با 14 مورد از پرطرفدارترین رستوران های قشم آشنا شوید!

در این مطلب از بهترین رستوران قشم، رستوران‌های متنوعی را به شما معرفی کردیم که در کنار غذاهای متنوع، قیمت مناسب و فضای دلنشین و آرامش‌بخشی نیز دارند.

با 14 مورد از پرطرفدارترین رستوران های قشم آشنا شوید!

در جزیره زیبای قشم رستوران‌های مختلفی به چشم می‌خورند که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای محلی، بین المللی، غذاهای معروف ایرانی و همینطور غذاهای محبوب دریایی را تهیه کنید. در این میان، می‌توانید در بهترین رستوران قشم علاوه بر سرو غذاهای مختلف، موسیقی زنده و نمایی زیبا از دریا را نیز در اختیار داشته باشید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

ما در این بخش از مقاله روم تور قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران‌ها در کیش با غذاهایی بی‌نظیر آشنا کنیم. در صورتی که به این جزیره سفر کردید، به هیچ عنوان رستوران‌های معرفی شده را از دست ندهید. در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران قلعه قشم، با منوی دریایی

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، رستوران قلعه قشم می‌تواند گزینه بسیار شگفت انگیزی برای شما باشد؛ چراکه منوی این رستوران بر اساس صید روزانه مشخص می‌شود و می‌توان هر روز انتظار غذاهای دریایی جنوبی متنوعی را از آن داشت. این رستوران از نمای بیرون شبیه به یک قلعه طراحی شده است، اما قسمت داخلی آن بسیار ساده و صمیمانه است.

در بهترین رستوران قشم این امکان وجود دارد که در صورت مطلوب بودن هوا، بتوانید در فضای باز و کشتی روبه‌روی رستوران مشغول میل نمودن غذای خود شوید. غذاهای دریایی این رستوران به صورت روزانه می‌تواند متفاوت باشد و منوی آن شامل انواع خوراک صدف، میگو، انواع ماهی مانند شیرماهی و ماهی مرکب است.

آدرس و ساعات کار رستوران: جزیره قشم، جنوب قلعه پرتغالی‌ها

ساعت کاری: ساعت کاری این رستوران بسته به صید روزانه‌ای که دارد، متفاوت است و بهتر است پیش از رفتن به آن‌جا تماس بگیرید.

برای رزرو سوییت، اقامتگاه و ویلا در قشم کلیک کنید.

عکس رستوران قلعه قشم

رستوران خاله در قشم

اگر به غذاهای اصیل و باکیفیت جنوبی علاقه دارید، حتما سری به بهترین رستوران قشم خاله بزنید. غذاهای این رستوران توسط بانویی جنوبی طبخ می‌شود که اغلب به صورت سلف سرویس یا ساندویچ هستند؛ به همین دلیل حجم و قیمت کاملا مناسبی دارند.

سرو غذا در این رستوران در فضای باز و رو به دریا انجام می‌شود. شما در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای جنوبی مانند فلافل و سمبوسه، غذاهایی دریایی مانند کوسه، ماهی مرکب، میگو، عنکاس و... را نیز مشاهده می‌کنید.

آدرس و ساعات کاری رستوران خاله: جزیره قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها، به سمت اتوبان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 7 غروب تا 10 شب

بیشار بخوانید: جاهای دیدنی قشم که نباید از دست داد!

عکس رستوران خاله در قشم

رستوران شب های طلایی قشم

قرار داشتن این رستوران در مجاورت دریای خلیج فارس در کنار کیفیت و تنوع بالا در منوی غذایی از مهم‌ترین دلایلی هستند که این رستوران را در لیست بهترین رستوران قشم جای می‌دهند. رستوران شب‌های طلایی دارای یک سالن داخلی و یک فضای باز جذاب است که به شما امکان تماشای دریا در هنگام غذا خوردن را می‌دهد.

