27+ بهترین رستوران های شیراز - [لوکس تا سنتی+ آدرس]

ما در مجله روم تور به بهترین رستوران های شیراز از نگاه مردم پرداخته ایم. رستوران سنتی شرزه، مجموعه باکویه، رستوران هفت خوان، دالاهو، عمارت فیل و...

27+ بهترین رستوران های شیراز - [لوکس تا سنتی+ آدرس]
شیرازگردی همراه با معرفی رستوران های سنتی شیراز

در سفر به شیراز؛ غذاهای لذیذی مثل کلم پلو شیرازی، دوپیازه آلو، شیرازی پلو را در بهترین رستوران های شیراز امتحان کنید. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید اما در مورد رستوران‌های آن چیزی نمی‌دانید تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری روم تور با ما همراه باشید چراکه در ادامه رستوران‌های سنتی و معروف شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین رستوران های شیراز

اگر می‌خواهید حسن ختام شیراز گردی‌ صرف شام یا ناهار در یک رستوران باشد؛ اما از بهترین رستوران های شیراز شناختی ندارید، فقط کافی است غذای یک یا چندتا از رستوران‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم را امتحان کنید تا برای مزه لذیذ این غذاها و فضای دنج آنها تا ابد در خاطرتان باقی بماند.

بهترین رستوران های شیراز

۱. رستوران سنتی شرزه

رستوران سنتی شرزه قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های شیراز است. هر چیزی که از یک رستوران انتظار دارید در شرزه وجود دارد، از غذاهای لذیذ گرفته تا دکوری کاملا قدیمی و زیبا که حال و هوای این مکان را بسیار سنتی‌تر می‌کند. رومیزی‌هایی از جنس ترمه فضا را بسیار شادتر می‌کنند.

این رستوران دو طبقه محبوبیت بالایی بین مردم دارد، به طوری که در ایام عید و تعطیلات به قدری شلوغ شده که دیگر فضای آزادی در آن باقی نمی‌ماند. غذاهای سنتی در ظروف و سینی‌های مسی سرو می‌شوند. اگر این رستوران را برای خوردن غذا انتخاب کردید، نگرانی بابت کیفیت غذا معنایی ندارد. این مکان زیبا در خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل واقع شده است به شما توصیه می‌کنیم در هنگام سفر به شیراز حتما غذاهای لذیذ این رستوران سنتی را امتحان کنید.

یکی از مزیت هایی که رستوران شرزه دارد و اکثر توریست های خارجی از این رستوران استفاده می کنند این است که در دل اماکن تاریخی شیراز قرار گرفته و شما می توانید بعد از یک بازدید فوق العاده از ارگ کریم خان و حمام وکیل و بازارگردی در دل تاریخ شیراز به این رستوران بروید و شیرازگردی خودتان را کامل کنید و از بهترین غذاهای شیراز سرو کنید.

آدرس: خیابان طالقانی خیابان مسجد وکیل رستوران شرزه

رستوران سنتی شرزه

برای رزرو اقامتگاه، سوییت و ویلا در شیراز کلیک کنید.

۲. رستوران سنتی کته ماس

رستوران سنتی کته ماس نامی است که در هنگام معرفی رستوران‌های سنتی شیراز نباید از یاد ببریم. زمانی که به این رستوران می‌رسید شاید با ورودی جذابی رو به رو نشوید، اما با گذشتن از راه پله‌ای باریک به سالنی برگ و دلنشین خواهید رسید. جای‌جای این مکان با گلدان‌ها و لوسترهای سنتی تزیین شده که فضای دل‌چسبی را به محیط بخشیده است. کارکنان این رستوران سنتی در شیراز با لباس‌های سنتی و زیبا از شما پذیرایی می‌کنند تا حس سنتی بودن بیشتری به شما القا شود.

از دیگر جذابیت‌های این مکان زیبا می‌توان به حوضچه‌های کوچک با دیواره‌های آجری روی کف‌های کاشی کاری شده، سقفی بلند با نقش و نگارهای زیبا و میز و صندلی‌های چوبی، اشاره کرد تمام این عناصر سنتی در کنار هم جمع شده و فضایی کاملا دل‌نشین را برای مسافران و مشتری‌ها به وجود آورده است. رستوران کته ماس در سه‌راه نمازی، طبقه زیرین هتل سعید قرار گرفته است. به این رستوران بروید و از غذاهای لذیذ و فضای دنج آن لذت ببرید.

