بهترین ساحل کیش برای عکاسی، شنا و تفریحات خانوادگی

اگر قصد سفری به‌یادماندنی به جزیره کیش دارید، حتما از قبل آشنایی اجمالی با سواحل کیش داشته باشید تا در مدت اقامت‌تان، بهترین لحظات را تجربه کنید.

بهترین ساحل کیش برای عکاسی، شنا و تفریحات خانوادگی

یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران جزیره زیبای کیش است. این جزیره با وسعتی برابر 90 کیلومتر جزو دنج‌ترین مناطق برای سفر و استراحت محسوب می‌شود. ساحل کیش مکانی آرام برای ریلکس کردن و تماشای دریای سبز و دل‌انگیز جنوب ایران است.

در جزیره کیش خبری از غروب‌های غمگین نیست و همه‌چیز رویایی‌تر از حد تصور پیش می‌رود. جزیره کیش دونفره‌ترین جزیره ایران است؛‌ چراکه جاذبه‌های گردشگری فراوان، تفریحات آبی و ساحلی متنوع و مراکز خرید و رستوران‌های معروف این جزیره همگی باعث ساختن لحظات لذت‌بخشی برای شما و کسی که دوستش دارید، خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سواحل کیش و آشنایی با زیباترین سواحل کیش تا انتهای مطلب همراه روم تور باشید.

معرفی ساحل میر مهنا؛ جذاب ترین ساحل کیش

یکی از بزرگترین سواحل کیش، ساحل میر مهنا است که مساحتی بالغ بر 41000 متر مربع دارد و در کنار آن نیز، اسکله ماهیگیری میر مهنا قرار دارد. این ساحل در دوفاز ساخته و احداث شده است که فاز یک با وجود انواع تفریحات ساحلی و دریایی و امکانات رفاهی تکمیل و فاز دو آن در دست ساخت است.

میر مهنا نام یک قهرمان ملی است که در جنگ ایران و هلند از ایران دفاع کرد و به همین دلیل محبوبیت خاصی بین مردم این منطقه دارد، جوری که علاوه‌بر ساحل، نام یک بندر و جزیره غیرمسکونی دیگر نیز، میر مهنا است.

از امکانات و خدمات رفاهی موجود در این ساحل می‌توان به بازارچه محلی، زمین بازی کودکان، پارک ساحلی، پیست دوچرخه‌سواری، اسکله ماهیگیری و… اشاره کرد. میر مهنا را می‌توان معروف‌ترین ساحل کیش دانست؛ زیرا خدمات تفریحی و رفاهی در این منطقه تکمیل است و برخلاف دیگر بخش‌های جزیره ماهیگیری مطابق قوانین در ساحل میرمهنا منعی ندارد.

اگر به کیش سفر کردید تفریحات هیجان انگیز کیش را از دست ندهید برای رزرو این تفریحات می توانید روی کلمه رزرو تفریحات کیش کلیک کنید و در این صفحه از خدمات ما هزینه و تنوع تفریحات را مشاهده کنید.

معرفی ساحل مرد ماهیگیر؛ ساحلی سنبلیک در سواحل کیش

کیش جزیره لاکچری‌ ایران محسوب می‌شود. احتمالا تصور می‌کنید تمام سواحل کیش، دارای ظاهری مرتب با خدمات گران‌قیمت و لوکس باشند؛ اما باید خدمتتان عرض کنیم یکی از بی‌تکلف‌ترین ساحل‌های کیش، ساحل مرد ماهیگیر است.

اگر قصد دارید تفریحی کم هزینه و درعین‌حال جذاب در جزیره کیش داشته باشید، سری به ساحل مرد ماهیگیر زده و بدون هزینه از زیبایی‌های این بخش جزیره لذت ببرید. علت نامگذاری این ساحل به این نام، مجسمه 12 متری مرد ماهیگیر است که بزرگ‌ترین مجسمه فیگوراتیو کشور محسوب می‌شود.

ورودی رایگان، پوشش گیاهی دل‌نشین‌ و مجسمه باعظمت مرد ماهیگیر همگی باعث محبوبیت این منطقه برای تفریح شده است. رستوران با خدمات 24 ساعته و آلاچیق‌های آرام این ساحل، مکانی دور از هیاهو برای مسافرین مقیم به سواحل کیش ساخته است.