منوی این رستوران از انواع غذاهای دریایی، محلی، ایرانی و بین المللی تشکیل شده است. یکی از مزایای این رستوران که بسیار به چشم می‌آید، داشتن منوی مخصوص گیاه‌خواران است؛ بنابراین شما با هر نوع سلیقه غذایی که به این رستوران بروید، با رضایت کامل آن را ترک خواهید کرد.

آدرس رستوران شب‌های طلایی: بلوار دریا، داخل پارک ساحلی زیتون

ساعت کاری: از ساعت 1 بعدازظهر تا 1.30 بامداد

بیشتر بخوانید: بهترین عذاهای محلی قشم که اگر نخوری باختی!

عکس رستوران شب‌های طلایی

رستوران خوان بوم قشم

در لیست بهترین رستوران قشم، رستوران خوان بوم به عنوان یکی از لاکچری‌ترین‌ها خواهد بود. این رستوران فضایی کاملا خاص و منحصر به فرد دارد که به شکل غاری در دل سنگ‌ها طراحی شده است. دیواره‌های این رستوران همانند صخره‌های سنگی حفره‌دار است که به دلیل چیدمان سنتی دکوراسیون، می‌توان آن را به عنوان بهترین رستوران سنتی قشم نیز معرفی کرد.

شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی، ایرانی، محلی و فست فود را میل کنید و در چای‌خانه آن نیز با انواع نوشیدنی‌های گرم از خود پذیرایی نمایید.

آدرس رستوران خوان بوم: بلوار امام قلی قشم، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، طبقه همکف هتل مارینا 2

ساعت کاری: همه روزه از 12 ظهر تا 5 بعدازظهر و 7:30 غروب تا 12 شب

برای رزرو تفریحات قشم با قیمت ویژه کلیک کنید.

عکس رستوران خوان بوم قشم

رستوران نعیم

رستوران نعیم یکی از رستوران‌های سلف سرویس قشم است که عطر غذاهای ایرانی و دریایی آن هوش از سر آدم می‌پراند. کیفیت بالای غذاها، برخورد مناسب پرسنل و همینطور قیمت معقول سبب شده تا آن را در لیست بهترین رستوران قشم معرفی کنیم.

آدرس رستوران نعیم: ضلع شرقی میدان امام قلی خان، جنب شهرک ساحلی، خیابان گلستان

ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر تا 4 بعدازظهر و از ساعت 6:45 غروب تا 11 شب

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید قشم

عکس رستوران نعیم

رستوران بادیل

رستوران و سفره خانه بادیل یکی دیگر از رستوران‌های سنتی قشم است که تخت‌ها و میز و صندلی‌های شیک چوبی دارد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و سنتی مانند ماهی شیر، میگوی دوپیازه و... را با بهترین طعم طبخ کرده و آن‌ها را با قیمت بسیار مناسبی سرو می‌کند.

در کنار غذای خوشمزه و طراحی چوبی این رستوران، برخورد صمیمانه پرسنل نیز از دیگر مواردی است که ما را ترغیب به قرار دادن آن در لیست بهترین رستوران قشم می‌کند.

آدرس رستوران بادیل: میدان امام قلی خان، نخل زرین، خیابان پیام، روبه‌روی برج‌های دوقلو آپادانا

ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر تا 5 بعدازظهر و از 7 عصر تا 12 شب

بیشتر بخوانید: بهترین سوغات قشم

عکس رستوران بادیل

رستوران الوند قشم

اگر به دنبال یک رستوران شیک و لوکس با فضای کاملا مدرن در مرکز شهر هستید، ما رستوران الوند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران فضای مناسبی برای برگزاری جلسه‌های کاری، دورهمی‌های دوستانه و برگزاری مهمانی‌ها دارد.