آدرس: شیراز, سه راه نمازی به سمت سه راه طالقانی طبقه زيرين هتل سعید

رستوران سنتی کته ماس

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی شیراز

۳. رستوران خانه سنتی پرهامی

اگر به بافت‌های تاریخی علاقه دارید حتما به رستوران خانه سنتی پرهامی سری بزنید. بعد از اینکه گشت و گذارتان در بازار و مسجد وکیل به پایان رسید برای صرف ناهاری خوشمزه به خانه پرهامی بروید. قدمت 200 ساله این خانه اوج زیبایی و قدمت را به رخ می‌کشد پنجره‌های شش گوشه رنگی، درهای چوبی و اتاق‌های تو در تو که با وسایل سنتی به زیبایی تزیین شده‌اند پذیرای شما هستند.

میز و صندلی‌های زیبا، گل و گیاهانی که در گوشه کنار خانه به چشم می‌خورند فضایی خارق‌العاده را به وجود آورده‌اند. در هنگام سفر به شیراز حتما به این رستوران زیبا سری بزنید و لذت خوردن غذایی لذیذ را در یکی از بهترین رستوران سنتی شیراز تجربه کنید. رستوران خانه سنتی پرهامی در خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه احمدی گود عربان، ضلع مقابل مسجد نصیرالملک قرار گرفته و منتظر است تا با پذیرایی از شما سفری خاطره انگیز را برایتان رقم بزند.

چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد این رستوران‌ها نیاز داشتید، همکاران ما در مجله گردشگری روم تور به تمام سؤالات شما پاسخ داده و لحظاتی شاد را برای شما رقم خواهند زد.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه ۳۶/۴، پلاک ۱۰

رستوران خانه سنتی پرهامی

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به شیراز

۴. باغ رستوران خوشا شیراز

باغ رستوران خوشا شیراز شاید بیشتر از رستوران‌هایی که در بالا معرفی کردیم به گوشتان خورده باشد. این مکان دارای فضایی بزرگ به همراه پارکینگ است که خیال شما را از بابت پارک ماشین راحت می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران سنتی در شیراز این است که امکان نشستن در فضای باز یا در اتاق‌های خصوصی را برای شما فراهم کرده است.

در جای جای این رستوران بزرگ و زیبا طبیعت و طراوت احساس می‌شود، از صدای دل‌نشین آب لذت ببرید و غذای لذیذ خود را میل کنید. این رستوران در بلوار صنایع، روبروی ورودی گلدشت حافظ قرار دارد اگر به دنبال رستورانی با حال و هوای مدرن و غذا های سنتی و لذیذ هستید این مکان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آدرس:  بلوار صنایع روبروی ورودی گلدشت حافظ

باغ رستوران خوشا شیراز

بیشتر بخوانید: بهترین مسیر سفر به شیراز

۵. مجموعه صوفی

مجموعه صوفی یک مجموعه کامل که شامل مجتمع گردشگری، رستوران سنتی، سفره‌خانه و بازارچه غذای صوفی است. این همه تنوع نشان از تجربه و سابقه ای درخشان دارد. فعالیت این رستوران سنتی در سال 1351 آغاز و بعد از 10 از سال با ایجاد معماری ای به سبک قاجار به کار خود ادامه داد. این مکان زیبا نیز در فهرست قدیمی ترین رستوران های شیراز قرار گرفته و با منویی کامل پذیرای گردشگران و مهمانان است.

در بین تمام رستوران های شیراز با انتخاب صوفی تجربه ای لذیذ و لذت بخش را برای خود رقم خواهید زد این مکان در بلوار ستارخان، روبروی کوچه 18 قرار دارد، اگر به دنبال فست فود یا غذاهای عجیب فرنگی و غذاهای لذیذ سنتی هستید رستوران صوفی مناسب شماست.

