هزینه سفر به هرمز 1402 - (قیمت تور + حمل و نقل + اقامتگاه)

0 تا 100 هزینه سفر به هرمز و راهنمای کامل و جامع سایت روم تور | هزینه تور مسافرتی و گردشگری | هزینه ترانسفر و حمل و نقل | قیمت تفریحات و سرگرمی | هزینه اقامتگاه

هزینه سفر به هرمز 1402 - (قیمت تور + حمل و نقل + اقامتگاه)

هزینه سفر به هرمز یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تعیین شرایط مسافرت به این جزیره پر از زیبایی است. جزیره هرمز جاذبه‌های طبیعی و زمین شناسی زیادی را در خود جای داده و توانسته است مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود بکشاند.

اگر شما هم قصد مسافرت به این مکان و بازدید از آن را دارید، باید بدانید که عوامل مختلفی در تعیین میزان هزینه شما در این سفر تاثیرگذار خواهند بود؛ اما عمده‌ترین هزینه سفر به جزیره هرمز را استفاده از وسایل حمل و نقل برای دستیابی و گشت و گذار در جزیره به خود اختصاص می‌دهد. در ادامه مجله روم تور با ما همراه باشید تا تمام عوامل موثر بر هزینه را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه رسیدن به جزیره هرمز

جزیره هرمز در استان هرمزگان و 8 کیلومتری بندرعباس قرار دارد. با توجه به اینکه بخشی از راه رسیدن به این جزیره را آب‌های تنگه هرمز تشکیل می‌دهند، لازم است که برای رسیدن به آن به بندرعباس رفته و سپس به کمک شناورهای مسافربری خود را به این جزیره برسانید.

در این میان هزینه سفر به هرمز به دو بخش تقسیم می‌شود؛ یکی هزینه رسیدن شما از محل سکونتتان به بندرعباس و دیگری هزینه بلیط شناورهای مسافربری است.

برای رسیدن به بندرعباس شما می‌توانید از طریق تهیه بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما اقدام کنید. اگر به مسافرت‌های زمینی علاقه دارید و می‌خواهید با اتوبوس به هرمز سفر کنید، می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط ترانسفر از سایت روم تور تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

به طور کلی هزینه تهیه بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل ارزان‌تر است. اگر می‌خواهید زمینی سفر کنید اما سریع‌تر به مقصد برسید، می‌توانید از قطار استفاده نمایید.

درست است که هزینه بلیط هواپیما نسبت به روش‌های مسافرت زمینی کمی بیشتر برایتان تمام می‌شود؛ اما می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما جزیره هرمز و تهیه بلیط‌های چارتر در هزینه‌های این بخش صرفه جویی کرده و آن را با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید.

هزینه بلیطی که برای شناورهای مسافربری به ازای هر نفر پرداخت می‌کنید آنقدر زیاد نیست که به چشم بیاید. شما می‌توانید این بلیط‌ها را به صورت اینترنتی نیز خریداری نمایید.

هزینه اقامت در سفر به هرمز

یکی دیگر از مواردی که در هزینه سفر به هرمز باید اضافه کنید، هزینه اقامت در آن است. در صورتی که بخواهید شب را در این جزیره زیبا بگذرانید گزینه‌های پیش روی شما اقامتگاه‌های بومگردی، هاستل‌های بومی و هتل‌های سه ستاره این جزیره خواهند بود.

هرمز هتل‌های لوکس و 5 ستاره ندارد؛ اما به طور کلی هزینه اقامت در هتل‌های آن نسبت به اقامتگاه‌های بومگردی بیشتر است. بنابراین اگر می‌خواهید اقامت مقرون به صرفه تری داشته باشید می‌توانید از اقامتگاه‌های متنوع این جزیره استفاده نمایید.

برای رزرو اقامتگاه، سوییت و ویلا در جزیره هرمز کلیک کنید.

هزینه غذا در سفر به هرمز

شما در جزیره هرمز می‌توانید برای صرف غذا به رستوران‌های سنتی و کافه‌های آن بروید. هزینه غذا بسته به نوع غذایی که سفارش می‌دهید متغیر است و با اضافه شدن پیش غذا، نوشیدنی و دسر نیز افزایش می‌یابد.

هزینه حمل و نقل در سفر به هرمز

شما در تور هرمز می‌توانید با کرایه کردن سه چرخه، موتور، ماشین و حتی دوچرخه استفاده کنید. در هزینه سفر به هرمز، میزان هزینه‌ای که برای حمل و نقل پرداخت می‌کنید به چندین موضوع بستگی دارد؛ اینکه شما می‌خواهید از چه نوع وسیله نقلیه‌ای استفاده کرده و برای چند ساعت آن را اجاره کنید.

موتورهای سه چرخ که در این جزیره در اختیار شما قرار می‌گیرند دارای ظرفیت 6 نفره هستند. حال اگر شما بخواهید یکی از آن‌ها را به صورت دربست اجاره کنید، باید هزینه 6 نفر را پرداخت نمایید.

تور جزیره هرمز را در اینجا رزرو کنید.

هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی جزیره هرمز

جاهای دیدنی هرمز بسیار زیاد است که البته برای بازدید بیشتر آن‌ها از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و به طور کلی در هزینه سفر به هرمز، مبلغی که باید برای بازدید از جزیره و زیبایی‌های آن کنار بگذارید، زیاد نخواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که اگر بخواهید یک وسیله نقلیه مانند سه چرخ را برای گشت دور جزیره کرایه کنید، می‌توانید به محبوب‌ترین جاهای دیدنی هرمز بروید؛ اما اگر بخواهید سایر دیدنی‌های آن را نیز ببینید باید هزینه‌ای را به صورت جداگانه یا بیشتر پرداخت نمایید.

هزینه تفریحات در جزیره هرمز

در تور جزیره هرمز علاوه بر اینکه از جاذبه‌های این مکان زیبا دیدن میکنید، می‌توانید در آن به انجام تفریحاتی همچون جت اسکی، قایقرانی، ماهیگیری، غواصی و... نیز بپردازید.

هر یک از این تفریحات هزینه خاصی دارند و به طور دقیق نمی‌توان گفت چه مبلغی نیاز خواهید داشت. به طور کلی هر چه فرد ماجراجوتری باشید و هرچه زمان بیشتری را به انجام این تفریحات اختصاص دهید، هزینه سفر به هرمز برای شما بیشتر می‌شود. برای اطلاع از هزینه تفریحات هرمز کلیک کنید.

هزینه خرید سوغاتی در بازارهای سنتی هرمز

اگر به این جزیره زیبا سفر کنید نمی‌توانید بدون خرید سوغاتی‌های محلی و یادگاری آن را ترک کنید؛ بنابراین باید هزینه و مبلغی را نیز برای این موضوع در نظر بگیرید. البته در هرمز پاساژ و مراکز خرید لوکس وجود ندارد و شما تنها در بازارچه‌های سنتی آن می‌توانید به خرید بپردازید.

کلام پایانی

جزیره هرمز یکی از جزایر بکر و آرام ایران است که از مسافرت به آن پشیمان نمی‌شوید. هزینه سفر به هرمز به عوامل مختلفی از جمله روش رسیدن به آن (هوایی یا زمینی)، نوع اقامتگاه و مدت اقامت، هزینه خورد و خوراک و خرید و همینطور هزینه حمل و نقل و گشت و گذار در آن وابسته است.

در صورتی که تجربه سفر به این جزیره زیبا را دارید، در قسمت نظرات آن را با ما و کاربران سایت روم تور به اشتراک بگذارید.