا بزنید و از برخورد ذرات آب روی صورتتان نهایت لذت را ببرید.

تجربه 8 اسکله تفریحی کیش که نباید از دست داد!

اگر به سفر کردن علاقه دارید و به دنبال مقصدی لوکس با امکانات خارجی اما در ایران هستید، اسکله تفریحی کیش بهترین گزینه برای شما است. در این اسکله به عنوان یکی از بزرگترین مناطق گرشگری کیش، امکان تجربه تفریحات بسیاری از جمله جت اسکی، انواع قایق‌های معمولی، شیشه‌ای، پدالی و ماهیگیری و همینطور امکانات غواصی و... برای گردشگران فراهم شده است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

علاوه بر این ساعت‌های زیادی را در این اسکله بگذرانید و از منظره اقیانوس بی انتها و غروب خورشید نهایت لذت را ببرید. برای اینکه در رابطه با این مقصد گردشگری رویایی اطلاعات بیشتری را کسب کنید، تا انتهای این بخش از مجله روم تور با ما همراه باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل، تعطیلات فوق العاده‌ای را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

محل قرارگیری اسکله تفریحی کیش

لوکیشن اسکله تفریحی کیش در استان هرمزگان و شرقی‌ترین بخش جزیره کیش است. مسیر رسیدن به این اسکله بسیار آسان و سر راست طراحی شده تا شما بتوانید با ورود به خیابان سنایی و بلوار دریا به راحتی به آن دست یابید. گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، بازدید از این اسکله را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ساخت اسکله تفریحی کیش توجه ویژه‌ای به عدم آسیب رسانی به زیستگاه جانداران دریایی شده است.

محل قرارگیری اسکله تفریحی کیش

امکانات اسکله تفریحی کیش

کف سازی این اسکله به گونه‌ای است که شما می‌توانید از قدم زدن بر روی آن لذت ببرید. همچنین نیمکت‌هایی رو به دریا در آن قرار داده شده‌اند تا با نشستن بر روی آن‌ها بتوانید چشم انداز دریای خلیج فارس را در اختیار داشته باشید. یک بوفه مواد غذایی نیز در اسکله کیش وجود دارد اما با توجه به شلوغی آن در اکثر مواقع، توصیه می‌شود خوراکی و آب را به همراه خود داشته باشید که مجبور به ماندن در صف خرید نشوید. کافه‌ها و رستوران‌هایی نیز در کنار اسکله قرار گرفته‌اند که حتما جهت رفع خستگی و گرسنگی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین سرویس بهداشتی نیز در نزدیکی اسکله در دسترس شما خواهد بود.

برای رزرو ویلا، سوییت و اقامتگاه در کیش در روم تور کلیک کنید.

تفریحاتی که در اسکله تفریحی کیش از شما استقبال می کنند!

یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی که در این اسکله می‌توانید انجام دهید، پیاده روی روی اسکله و تماشای غروب خورشید است. در این پیاده روی شما به کمک آب بسیار زلال اسکله، شاهد انواع موجودات دریایی مانند ماهی‌های رنگی و لاک پشت‌های عظیم الجثه خواهید بود. علاوه بر این تفریحات بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. این تفریحات عبارتند از:

شاتل و بنانا سواری

حتما شما هم تیوب‌هایی که به دنبال قایق‌های تندرو در دریاها به حرکت درمی‌آیند را دیده‌اید. این تیوب‌ها همان بنانا و شاتل سواری کیش هستند که شما می‌توانید در اسکله تفریحی کیش آن‌ها را به مدت 20 دقیقه کرایه کرده و تمام انرژی خود را خالی کنید.

غواصی

اگر می‌خواهید بدانید در زیر آب‌های خلیج فارس چه می‌گذرد و از نزدیک بتوانید آن‌ها را لمس و مشاهده کنید، حتما غواصی کیش امتحان کنید. برای این کار ابتدا با یک قایق از جزیره دور می‌شوید و پس از گذشت حدودا 45 دقیقه، مربی آموزش توضیحاتی را به شما می‌دهد که گویی به دنیای زیر آب سفر می‌کنید. در این مسیر مربی آموزش در کنار شما خواهد بود و شما نیازی به بلد بودن شنا ندارید. همچنین تمام لوازم غواصی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و شما تنها به یک حوله و لباس راحتی نیاز دارید. این تفریح هیجان انگیز نیز حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

پیست دوچرخه سواری

در اسکله چوبی کیش یکی از تجربه‌هایی که نباید از دست بدهید، دوچرخه سواری است. تنفس هوای پاک در کنار حس لذت بخش نسیم دریا در حالی که به تماشای منظره اسکله می پردازید، یکی از فوق العاده‌ترین تجربه‌ها را از مسافرت برایتان رقم خواهد زد.

برای رزرو تفریحات در کیش کلیک کنید.

