مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

مهمترین دغدغه در سفر و پرهزینه ترین بخش سفر مربوط به اقامتگاه است. اما مجتمع اقامتی سام قشم تا حدودی سعی کرده این دغدغه را برای مسافران این جزیره زیبا برطرف کند.

مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

مجتمع های اقامتی سام قشم برندی است که در ۶ سال اخیر اکثر مسافرهای جزیره زیبای قشم یا از خدمات این مجتمع های اقامتی استفاده کردند و یا حداقل بدنبال رزرو آن بودند و بدلیل پر بودن ظرفیت آن امکان رزرو را پیدا نکردند.

چرا مجتمع های اقامتی سام قشم در بین مسافران محبوب است؟

مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

از سال ۹۸ که ویروس کرونا همه گیر شد و حدودا دو سال محدودیت های سنگینی برای سفر و بخصوص جزیره قشم از سوی دولت اعلام شد بسیاری از کسب و کارها مخاطبان و مشتریان خود را از دست دادند. اما در این بین طبق آمار رسمی مدیریت مجتمع اقامتی سام قشم از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا انتهای سال ۱۴۰۰ تعداد مسافران ورودی به چهار مجتمع اقامتی سام ۱، سام ۲، سام ۳ و سام ۴ که از خدمات این مجموعه استفاده کردند حدود ۱۳.۷۷۴ مسافر بوده است.

طبق برآوردی که توسط تیم مارکتینگ روم تور انجام گرفته در صورتی که همه گیری کرونا اتفاق نمی افتاد و سیر صعودی سفرها به قشم براساس سال های قبل اتفاق می افتاد این عدد به حدود ۳۵.۰۰۰ مسافر می رسید.

اما با تمام این اتفاق ها که تاثیر سنگینی بر گردشگری ایران گذاشت باز آمار مسافران این مجموعه در قشم چشم گیر است. از دلایل مهمی که مسافران اصرار بر استفاده از این مجموعه دارند حفظ کیفیت و سخت گیری هایی بود که در ایام کرونا جهت حفظ سلامتی مسافران در داخل واحدهای مجتمع اقامتی سام صورت می گرفت.

از دیگر دلایلی که این مجموعه مورد استقبال مسافران جزیره قشم قرار گرفته رنج قیمتی متفاوت است که هر قشری از جامعه را پوشش می دهد. طبق آمارهای اعلامی بیشترین استقبال از مجتمع های اقامتی سام اقتصادی ۳ و سام ۱ بوده که از نظر رنج قیمتی پایین ترین و بالاترین قیمت را دارند.

مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

با توجه به استقبال بی نظیر مسافران از مجتمع های اقامتی سام قشم و محدودیت ظرفیت و به درخواست مسافران، مدیریت این مجموعه تصمیم به راه اندازی یک مجتمع اقامتی دیگر در قشم گرفتند اما این کار نیاز به یک بررسی دقیق داشت زیرا می بایست تصمیم گرفته میشد که این مجتمع به چه شکل و در چه رنج قیمتی باشد.

رزرو آنلاین مجتمع اقامتی سام پلاس قشم

با بررسی آمارهای مسافران در سال های قبل و طی یک نظرسنجی گسترده در بین مسافران در نهایت تصمیم براین شد که یک مجتمع با امکانات فوق العاده و بالاتر از مجتمع اقامتی سام ۱ راه اندازی و افتتاح گردد و در اختیار مسافران قرار گیرد.

مهم ترین اقدامی که باید صورت می گرفت انتخاب یک ساختمان شیک و در بهترین نقطه قشم بود که یک منظره فوق العاده به دریا داشته باشد و از نظر امکانات بالاتر از مجتمع سام ۱ باشد.

بعد از بررسی های مربوطه در نهایت ساختمان مورد نظر انتخاب و با بهترین امکانات و وسایل تجهیز گردید و در اول آبان ماه ۱۴۰۱ بصورت رسمی افتتاح و در اختیار مسافران عزیز جزیره قشم قرار گرفت.

مدیریت این مجموعه براین باورند که مهمترین امر رضایت مشتریان و مسافران است که در تمام مراحل کار سرلوحه تمام پرسنل مجتمع اقامتی سام قرار دارد و بازخوردها و نظرسنجی های صورت گرفته از مسافران نیز این نتیجه را نشان می دهد.

آمارهای ۴ سال اخیر نشان دهنده این امر است که این مجموعه توانسته سهم بزرگی در ارائه خدمات به مسافران قشم را بخود اختصاص دهد و این امیدواری وجود دارد که در سال های آینده شاهد راه اندازی مجتمع های اقامتی دیگر توسط این مجموعه و برند در قشم و دیگر شهرهای ایران باشیم.

رزرو آنلاین مجتمع اقامتی سام پلاس قشم