آدرس: شیراز - خیابان ستارخان

مجموعه رستوران صوفی

۶. رستوران شاندیز

رستوران شاندیز قطعا با نامش آشنا هستید زیرا یک رستوران معروف شیراز است و مهمانان خاص خود را دارد. این مجموعه رستوران چندین شعبه در شهرهای گردشگری ایران دارد. یکی از بهترین رستوران های سنتی در شیراز شعبه شاندیز بوده که با قرار گرفتن در مکانی مرتفع و نزدیک به دروازه قرآن منظره ای زیبا را برای مهمانان خود به وجود آورده است.

آلاچیق هایی با سقف حصیری حس آرامش و لذت در هنگام خوردن غذا را برای شما به وجود می آورد. با رفتن به این مکان از تجربه خوردن غذای لذیذ سنتی و دیدن مناظر زیبای شهر در شب لذت ببرید و ساعاتی شاد را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید. رستوران شاندیز که گلکاری های زیبا آن را به مکانی دلنشین تبدیل کرده و بهترین و با کیفیت ترین غذاها را برای شما به ارمغان می آورد. این رستوران در دروازه قرآن، لونا پارک، بام شیراز قرار گرفته است.

آدرس: بلوار جدید قرآن ورودی پارکینگ لوناپارک

رستوران شاندیز

۷. باغ رستوران نخلستان

باغ رستوران نخلستان همانطور که از نامش پیداست یک رستوران سنتی به سبک و سیاقی جنوبی داشته و مدیر آن نیز اهل بوشهر است. غذاهای سنتی شیرازی در محیطی با ظاهر جنوبی و آب و هوایی خوش ترکیب جذابی است که کمتر کسی از آن می گذرد. اگر در فصل های پاییز یا بهار به شیراز زیبا سفر کرده اید با غذا خوردن در آلاچیق های این رستوران از هوای مطبوع و غذاهای خوشمزه لذت خواهید برد. علاوه بر غذاهای سنتی امکان سفارش دوغ های محلی و انواع ترشیجات در کنار غذا برای شما وجود دارد.

علاوه بر این همه امکانات رفاهی، موسیقی جنوبی و معماری و چیدمان رستوران، میز و صندلی‌های چوبی خاص و پشتی‌های قرمز رنگ سنتی، درختان نخل و ماکت کشتی داخل حیاط حال هوای جنوبی رستوران را بسیار بیشتر کرده است. این رستوران زیبا در بلوار صنایع، روبروی درب سوم صنایع قرار دارد که یکی از انتخاب های شیرازی‌ها برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به شمار می رود.

آدرس: شیراز بلوار صنایع بعد از 20 متری فرمانداری رستوران نخلستان

باغ رستوران نخلستان

۸. رستوران هفت خان شیراز؛ یکی از لاکچری‌ ترین رستوران های شیراز

احتمالا نام هفت خوان برایتان آشنا باشد و یاد هفت خوانی بیفتید که رستم در شاهنامه از آن‌ها گذشت. این رستوران نیز، دقیقا مانند اسمش هفت خوان دارد؛‌ اما جای نگرانی نیست. شما قرار نیست هفت خوان را بگذارنید تا به غذای محبوب‌تان برسید. بلکه این رستوران از هفت رستوران مجزا تشکیل شده است که در هر یک از آنها غذاها به سبک و سیاق خاص خود طبخ و سرو می‌شود. به همین دلیل یکی از بهترین رستوران های شیراز را می‌توان رستوران هفت خوان دانست.

در ادامه خوان‌های مختلف این رستوران را با منوی غذایی که در آن تهیه می‌شود را برای شما آورده‌ایم.

_ زیر زمین، رستوران فرود: در رستوران فرود می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را از کباب، جوجه، دیزی و ته چین‌های متنوع، حلیم بادمجان و… را سفارش دهید و از طعم غذاهای یکی از بهترین رستوران‌ های شیراز نهایت لذت را ببرید.

_ طبقه همکف، رستوران سیندخت: رستوران‌ سیندخت نیز انواع غذاهای ایرانی را در بهترین کیفیت ممکن با منوی محدودتری نسبت به فرود ارائه می‌دهد.