پیست دوچرخه سواری

قایق کف شیشه ای و پدالی

با توجه به اینکه آب دریای خلیج فارس در اطراف اسکله تفریحی کیش شفاف و زلال است، قایق‌های شیشه‌ای بهترین انتخاب برای رفتن به دل دریا و تماشای انواع جانداران دریایی رنگارنگ به شمار می‌روند. برای تجربه قایق سواری در این منطقه می‌توانید با پرداخت ورودی به مدت یک ساعت روی دریا به گشت و گذار بپردازید.

علاوه بر قایق‌های کف شیشه‌ای، قایق‌های پدالی چهار نفره نیز برای افرادی که به سکوت و تنهایی با طبیعت علاقه دارند، در نظر گرفته شده است. با پدال زدن در این قایق‌ها، شنیدن همزمان صدای آب و مرغ‌های دریایی آرامشی غیرقابل توصیف را تجربه کنید. در وسط دریا اگر برای چندین دقیقه پدال نزنید، شناور ماندن روی آب را به خوبی احساس خواهید کرد.

بالن سواری

اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید، حتما باید گشت و گذار در اسکله تفریحی کیش به وسیله بالن سواری و چتر پاراسل را تجربه کنید. تماشای دریای زیبای خلیج فارس که از روی بالن تشخیص رنگ آن با رنگ آسمان بسیار دشوار است، بسیار لذت بخش خواهد بود. هیجان اینکه سوار بالن شوید و ندانید که یک ساعت بعد دقیقا در کجا فرود می‌آیید نیز هیجان خاصی دارد. حتی ممکن است در صورت وزیدن باد مجبور شوید مسیر بازگشت از بالن سواری را با ماشین برگردید.

برای بالن سواری در اسکله تفریحی کیش، مسئول مربوطه اطلاعات و آموزش لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه خود بالن به دوربین مجهز است، شما می‌توانید پس از اتمام گشت و گذار خود از غرفه مربوطه، عکس اسکله تفریحی کیش و عکس‌های خود را مشاهده یا چاپ نمایید. با وجود اینکه هزینه این تفریح در کیش قابل توجه است اما با این حال کاملا ارزشش را دارد.

عکس اسکله تفریحی کیش

فلای بورد

فلای بورد شبیه تخته موج سواری است که در زیر آن لوله‌هایی با فشار بالا قرار دارند و به مدت 20 دقیقه به شما امکان تجربه هیجان و حرکات نمایشی بین زمین و آسمان را می‌دهد. این وسیله تفریحی به کمک فشار آب شما را بالاتر از سطح آب قرار می‌دهد و حس پرواز را به شما القا می‌کند. یکی از لازمه‌های این فعالیت تفریحی، داشتن توانایی شنا کردن است.

فلای بورد کیش

جت اسکی

در اسکله تفریحی کیش تجربه سرعت بالا و هیجان در کنار یکدیگر، با جت اسکی میسر می‌شود. شما می‌توانید با جت اسکی‌های قوی این اسکله به دل دریا بزنید و از برخورد ذرات آب روی صورتتان در کنار باد شدید و سرعت زیاد نهایت لذت را ببرید. برای استفاده از این وسیله تفریحی محدودیت زمانی وجود ندارد؛ اما حداقل زمان آن 15 دقیق است. مسلم است که هر چه جت اسکی سواری شما بیشتر طول بکشد، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

جت اسکی

ماهیگیری

اگر به خلوت کردن و سکوت و آرامش بیشتر از هیجان علاقه دارید، در این اسکله به ماهیگیری بپردازید. در اسکله تفریحی کیش تمام لوازم ماهیگیری کرایه داده می‌شود و شما تنها به یک کلاه آفتاب گیر نیاز خواهید داشت.

اسکوتر دریایی

اگر می‌خواهید موجودات و دنیای زیر دریا را ببینید اما از غواصی می‌ترسید، نگران نباشید. شما می‌توانید از اسکوترهای دریایی این اسکله استفاده کنید که شبیه یک زیردریایی بسیار کوچک است، با این تفاوت که تنها سر شما درون آن جای می‌گیرد. در واقع شما لباس غواصی می‌پوشید اما نیازی به کپسول اکسیژن نخواهید داشت.

اسکوتر دریایی

اقامت در نزدیکی ساحل اسکله تفریحی کیش

شما برای اینکه در جزیره زیبای کیش اقامت داشته باشید، گزینه متعددی پیش رو دارید. در صورتی که بخواهید اقامتگاهی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش را رزرو کنید، باید به سراغ هتل‌های نزدیک به این منطقه بروید که امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این حال در صورتی که علاقه چندانی به اقامت در هتل ندارید، به جستجوی انواع اقامتگاه در روم تور در این جزیره بپردازید.