از مهم‌ترین غذاهای موجود در منوی این بهترین رستوران قشم می‌توان خوراک پودینی کوسه، شاه میگو سوخاری، خوراک کوسه و بشقاب میکس دریایی شامل قلیه ماهی، ماهی و میگوی سوخاری و کباب شیرماهی را نام برد. در کنار غذاهای دریایی، انواع کباب‌ها و خوراک‌ها نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس رستوران الوند: بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم

ساعت کاری: همه روزه به غیر از 4 شنبه، از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد

بیشتر بخوانید: بهترین کافه های قشم

عکس رستوران الوند قشم

رستوران سنتی شب های دفاری

یکی دیگر از رستوران‌هایی که تمام دکوراسیون و نمای آن حس و حال بومی را به خود گرفته است، رستوران شب‌های دفاری نام دارد. این رستوران را می‌توان در دسته بهترین رستوران قشم از نظر سنتی بودن قرار داد. در طراحی نمای این رستوران از خشت با تزئینی از برگ نخل و ظروف حصیری استفاده شده است. علاوه بر این کیفیت و تنوع بالای غذاهای آن نیز بسیار راضی کننده خواهد بود.

انواع غذاهای دریایی و محلی مانند بشقاب دریایی، ماهی شکم پر، هواری ماهی سور، قوزی گوشت، قوزی مرغ، قلیه ماهی و... در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. در این رستوران قشم موسیقی زنده و برنامه‌های مفرح و جنگ‌های شبانه نیز برگزار می‌شود.

آدرس رستوران دفاری: روستای دفاری، جنب مسجد جامع

ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل قشم 

عکس رستوران شب های دفاری

رستوران آبشار قشم

یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های قشم که دو شعبه فعال دارد، رستوران آبشار است که به عنوان یکی از خوشمزه‌ ترین رستوران ‌های قشم نیز می‌توان آن را معرفی کرد. غذاهای دریایی خوشمزه‌ای همچون ماهی هامور، قلیه ماهی، ماهی شکم پر، میگو سوخاری و... که در این رستوران سرو می‌شود در کنار قیمت‌های مقرون به صرفه، آن را در لیست بهترین رستوران قشم قرار داده است.

شما در رستوران آبشار علاوه بر غذاهای دریایی، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی، عربی و فرنگی را نیز سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها بهره مند شوید. فضای داخلی بزرگ این رستوران آن را به گزینه مناسبی برای دورهمی‌ها، مراسمات و مهمانی‌های خانوادگی تبدیل کرده است.

آدرس رستوران آبشار:

شعبه یک: میدان شهدای گمنام، روبه روی مرکز خرید مرجان

شعبه دو: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبه روی مرکز خرید خلیج فارس

ساعت کاری: همه روزه به جز 4 شنبه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد

عکس رستوران آبشار قشم

رستوران دریا قشم

اگر بخواهیم بزرگ‌ترین رستوران دریایی قشم را معرفی کنیم مسلما رستوران دریا خواهد بود. البته در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی مانند خوراک بشقاب دریایی، ماهی سوخاری، ماهی سرخ شده و چلو میگو سوخاری، غذاهای محلی جنوبی و عربی نیز به چشم می‌خورد. فضای داخلی بهترین رستوران قشم با میز و صندلی‌هایی به شکل ارابه‌های چوبی بسیار گرم و دیدنی است.

آدرس رستوران دریا: شهر درگهان قشم، مجتمع تجاری دریا، طبقه اول

ساعت کاری: از ساعت 12 ظهر تا 6 بعدازظهر

عکس رستوران دریا قشم

رستوران ایران زمین

یکی از مجهزترین رستوران‌های درگهان قشم، رستوران رو به دریا ایران زمین است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 350 مهمان را دارد و گزینه مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها نیز به شمار می‌رود. تخت‌هایی نیز در فضای باز این رستوران قرار گرفته‌اند که به شما اجازه غذا خوردن با منظره دریا را می‌دهد.

این رستوران قشم منو غذایی بسیار باکیفیتی دارد که در مقایسه با قیمت آن‌ها، چشمگیر است و آن را می‌توان در لیست بهترین رستوران قشم اضافه کرد. سفارش غذا در این رستوران به صورت دیجیتالی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید غذاهایی مانند کوسه ماهی، پلو لبنانی، میکس سوخاری، صدف هواری، خورشت روز و... را در منوی آن مشاهده نمایید.