_طبقه اول، فست فود بلیان و کافی شاپ زریر:  در رستوران بلیان و انواع غذاهای فست فودی مثل پیتزا، برگر و سالاد تهیه می‌شود. هم‌چنین کافی شاپ این طبقه منوی خوبی از انواع شیک‌ها، قهوه، بستنی و… را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

_ طبقه دوم، رستوران نوفل و کافی شاپ گیسیا: در رستوران نوفل انواع ماهی و کباب تا پاستا و ساندویچ سرو می‌شود.

_ پشت بام، رستوران گرسیوز: اگر عاشق غذاهای لبنانی و برگرهای مخصوص باشید، این رستوران می‌تواند یکی از بهترین رستوران های شیراز باشد.

آدرس: ایران، شیراز، بلوار جدید دروازه قرآن، نبش کوچه هفدهم

رستوران هفت خوان

۹. رستوران باغ راز

رستوران باغ راز در نقطه آرام و بدون هیاهو قرار گرفته است. این مجموعه دارای رستورانی سنتی، مدرن با  معماری بی نظیر و متفاوتی که در بخش ورودی رستوران از آن استفاده شده جلوه ویژه ای به آن بخشیده است. طبقه بالا در این مجموعه کافی شاپ و طبقه پایین رستوران است.

روف گاردن و دیوار های شیشه ای باعث می شود تا از محیط باغ لذت ببرید. با این حال امکان نشستن در محوطه باغ نیز برای شما فراهم است. در این مکان که یکی از رستوران های سنتی شیراز به شمار می رود نگران کیفیت غذا نباشید. رستوران باغ راز در قصر الدشت، بلوار شاهد قرار دارد با رفتن به این مکان و با خوردن غذاهای لذیذ ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه خواهید کرد.

آدرس: شیراز، قصرالدشت، بلوار شاهد

رستوران باغ راز

۱۰. عمارت شاپوری

عمارت شاپوری مکانی است که با رفتن به آن جا یک تیر و دو نشان زده اید، به این صورت که هم از یکی از بناهای تاریخی شیراز دیدن کردید هم در رستوران سنتی آن غذایی لذیذ نوش جان کردید. قدمت باغ عمارت شاپوری به دوران پهلوی برمی گردد این باغ زیبا علاوه بر یکی از رستوران های سنتی شیراز به عنوان یکی از مکان های گردشگری شیراز زیبا نیز به شمار می رود.

در همان ابتدا در ورودی عمارت حوضی بزرگ قرار دارد که جلوه خاص و باشکوهی به آن بخشیده است. اگر تصمیم دارید در فضایی تاریخی دوستان یا خانواده تان را به غذایی سنتی مهمان کنید این مکان می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. در رستوران عمارت شاپوری در خیابان کریم خان زند، خیابان انوری، تقاطع اهلی قرار دارد.

آدرس: شیراز، بلوار کریمخان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

رستوران عمارت شاپوری

۱۱. مجموعه رستوران باکویه

مجموعه زیبای باکویه از چهار رستوران در کنار یکدیگر و در دل کوه تشکیل شده است. منظره ای با شکوه که در زمان ورود به این رستوران با آن رو به رو می شوید شما را به وجد خواهد آورد. چهار رستوران با نام های کاج و بیرون بر که هر کدام جذابیت و غذاهای لذیذ مخصوص به خودشان را دارند لحظات شادی را برایتان رقم خواهد زد.

رستوران کاج در بالاترین نقطه در دامنه کوه با آلاچیق های زیبایش میزبان شماست و رستوران قشقایی با اصیل ترین منوی غذاهای سنتی شما را شگفت زده خواهد کرد. مجموعه رستوران باکویه در بلوار جدید قرآن، نرسیده به بلوار ابوالکلام قرار دارد اگر به این رستوران سر زدید به شما پیشنهاد می کنیم کلم‌پلو شیرازی و نان تازه و داغ آن را از دست ندهید.

آدرس: شیراز، بلوار جدید قرآن، نرسیده به میدان ابوالکلام

مجموعه رستوران باکویه

۱۲. رستوران عمارت فیل

رستوران عمارت فیل در بین رستوران های شیراز جایگاه بالایی دارد. دو موردی که این مکان را به یکی از بهترین رستوران های سنتی در شیراز تبدیل کرده، فضای بسیار زیبا و دلنشین و کیفیت بالای غذای آن است. نکته مهم در مورد این مکان این است که امکان استفاده از اقامتگاه آن نیز برای مسافران فراهم بوده و می توانند از آن استفاده کنند.

