بهترین اقامتگاه کیش - معرفی 13 اقامتگاه لاکچری + آدرس

روم تور لیستی از بهترین اقامتگاه کیش را برای دوستدارن کیش و کسانی که قصد سفر به این جزیره را دارند، فراهم کرده است. در حین سفر این اقامتگاه ها را از دست ندهید.

بهترین اقامتگاه کیش - معرفی 13 اقامتگاه لاکچری + آدرس

کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگردی در ایران محسوب می‌شود که سالانه افراد زیادی برای تماشای زیباهای طبیعی و تاریخی آن و همچنین پاساژگردی در مجتمع‌های تجاری‌اش، راهی این جزیره می‌شوند. یکی از دغدغه‌های این افراد پیدا کردن بهترین اقامتگاه های کیش است که بتوانند ساعاتی را در آن استراحت کرده و از امکاناتش استفاده کنند. همچنین دسترسی آسانی به شهر داشته باشد و بتوانند به آسانی هرجا که می‌خواهند بروند. اما به‌راستی بهترین اقامتگاه کیش کجاست؟

از آنجایی که کیش یک مقصد مهم تجاری و گردشگری در کشور محسوب می‌شود، به طور ویژه‌ای به اقامتگاه و بوم گردی توجه داشته است. به طوری که می‌توانید در مناطق مختلفی از آن، اقامتگاه و هتل‌های مختلفی را پیدا کنید که هر کدام امکانات و خدمات ویژه‌ای را نیز ارائه می‌کنند.

اقامتگاه های معروف کیش شاید بسیار بیشتر از آن باشد که در این مختصر بگنجد، به همین جهت ما در این مقاله به برخی از بهترین‌های آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۱. مجتمع اقامتی دنج کیش

قبل از هر چیز به سراغ مجتمع‌های اقامتی کیش می‌رویم که یکی از آنها مجتمع دنج کیش است. این مجتمع در بهترین منطقه کیش برای اقامت قرار دارد. در این مجتمع می‌توانید اتاق‌های دو خواب و یک خواب را رزرو کنید.

مجتمع دنج که جزو بهترین اقامتگاه کیش به شمار می‌آید، در بزرگراه خلیج فارس کیش واقع شده است. این مجتمع کاملا نوساز بوده و دارای آسانسور نیز است. همچنین دسترسی خوبی به اماکن گردشگری شهر مانند بازارچه محله دارد. گذشته از این، مجتمع اقامتی دنج در مسیر حمل و نقل عمومی قرار دارد و به راحتی می‌توانید با اتوبوس و تاکسی‌های دربست به هرکجا که می‌خواهید بروید.

اگر که دوست دارید اقامتگاه هایی بیشتری را در کیش ببینید روی کلمه رزرو سوییت در کیش کلیک کنید.

عکس مجتمع اقامتی دنج کیش

جهت رزرو مجتمع اقامتی دنج کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو واحد یک خواب - دنج ۱۱

۲. آپارتمان در شهرک صدف

یکی از اقامتگاه های لوکس کیش، آپارتمان‌های شهرک صدف است. این آپارتمان‌ها نوساز بوده و گذشته از اینکه امکانات و لوازم رفاهی برای گردشگران در آن قرار داده شده، تجهیزات و وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی تمام اتومات، اتو، سشوار، مایکرو وغیره را نیز دارد.

در این آپارتمان می‌توانید اتاق‌های یک خواب و دو خواب لوکس را رزرو کرده و از سفر به شهر و اقامت در بهترین اقامتگاه کیش لذت ببرید. همچنین این آپارتمان در نزدیکی مرکز خرید و بازار مروارید قرار گرفته است.