بدین ترتیب گزینه‌های بیشتری پیش روی خود خواهید داشت و می‌توانید با امکانات بیشتر و هزینه کمتر نسبت به هتل، اقامتگاهی مناسب را پیدا کنید. در این سایت امکان آن برای شما فراهم شده است که به مشاهده عکس‌ها، نظرات افرادی که در این مکان‌ها اقامت داشته‌اند و همینطور تمامی اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه دسترسی داشته باشید تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید. در صورتی که به راهنمایی نیاز داشتید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته از آن‌ها کمک بگیرید.

ساعت کاری اسکله تفریحی کیش

خبر خوب این است که اسکله تفریحی کیش در تمام ساعات شبانه روز باز است و شما در هر ساعتی می‌توانید به آن‌جا بروید. به عنوان مثال در طول روز به تفریحات آبی این اسکله بپردازید و شب خود را با قدم زدن کنار ساحل و تماشای لاک پشت‌ها سپری کنید. کشتی‌های تفریحی این اسکله هر یک سانس متفاوتی دارد و باید از قبل در رابطه با سانس‌ها بپرسید.

بهترین و محبوب ترین زمان برای بازدید از اسکله تفریحی کیش

اگر یک شبانه روز را به طور کامل در این اسکله بگذرانید، هیچ چیز را از دست نمی‌دهید. چنانچه به اسکله تفریحی کیش روی نقشه نگاهی بیندازید متوجه موقعیت مکانی بسیار عالی آن خواهید شد. ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما یک بار در طول روز به این اسکله سر بزنید و علاوه بر تجربه تفریحات مختلف آن، با نشستن زیر سایه‌بان‌ها ساحلی به تماشای دریای زیبای خلیج فارس بپردازید. همچنین در طول شب حتما قدم زدن در اسکله را تجربه کنید و از زیبایی عیرقابل توصیف آن نهایت لذت را ببرید. محبوب‌ترین زمان حضور در اسکله در زمان طلوع و غروب خورشید است که لحظات بسیار لذت بخشی را برای شما رقم می‌زند.

اسکله تفریحی کیش روی نقشه

مکان های دیدنی نزدیک اسکله تفریحی کیش

پس از گشت و گذار در اسکله تفریحی کیش به رستوران یا کافی‌شاپ‌های اطراف آن سری نیز بزنید یا در صورت به همراه داشتن غذا و نوشیدنی، در زیر یکی از سایه بان‌های ساحلی پیک نیک خود را برپا کنید. در صورتی که به خیابان‌های اطراف اسکله بروید، می‌توانید به بازارهای مختلف برای خرید سر بزنید یا به انجام تفریحات دیگر بپردازید که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازار ونوس

یکی از مراکز خرید نزدیک اسکله که تقریبا 10 دقیقه با آن فاصله دارد، بازار ونوس است. در قدیمی‌ترین مرکز خرید کیش، نواع لوازم خانگی، آرایشی، منسوجات و پوشاک، قهوه و همینطور شکلات عرضه می‌شود و شما می‌توانید به خرید بپردازید. همچنین در این بازار رستوران و کافی شاپ و همینطور امکانات خوبی برای سرگرمی کودکان نیز قرار گرفته است.

بازار زیتون

اگر حدود 15 تا 20 دقیقه از اسکله تفریحی کیش پیاده روی کنید، به بازار زیتون می‌رسید. این بازار منبع برندهای مطرح دنیا به شمار می‌رود و یکی از پرطرفدارترین بازارها بین گردشگران است. همچنین در این مکان علاوه بر انواع کفش و لباس‌های برند، شکلات‌های خارجی را نیز تهیه کنید. همین‌طور بهترین کافی‌شاپ‌ها را در این بازار پیدا کنید.

بازار زیتون کیش

بولینگ مریم

بولینگ سرپوشیده مریم یکی از مدرن‌ترین سالن‌های بولینگ کشور است که در کنار بولینگ، امکان انجام بازی‌های کامپیوتری را نیز برای شما فراهم می‌کند. این مرکز نیز در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و تنها با ده دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به آن برسانید. بوفه‌های این مرکز به شما امکان استراحت و تهیه خوراکی و نوشیدنی را نیز می‌دهند.

کلام پایانی

اسکله تفریحی کیش یکی از بهترین مقاصد تفریحی در این جزیره محسوب می‌شود که امکانات تفریحی بسیاری در آن برای مسافران و گرشگران در نظر گرفته شده است. در نزدیکی این اسکله رستوران‌‌ها و کافی شاپ‌های متعددی قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با استفاده از تفریحات آبی و غیر آبی متعدد در این مجموعه، لذت بیشتری از رفتن به این مکان زیبا ببرید و تجربه جذابی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

شما با مطالعه این مقاله با امکانات مختلف این اسکله آشنا شده و برای وقت گذراندن در آن تصمیم بگیرید. همچنین به کمک روم تور اقامتگاه مناسب خود را پیدا و رزرو نمایید تا پیش از رفتن به سفر، خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد. اگر تاکنون به کیش سفر کرده و فرصت استفاده از این اسکله زیبا را داشته‌اید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.