عمارت فیل در  خیابان کربم خان زند، دروازه سعدی، بازارچه فیل قرار گرفته و همه روزه پذیرای میهمانان و مسافران است.

آدرس: شيراز، كوچه ١١ كريم خان زند، روبرو مسجد آدينه

رستوران عمارت فیل

۱۳. باغ رستوران دالاهو

یکی از لاکچری‌‌ترین رستوران‌های شیراز را می‌توان رستوران دالاهو قلمداد کرد. قیمت غذا در این رستوران بالا است؛ اما بهترین فضا در باغ برای سرو غذا و همچنین بهترین غذاهای عمرتان از نظر کیفیت و مزه را می‌توانید در رستوران دالاهو تجربه کنید.

رستوران دالاهو شیراز

۱۴. رستوران شاطر عباس؛ یک رستوران زنجیره ای با غذای عالی

طعم نان داغ، کباب داغ و ریحان تازه این رستوران شما را هر بار در سفر به شیراز به این رستوران سنتی شیراز می‌کشاند. بهترین رستوران سنتی شیراز از نظر طبخ کباب، قطعا شاطر عباس است.

آدرس: شیراز، در جوار سرای مشیر، خیابان خاکشناسی

رستوران شاطر عباس

۱۵. رستوران قوام

یکی از بهترین رستوران های شیراز از نظر طبخ غذای خانگی و سنتی رستوران قوام است. از انواع کوفته سنتی شیرازی بگیر تا حلیم و آش در این رستوران سرو می‌شود و تنها مشکل آن متقاضی بالا برای سرو غذا در این رستوران هست؛ بنابراین بهتر است با رزرو میز به رستوران بروید تا معطل نشوید.

آدرس: بلوار زند شیراز، خیابان رودکی، چهارراه فردوسی

رستوران سنتی قوام

۱۶. رستوران تجار؛ سرای فرهنگی تجار بهترین رستوران شیراز

این رستوران در نزدیکی بازار وکیل با محیطی هنری، دکوری جذاب و شیک است. تابلوهای نقاشی و تماشای آنها حین سرو غذا حال‌تان را خوب می‌کند. انواع غذاهای ایرانی و فرهنگی در این رستوران تهیه شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. ضمنا سوپ قارچ این رستوران شهره عام و خاص است.

آدرس: خیابان طالقانی شیراز،‌ روبروی مسجد وکیل

رستوران تجار

۱۷. رستوران سرای مهر

یکی از بهترین رستوران های شیراز رستوران سنتی سرای مهر است که ظرافت در تزیینات و دکوراسیون آن موج می‌زند. در بین بهترین رستوران های سنتی شیراز، سرای مهر، بهترین فضا سازی را دارد و سوژه‌ای مناسب برای عکاسی است. کباب چنجه و دیگر غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و چشیدنی هستند.

آدرس: شیراز، بازار وکیل،  مجموعه زندیه، سرای مشیر

رستوران سنتی سرای مهر

۱۸. رستوران درویش؛ طعم حقیقی غذای اصیل شیرازی

یکی از بهترین رستوران های شیراز با محیطی سنتی رستوران درویش است. غذاهای باکیفیت‌ ایرانی و انواع پیش غذا و سالاد روی میز اردور به صورت سلف سرویس برای نوش جان کردن آماده است. همچنین یکی از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده و آرام بی‌شک رستوران‌ درویش است.

رستوران درویشی

۱۹. رستوران شام ایرانی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهر شیراز با منوی سنتی ایرانی و غذاهای اصیل شیرازی است. محیط این رستوران با موسیقی زنده بسیار دلچسب و جذاب برای گذارندن وقت و صرف غذا کنار خانواده است.