آدرس رستوران ایران زمین: درگهان، میدان انقلاب، طبقه سوم مجتمع تجاری ایران‌زمین، جنب درب ورودی اصلی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

عکس رستوران ایران زمین

رستوران امیران

از دیگر رستوران‌های مجلل و شیک قشم با فضای مدرن، می‌توان به رستوران امیران اشاره کرد. این رستوران یک سالن پذیرایی و یک سالن VIP با ظرفیت 90 نفر دارد که در فضای داخلی آن از نور پردازی و رنگ قرمز استفاده شده است. در این رستوران کیفیت غذاهای سرو شده در مقایسه با قیمتشان بسیار بالا است.

به دلیل اجرای زنده موسیقی در این رستوران به صورت هر شب می‌توان آن را بهترین رستوران قشم با موسیقی زنده جنوبی نیز نامید. شما می‌توانید در هنگام میل نمودن غذا، از گوش دادن به موسیقی نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران امیران: مجتمع سیتی سنتر 1، طبقه دوم

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

عکس رستوران امیران

رستوران شب‌های جزیره

در لیست بهترین رستوران قشم نام رستوران شب‌های جزیره نیز خودنمایی می‌کند. این رستوران به دلیل داشتن بالکن روباز و سالنی سرپوشیده با دکوراسیون زیبا، تجربه جالبی را برای شما رقم میزند. برای این رستوران یک آسانسور شیشه‌ای اختصاصی نیز طراحی شده است که مهمانان را تا جلوی درب راهنمایی کند.

انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند که از جمله آن‌ها می‌توان خوراک میگو کبابی، جوجه چینی، شنیسل مرغ، خوراک میگو، انواع کباب و... را نام برد. استفاده از صید روی برای غذاهای دریایی این رستوران سبب بالا رفتن کیفیت غذاهای آن شده است.

آدرس رستوران شب‌های جزیره: بازار پردیس، طبقه فوقانی

ساعت کاری: از ساعت 11:50 ظهر تا 11 شب

عکس رستوران شب‌های جزیره

رستوران حاج غفور

اگر می‌خواهید طعم واقعی و بی‌نظیری از غذاهای محلی و تند قشم را تجربه کنید، رستوران حاج غفور قشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تمام غذاهای این رستوران به ادویه‌های تند و تیز محلی آغشته می‌شوند؛ البته در صورتی که علاقه‌ای به غذاهای تند ندارید، می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید که غذایتان را بدون ادویه‌های تند آماده کنند.

رستوران حاج غفور فضای دلنشین و دنجی دارد و برای جمع‌های خانوادگی گزینه کاملا مناسبی به شمار می‌رود. منوی متنوع این رستوران شامل شنیسل مرغ، استیک ماهی، خوراک استیک مخصوص، خوراک استیک مرغ، فیله چینی، جوجه چینی، جوجه کباب، کاری مرغ، بال و کتف کبابی تند است و هزینه مناسبی نیز دارد.

آدرس رستوران حاج غفور: قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 1 بعدازظهر تا 10 شب

عکس رستوران حاج غفور

سخن پایانی

در لیست بهترین رستوران قشم، رستوران‌های متنوعی را به شما معرفی کردیم که در کنار غذاهای متنوع، قیمت مناسب و فضای دلنشین و آرامش‌بخشی نیز دارند. سایت روم تور این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید با استفاده از تورهای یک روزه و چند روزه آن، به کیش یا شهرهای دیگر ایران سفر کنید و تجربه‌ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

شما می‌توانید با رزرو اقامتگاه‌های مختلف از طریق این سایت، هزینه اقامت خود را تا حد زیادی کاهش داده و به جای آن از رستوران‌های بی نظیر کیش استفاده کنید. در صورتی که به کیش مسافرت کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه و نظر خود را در رابطه با بهترین رستوران و بهترین بیرون بر قشم با ما به اشتراک بگذارید.