مجتمع اقامتی سام قشم؛ پیشنهاد روم تور جهت یک اقامت عالی در جزیره قشم

مجتمع اقامتی سام قشم، نامی که در ۶ سال اخیر برای بسیاری از مسافران جزیره زیبای قشم آشناست. اگر شما هم قصد سفر به قشم را داشته باشید حتما نام این مجموعه اقامتی را خواهید شنید. پس با مجله گردشگری روم تور همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه اقامتی در جزیره زیبای قشم آشنا شوید.

مجتمع اقامتی سام قشم؛ پیشنهاد روم تور جهت یک اقامت عالی در جزیره قشم
مجتمع اقامتی سام ۱ قشم

جزیره زیبای قشم، سرزمین عجایب هفت گانه ایران که یکی از بزرگترین ژئو پارک های دنیا و تنها ژئو پارک خاورمیانه است که به ثبت رسیده، زیبایی طبیعت و مراکز تجاری قشم این جزیره را به یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری نزد مسافران و گردشگران تبدیل کرده است، غذاهای محلی و دریای زیبا، قشم را به یکی از عجایب گردشگری تبدیل کرده است. با سفر به این جزیره هفت گانه و رزرو مجتمع های اقامتی سام قشم می توانید لذت سفر خود را چندین برابر کنید.

مجتمع های اقامتی سام قشم دارای ۴ مجموعه به نام های سام ۱، سام ۲، سام ۳ و سام ۴ که هر کدام از اقامتگاه ها یک آپارتمان ۸ واحدی ۲ خواب است که هر واحد امکانات رفاهی مجزا دارد. هر کدام از مجتمع های سام براساس موقعیت قرار گرفتن در شهر و نوع و کیفیت امکاناتی که استفاده شده در رنج قیمتی مختلف قرار دارد. هر ۴ مجتمع سام دارای پارکینگ و نگهبان است.

رزرو آنلاین مجتمع اقامتی سام قشم از وبسایت روم تور


مجتمع اقامتی سام ۱ قشم، یک آپارتمان نوساز و زیبا در یکی از بهترین نقاط قشم واقع شده که امکانات رفاهی عالی در هر واحد برای مسافران در نظر گرفته شده است. هر واحد دارای ۲ خواب و در مجموع ۵ تخت خواب در خواب ها و ۲ نفر اضافه کف خواب و بالشت در نظر گرفته شده اس که حداکثر ۷ نفر در هر واحد می توانند اقامت داشته باشند. در هر واحد امکانات مختلفی از جمله تلوزیون، لوازم آشپزی، کتری، گیرنده دیجیتال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... قرار دارد. 

مجتمع اقامتی سام ۲ قشم و مجتمع اقامتی سام ۴ قشم که از نظر موقعیت شهری و امکانات در یک سطح هستند که از نظر قیمتی از سام ۱ پایین تر می باشد. در صورتی که شما قصد دارید بیشتر از ۵ روز در قشم بمانید ما به شما پیشنهاد می دهیم که از مجتمع اقامتی سام ۲ قشم و مجتمع اقامتی سام ۴ قشم جهت رزرو استفاده کنید تا هزینه بالایی جهت اقامت پرداخت نکنید.

مجتمع اقامتی سام ۲ قشم | رزرو آنلاین اقامتگاه سام قشم

مجتمع اقامتی سام ۳ قشم نیز که به مجتمع اقتصادی سام معروف است از نظر موقعیت شهری در بافت قدیمی و زیبای قشم واقع شده و در صورتی که شما قصد دارید مبلغ پایینی جهت اقامت خود در قشم پرداخت کنید روم تور به شما پیشنهاد می دهد از سام ۳ جهت رزرو استفاده کنید.

مجتمع اقامتی سام ۳ قشم | رزرو آنلاین مجتمع اقامتی سام قشم

هرکدام از مجتمع ها از نظر موقعیت باهم تفاوت دارند و حداکثر ظرفیت هر واحد ۷ نفر است که کودکان از ۱ تا ۳ سال لحاظ نمی گردد. این آپارتمان ها خیلی تمیز، شیک و مرتب است که دسترسی به امکانات شهری، مراکز خرید و مراکز تفریحی برای مهمانان ساده خواهد بود. خدمات رفاهی نزدیک این اقامتگاه ها بازار ستاره و سیتی سنتر ۱ و ۲ است که به راحتی می توانید از این بازارها دیدن و خریدهای خود را انجام دهید.

رزرو آنلاین مجتمع اقامتی سام قشم از وبسایت روم تور