آدرس: قصر الدشت، کوچه‌ هفدهم، جنب بیمارستان کوثر

رستوران شام ایرانی

۲۰. سرای سنتی بالو؛ یک رستوران پنج ستاره

یکی از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده و دلنشین قطعا رستوران‌ بالو است. دیزاین حرفه‌ای غذاها، طعم بی‌نظیر خوراک و همچنین چیدمان جذاب دکوراسیون همگی باعث تبدیل شدن این مکان به یک رستوران 5 ستاره شده‌اند. ضمنا کلم پلوی این رستوران به‌ شدت پیشنهاد می‌شود.

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند شیراز، بلوار شهید دستغیب، خیابان سنگ سیاه

۲۱. رستوران برنتین؛ تجربه یک فضا و غذای باکیفیت

دکوراسیون نیمه کلاسیک و جذاب رستوران گویای اهمیت مسئولین آن به سلیقه و چشمان مشتریان خود است. یکی از بهترین رستوران های شیراز برنتین نام دارد که با فضای دنج و غذای مرغوب طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

آدرس: شیراز، بلوار ستارخان، مقابل 20 متری شهید نمازی،  نبش کوچه دوازدهم

رستوران برنتین

 بهترین فست فودهای شیراز

  • رستوران گابریک

بهترین رستوران شیراز که غذاهای فست فودی را در دو فضای سر باز و سر بسته سرو می‌کند، رستوران گابریک است. انواع غذاهایی فست فودی باکیفیت بالا و مزه جذاب در این رستوران طبخ می‌شود.

آدرس: بلوار صنایع، روبروی پمپ بنزین، نبش کوچه 34

رستوران گابریک

  • پیتزا ناپل

برای طرفداران فست فود یکی از بهترین رستوران های شیراز، پیتزا ناپل است. این رستوران 3 شعبه در شیراز دارد و به گفته اهالی شیراز بهترین پیتزا ایتالیایی‌های شیراز را اینجا سرو می‌کنند.

آدرس‌ها:

شعبه اول: حد فاصل چهار راه خاک شناسی و چهارر اه چنچنه، نبش کوچه پنجم نارون

شعبه دوم: بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش کوچه هشتم

شعبه سوم: قدوسی غربی، نبش کوچه سیزدهم

پیتزا ناپل

  • مستر برگر

فست فود های مستر برگر محوبیتی وی آی پی بین اهالی شیراز دارند. محیط رستوران نیز، بسیار جذاب و مشتری پسند است.  همچنین امکان سفارش بیرون بر در این رستوران وجود دارد.

آدرس: بلوار آزادی، خیابان حر، تقاطع خیابان حدادی

مستر برگر

  • کماج

اگر به دنبال یک ساندویچی محشر در شیراز هستید، حتما به رستوران‌ کماج سر بزنید. شاید کماج بهترین رستوران شیراز نباشد اما طعم غذاهای آن قطعا زیر زبان‌تان خواهد ماند.

آدرس: خیابان شریعتی شیراز، خیابان خواجه عبدالله، بین رودخانه سوم و چهارم

برگر کماچ

  • کافه رستوران گرتا

یکی از رستوران های بین المللی شیراز، با انواع‌ فست فودهای خوشمزه و حتی غذاهای ایرانی، شیرینی و بستنی‌های درجه یک، کافه رستوران گرتا است.

آدرس: شیراز، معالی آباد، خیابان دوستان

کافه رستوران گرتا

  • رستوران بل پاسی

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی شیراز، بل پاسی است که در آن انواع غذاهای ملل و فرنگی، پاستاهای خوشمزه و پیتزاهای ایتالیایی سرو می‌شود. قیمت این رستوران در کنار غذاهای باکیفیتی که دارد بسیار اقتصادی است و بازدید از آن به همه پیشنهاد می‌شود.

آدرس: خیابان خاکشناسی شیراز، کنار کافی شاپ تولیپ

رستوران بل پاسی

کلام آخر

رستوران های سنتی زیادی در شیراز قرار دارد که با کیفیت بالای غذا ایجاد فضایی دلنشین لحظات شادی را برای شما فراهم می آورند. ما در مجله گردشگری روم تور سعی کردیم تعدادی از بهترین رستوران های شیراز را به شما معرفی کنیم. ما در تلاشیم با کمک مجله گردشگری روم تور سفری راحت و پر خاطره را تجربه کنید. اگر در زمان سفر یا قبل از آن با سوالاتی مواجه شدید همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.