عکس آپارتمان در شهرک صدف

جهت رزرو آپارتمان در شهر صدف با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره خانه یک خواب ۷۵ متری در شهرک صدف کیش

۳. مجتمع اقامتی لبخند کیش

از جمله بهترین اقامتگاه لوکس کیش، می‌توان به مجتمع اقامتی لبخند کیش اشاره کرد. این مجتمع اقامتی در فاز 4 شهرک صدف واقع شده و یک آپارتمان 2 طبقه است که واحدهای دو خواب و یک خواب را برای گردشگران فراهم کرده است.

در این اقامتگاه علاوه بر اینکه کلیه لوازم رفاهی برای گردشگران در واحدها قرار داده شده، خدماتی همچون اجاره ماشین و دوچرخه و رزرو ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه را نیز ارائه می‌دهد. خدمات این مجتمع به شیوه هتل‌ها است. به همین جهت می‌توان آن را در لیست بهترین اقامتگاه کیش قرار داد.

عکس مجتمع اقامتی لبخند کیش

جهت رزرو مجتمع اقامتی لبخند کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی لبخند کیش کلیک کنید.

۴. رویال هوس کیش

رویال هوس کیش یک مجتمع اقامتی است که در شهرک صدف واقع شده است. این هتل کلیه امکانات لازم برای گردشگران را تهیه کرده است. رویال هوس کیش در محوطه یک باغ قرار گرفته و اتاق‌ها چشم‌اندازی زیبایی به سمت زیبایی و سرسبزی باغ دارند.

این مجتمع 4 طبقه بوده و دارای 52 واحد است. در این مجتمع سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب نیز ارائه می‌شود و واحدها دارای آشپزخانه و امکانات پخت و پز هستند. علاوه بر این می‌توانید از رستوران‌های نزدیک به مجتمع نیز غذاهای بومی کیش را سفارش دهید. به دلیل شرایط ویژه و امکانات رفاهی که این مجتمع در اختیار گردشگران قرار می‌دهد آن را تبدیل به اقامتگاه لاکچری کیش کرده است.

عکس رویال هوس کیش

جهت رزرو مجتمع رویال هوس کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو سوئیت یک خوابه رویال هوس کیش - توئین

۵. اقامتگاه پریسان کیش

در لیست بهترین اقامتگاه کیش باید به اقامتگاه پریسان نیز توجه کنید. این مجتمع آپارتمانی 3 طبقه بوده و در یک بافت بومی شهر کیش واقع شده است. محیط آپارتمان آرام و زیباست و می‌توانید با فرهنگ بومی مردم کیش نیز آشنا شوید. آپارتمان نیز دارای امکانات رفاهی است و دارای آسانسور و پارکینگ سرپوشیده است.

این مجتمع همچنین به ساحل و کشتی یونانی دسترسی نزدیک است و در کنار انواع رستوران و فست فود و سوپرمارکت نیز قرار دارد. این آپارتمان در بهترین منطقه کیش برای اقامت واقع شده است و 3 واحد آن دارای امکانات یکسانی است. با این تفاوت که رنگ هر کدام متفاوت است.

عکس اقامتگاه پریسان کیش

جهت رزرو اقامتگاه پرسیان کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره اقامتگاه دو خواب در کیش - پریسان

۶. برج طلوع

آپارتمان ساحلی برج طلوع یکی دیگر از اقامتگاه‌های معروف کیش است که دلیل نامگذاری آن، قرار گرفتن این واحد در طبقه نهم مجتمع است که سبب شده تا طلوع خورشید زیبا بر روی دریا را مشاهده کنید. برج طلوع در بلوار ساحلی کیش واقع شده و تنها 3 دقیقه با دریا فاصله دارد.

آپارتمان دارای کلیه امکانات رفاهی است و گردشگران می‌توانند پخت و پز کنند. البته دسترسی خوبی نیز به رستوران و سوپر مارکت و نانوایی دارد.