معرفی ساحل مرجانی؛ زیباترین ساحل جزیره

در بخش جنوب شرقی جزیره کیش می‌توانید شاهد یکی از بهترین سواحل کیش باشید. یکی از مهیج‌ترین قسمت‌های سفر به کیش بازدید از سواحل مرجانی کیش است. غروب‌های معروف این ساحل همه را واله و شیدای جزیره کیش می‌کند.

در شب نورپردازی جذاب جزیره باعث زیبایی دوچندان ساحل مرجانی می‌شود. وجود تفریحات آبی جذابی مانند غواصی در ساحل مرجانی، بنانا و پاراسل از دیگر دلایل معروف بودن این ساحل بین ساحل کیش است.

کشتی یونانی افسانه‌ای و معروف، مجسمه ساحل مرجانی، روستای باغو نیز، در این ساحل واقع شده‌اند. رستوران‌های معروف، فودکورت‌های شیک و با غذای باکیفیت‌، مراکز خرید موجود در ساحل مرجانی نیز از دیگر عوامل معروفیت این بخش از جزیره است.

پارک ساحلی، وجود امکانات عکاسی، دوچرخه‌سواری و غذا دادن به ماهی‌ها از دیگر جاذبه‌های این ساحل زیبا و رویایی است. اگر قصد سفر به جزیره باشکوه کیش را دارید حتما بازدید از ساحل مرجانی را در راس لیست تفریحات خود قرار دهید. ضمنا اگر این سوال برایتان پیش آمده است که کدام سواحل کیش صدف دارد، بهتر است بدانید ساحل مرجانی صدف‌های جذاب و زیبایی برای یادگاری جمع کردن دارد.

معرفی ساحل اسکله تفریحی؛ فضایی برای تفریح خانوادگی

در روزهای سرد سال حال و هوای بهاری ساحل اسکله تفریحی کیش دیدن دارد. ساحل کیش تفریحات آبی و ساحلی فراوان و جذابی برای مسافرین دارد که لذت سفر به جزیره را دوچندان می‌کنند.

اگر بلوار دریا را تا آخر ادامه دهید، کم کم چشم‌انداز دریای بیکران جنوب پیش‌رو‌ی شما ظاهر شده و صدای آرامبخش مرغان دریایی موسیقی پس‌ زمینه این منظره دلنشین می‌شود. در ساحل اسکله تفریحی کیش می‌توانید آزادانه و با آرامش روی شن‌ها قدم زده و لحظات ناب دونفره یا خانوادگی را برای خودتان رقم بزنید.

قلعه جنی کیش نیز، در این اسکله تفریحی قرار دارد و در کنار آن امکانات رفاهی و تفریحی مانند قایق سواری با قایق کف شیشه‌ای، ماهیگیری و انواع تفریحات آبی دیگر برای بازدیدکنندگان قرار دارد.

اگر قصد دارید در سواحل کیش لذت پروازی نوستالژیک را تجربه کنید، بالن سواری در ساحل اسکله تفریحی را فراموش نکنید. فلای بورد و اسکوتر دریایی نیز از تفریحات آبی و هیجان‌انگیز این سواحل کیش هستند.

معرفی ساحل درختان نارگیل؛ بخش استوایی ساحل کیش

گرداگرد جزیره کیش را سواحل کیش با زیبایی‌های غیرقابل وصف فراگرفته‌اند که همگی مشرف به خلیج نیلگون و دلنشین همیشه فارس هستند. یکی از بهترین سواحل کیش، ساحل درختان نارگیل بوده که در شرق جزیره واقع شده است. اگر قصد سفر به کیش را دارید توصیه اکید ما بازدید از این ساحل جذاب است.

این ساحل با مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع دارای 2500 درخت نارگیل است که حال و هوای جنگل‌های استوایی را برایتان تداعی می‌کند. ساحل درختان نارگیل به هتل‌های معروفی مانند هتل داریوش کیش، هتل آرامیس و مراکز خرید شیک این جزیره نزدیک است و موقعیت مکانی خوبی دارد.

تماشای غروب آفتاب در زیر سایه درختان نارگیل، انواع تفریحات آبی از جت اسکی تا قایق پدالی، پیست دوچرخه‌سواری و سواری با موتور چهارچرخ خطراتی رویایی از این ساحل برای شما می‌سازند.

معرفی بهترین ساحل کیش برای شنا و تفریحات آبی

در این بخش به معرفی بهترین سواحل کیش برای شنا و سایر تفریحات آبی می‌پردازیم‌ تا اگر قصد سفر به کیش همیشه سبز را دارید، با آشنایی قبلی به این جزیره وارد شوید.

ساحل دامون

این ساحل به‌دلیل موقعیت دسترسی سختی که دارد، خلوت‌‌تر از سایر سواحل کیش است و این برای کسانی که به‌دنبال ساحل دنجی برای شنا هستند، یک مزیت محسوب می‌شود. ساحل دامون دارای خدمات رفاهی و تفریحی کامل است و یکی از بهترین سواحل کیش برای شنا و آب‌تنی محسوب می‌شود.

پلاژ آقایان

بهترین بخش از ساحل کیش برای شنای آقایان پلاژ مردانه است. در این پلاژ خدمات مختلفی مانند کمد برای وسایل شنا، تخت آفتاب، بوفه و زمین بازی برای آسایش بیشتر در اختیار آقایان ارائه می‌گردد. البته برای وارد شدن به این پلاژ باید هزینه ورودی بپردازید و ساعت شنا در آن محدود است.

پلاژ بانوان

این بخش نیز، همانند پلاژ آقایان منطقه اختصاصی و خصوصی‌تری برای شنای خانم‌ها است. بهای مشخصی برای ورود به این پلاژ باید بپردازید و با پرداخت هزینه مدت زمان معینی امکان استفاده از خدمات پلاژ بانوان و شنا در این بخش را خواهید داشت.

پارک آبی اوشن

شاید معرفی پارک آبی اوشن در کنار سواحل کیش که تعدادشان کم هم نیست چندان جذاب به‌نظر نرسد؛ اما پارک آبی کنار ساحل قرار دارد و اولین پارک آبی روباز در کشور است که تفریحات آبی فراوانی دارد.

معرفی بهترین رستوران های ساحلی کیش

ادامه مطلب به معرفی بهترین رستوران‌های ساحلی کیش می‌پردازیم‌.

رستوران ساحلی میرمهنا کیش

اگر مسیر ساحل درختان نارگیل کیش را ادامه دهید به یکی از بهترین رستوران‌های سواحل کیش می‌رسید. رستوران ساحلی میرمهنا با اجرای موسیقی زنده و ارائه بهترین منوی ایرانی و فرنگی طرفداران بسیاری بین گردشگران این منطقه دارد.

رستوران بین‌المللی مارینا کیش

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های لوکس کیش، رستوران بین المللی مارینا است. این رستوران با منوی متنوعی از انواع غذاهای ملل، سنتی و دریایی پاسخگوی هر زائقه و سلیقه‌ای است و بخش روباز آن به سمت ساحل و قایق‌های مجموعه است.

رستوران کف ‌شیشه‌ای بام رویایی

اگر دل و جرئتش‌ را ندارید اصلا برای صرف غذا این رستوران را انتخاب نکنید. رستوران بام رویایی یکی از مرتفع‌ترین رستوران‌های سواحل کیش است که بهترین ویو از ساحل و دریا را به شما نشان می‌دهد. تمام دیوارها و کف این رستوران از شیشه‌ ساخته شده و جگر شیر می‌خواهد که در این رستوران با آرامش غذا صرف کنید؛ البته منوی متنوع و غذاهای خوشمزه این رستوران ممکن است مانع از ترسیدن شما شوند.

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های مجلل در ساحل کیش است و برنامه‌های موسیقی آن زبانزد تمام مسافرین و مشتریان این مجموعه است. از خدمات جذاب این رستوران ترانسفر و سالاد بار رایگان است و تمامی غذاهای سنتی ایرانی‌ در این رستوران مخصوصا شیشلیگ معروف ایرانی با بهترین طعم و کیفیت طبخ و سرو می‌شوند.

جمع بندی؛ روم تور، یک انتخاب عالی برای سفر به ساحل کیش

در بخش ابتدایی محتوا با اسم ساحل‌های کیش آشنا شدیم و دانستید ساحل کیش در کدام بخش از جزیره و با چه امکاناتی واقع شده‌اند. اگر قصد سفری به‌یادماندنی به جزیره کیش دارید، حتما از قبل آشنایی اجمالی با سواحل کیش داشته باشید تا در مدت اقامت‌تان در این جزیره رویایی، بهترین لحظات را تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از رزرو تور برای سفر به سواحل کیش، نحوه ثبت‌ سفارش و انتخاب زمان سفر به سایت روم تور مراجعه کرده و با کارشناسان در بخش پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید. تور روم بهترین انتخاب برای تجربه یک سفر آرام و در عین‌حال هیجان‌انگیز است.