عکس آپارتمان برج طلوع

جهت رزرو برج طلوع کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره واحد دوخواب در برج طلوع کیش - طبقه اول

۷. آپارتمان دهکده ساحلی

یکی دیگر از گزینه‌های بهترین اقامتگاه کیش، آپارتمان دهکده ساحلی است که نزدیک ساحل قرار دارد. این آپارتمان در محلی آرام و آپارتمانی است و مجهز به آسانسور و پارکینگ سرپوشیده می‌باشد. این آپارتمان 4 طبقه بوده و دارای تمامی امکانات رفاهی مانند لوازم سرو غذا، کتری برقی، وسایل پخت و پز و غیره است که گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین آپارتمان دهکده ساحلی با دریا 5 دقیقه فاصله دارد و در کنار آن نانوانی، سوپر مارکت و رستوران نیز وجود دارد.

عکس آپارتمان دهکده ساحلی

جهت رزرو اپارتمان دهکده ساحلی کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره خانه سه خواب در کیش - دهکده ساحلی

۸. اقامتگاه هیرمند

هیرمند از دیگر اقامتگاه های بوم گردی کیش است که دارای امکانات و تجهیزات کامل است. این اقامتگاه در طبقه سوم یک مجتمع واقع شده است و ظرفیت استاندارد آن 4 نفر بوده که تا حداکثر 7 نفر نیز می‌توانند در آن ساکن شوند. اقامتگاه هیرمند دو خوابه بوده و دارای امکانات رفاهی کاملی است که همگی در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

این اقامتگاه در بلوار کرمی و خیابان شهاب واقع شده است. اقامتگاه هیرمند به دلیل اینکه فضای محدودتری دارد، برای سفرهای خانوادگی مناسب است و گردشگران می‌توانند از وسایل پخت و پز نیز استفاده کرده و به شهر نیز رفت آمد آسانی داشته باشند. به همین جهت می‌توان آن را جزو بهترین اقامتگاه کیش به شمار آورد.

جهت رزرو اقامتگاه هیرمند کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره واحد دو خوابه در کیش - هیرمند ۲

۹. اقامتگاه سحر

سحر یکی دیگر از اقامتگاه های خوب کیش و یک سوئیت مناسب برای رزرو اقامتگاه کیش است. این سوئیت در فاز سه شهرک صدف قرار دارد و محیطی آرام و خوب را برای گردشگران فراهم می‌کند. این واحد 90 متری و دو خوابه است و تمامی امکانات و وسایل رفاهی برای استفاده گردشگران در اختیار آنها قرار گرفته است.

اقامتگاه سحر 10 دقیقه با سواحل زیبای کیش فاصل دارد و به فرودگاه نیز نزدیک است و در مدت 5 دقیقه می‌توان به آنجا رفت.

جهت رزرو اقامتگاه سحر با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره آپارتمان دو خوابه در کیش - سحر ۴

۱۰. اقامتگاه خورشید

آپارتمان ساحلی خورشید در کیش یکی دیگر از سوئیت‌های مناسب است که می‌توانید در بهترین اقامتگاه کیش آن را انتخاب کنید. این اقامتگاه یک خواب بوده و در محیطی آرام و بومی قرار دارد. اقامتگاه خورشید به پاساژ مروارید و زیتون و مرکز تجاری نزدیک است. همچنین تا پارک دلفین‌ها 2 کیلومتر و کشتی یونانی‌ها 3 کیلومتر فاصله دارد.

در این اقامتگاه وسایل پخت و پز و سرو غذا نیز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. همچنین به سوپرمارکت، نانوایی و رستوران نیز دسترسی دارد. اقامتگاه خورشید جزو بهترین بوم گردی کیش نیز به شمار می‌آید و می‌توانید از فرصت استفاده کرده و زندگی بومی مردم کیش را از نزدیک مشاهده کنید.

عکس اقامتگاه خورشید

جهت رزرو اقامتگاه خورشید با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

اجاره آپارتمان یک خواب کیش - خورشید

۱۱. رزرو آپارتمان دو خواب در برج ستاره کیش

برج ستاره کیش یکی از اقامتگاه‌های این شهر بوده که در شهرک صدف و محیطی آرام و شهری واقع شده است. این آپارتمان که طبقه یازدهم این ساختمان قرار گرفته، دارای دو خواب با امکانات کامل است و آماده پذیرش گروه‌های خانوادگی و گروه‌های مجردی آقایان یا خانم‌ها است. از امکانات این اقامتگاه می‌توان به ارائه ترانسفر فرودگاهی رایگان و خدمات تفریحی مانند اجاره انواع خودرو و موتور سیکلت اشاره کرد.

برج ستاره کیش چشم‌اندازی زیبا و روبه دریا داشته و تنها 5 دقیقه با اتومبیل با ساحل زیبای خلیج فارس فاصله دارد. همچنین به بازار مروارید و مرکز تجاری کیش نزدیک بوده و به راحتی می‌توان به آنجا رفت.

جهت رزرو آپارتمان در برج ستاره کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو آپارتمان دو خواب در برج ستاره کیش - ویو دریا آکواریومی

۱۲. رزرو اتاق دو تخته هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یک هتل سه ستاره و جزو بهترین اقامتگاه کیش به شمار می‌رود. این هتل برای کسانی که قصد دارند یک اقامتگاه مناسب با قیمت به‌صرفه رزرو کنند، بسیار مناسب است. هتل شایلی 39 سوئیت و اتاق خواب دو تخته همراه با امکانات اضافی دارد.

این هتل در سال 1385 در بلوار دریا کیش احداث شده و با توجه به مرمت آن در سال 1394، می‌توان گفت مکانی دنج و مناسب با امکانات کامل است. این هتل در فاصله یک کیلومتری از خلیج نیلگون فارس واقع شده است. همچنین در نزدیکی برخی از جاذبه‌های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی کیش، آکواریم کیش، باغ پرندگان کیش و مرکز خرید دامون قرار دارد.

جهت رزرو اتاق دو تخته هتل شایلی کیش با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

رزرو اتاق دو تخته هتل شایلی کیش

۱۳. مجتمع آمن کیش

مجتمع آمن کیش یک مجموعه اقامتی دو طبقه با چهار واحد VIP است که امکانات رفاهی را به گردشگران ارائه می‌دهد. واحدهای این اقامتگاه شامل دو واحد سه خوابه در همکف و اول و دو واحد یک و دو خوابه در طبقه دوم است. از ویژگی‌های خاص مجتمع آمن کیش، قرارگرفتن در محلهای آرام در فاز 2 شهرک صدف و خیابان هیرمند است. این مجتمع اقامتی در نزدیکی مراکز خرید مروارید و سارینا و اسکله تفریحی کیش قرار دارد و می‌توان آن را جزو بهترین اقامتگاه کیش محسوب کرد که اقامتی همراه با آرامش را برای گردشگران فراهم می‌کند.

رزرو بهترین اقامتگاه ها در کیش با روم تور

اقامت در سفر یکی از مواردی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. مخصوصا زمانی که همراه با خانواده یا افراد سالمند به کیش سفر می‌کنید، مسئله اقامتگاه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. افراد معمولا به دنبال اقامتگاهی می‌گردند که علاوه بر اینکه خدمات رفاهی خوبی را ارائه می‌کند، حریم خصوصی و امنیت مناسبی نیز داشته و در مسیر رفت و آمد نیز واقع شده باشد.

روم تور لیستی از بهترین اقامتگاه کیش را برای دوستدارن کیش و کسانی که قصد همراهی با این مجموعه را دارند، فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به کارشناسان ما مراجعه کنید و در صورت نیاز از دیگر خدمات ما در سفر به جزیره کیش استفاده کنید.

راستی شما تجربه سفر به کیش را داشته‌اید، به نظر شما بهترین اقامتگاه کیش کجاست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.