13 مورد از بهترین شهرهای ایران برای ماه ‌عسل

ماه ‌عسل سفری پرهیجان و خاص برای شروع برگ تازه‌ای از زندگی است و مهم‌ترین سفر هر شخصی به شمار می‌رود بنابراین باید به بهترین و به‌یادماندنی‌ترین خاطره در ذهن زوج ‌ها تبدیل شود.

13 مورد از بهترین شهرهای ایران برای ماه ‌عسل
13 مورد از بهترین شهرهای ایران برای ماه ‌عسل

برای ماه عسل کجا بریم ؟ کشور ایران کشوری چهار فصل و پر از تنوع و زیبایی است از این رو انتخاب مقصد کمی دشوار می‌شود. ما در این مقاله از مجله گردشگری روم تور شما را با بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های ایران آشنا می‌کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته و از ماه‌ عسل خود نهایت لذت را ببرید. برای ماه‌ عسل علاوه بر انتخاب مقصد، توجه به اقامتگاه، هتل و برنامه‌ ریزی درست روزانه نیز امری بسیار مهم محسوب می‌شود. با رعایت این نکات و انتخاب درست می‌توانید خاطره‌ انگیزترین سفر را برای خود و شریک زندگی‌تان رقم بزنید. در ادامه به بهترین مکان برای ماه عسل در ایران می‌پردازیم.

مشهد؛ شهر سیاحتی و زیارتی

شهر سیاحتی و زیارتی مشهد یکی از محبوب‌ترین و پر بازدیدترین شهرهای ایران محسوب میشود. این شهر زیبا و تاریخی جزو شهرهای توریستی ایران است که بسیاری از زوج‌ها این شهر را به ‌عنوان مقصد ماه ‌عسل خود انتخاب می‌کنند. مسلما وجود حرم امام رضا (ع) در این شهر از دلایل اصلی محبوبیت آن به ‌حساب می‌آید.

بسیاری از زوج ‌ها دوست دارند تا زندگی مشترک خود را با سفری معنوی آغاز کنند. این شهر منحصربه ‌فرد در کنار فضای معنوی از جاذبه‌های توریستی بسیاری برخوردار است. پارک ملت، کوه سنگی، شاندیز، منطقه طرقبه و...قسمتی از این مکان‌های دیدنی را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید در کنار زیارت حرم امام رضا علیه ‌السلام از این مکان‌های زیبا نیز بازدید کنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت شهر مشهد وجود اقامتگاه ‌ها و هتل‌های شیک و لوکس است. افراد می‌توانند نسبت به بودجه خود، یکی از این اقامتگاه ‌ها یا هتل‌ها را رزرو کرده و خستگی را از تن بدر کنند.

عکس مشهد شهر سیاحتی زیارتی

برای رزرو تور مسافرتی مشهد کلیک کنید.

شهر خوش آب و هوای شیراز؛ شهر عشق و راز

شهر شیراز همانطور که میدانید به‌ عنوان یکی از خوش آب ‌و هوا ترین شهرهای ایران شناخته می شود. این شهر زیبا و دوست‌داشتنی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن ماه‌عسل است. شهر شیراز دارای هزاران دلیل بوده تا به ‌عنوان مناسب‌ترین گزینه برای ماه‌ عسل انتخاب شود. این شهر صدها مکان گردشگری و دیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از مکان‌های فرهنگی گرفته تا بناهای تاریخی، شهر بازی های مدرن تا رستوران‌های مجلل همه و همه سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این شهر زیبا همواره به آسودگی مسافران خود فکر می‌کند از این رو هتل‌های فراوان و لوکسی را در اختیار شما قرار داده تا بسته به سلیقه و بودجه خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید. علاوه بر این در بعضی از هتل و اقامتگاه های شیراز اتاق‌های باشکوهی را به ‌عنوان اتاق ماه‌ عسل در نظر گرفته‌اند که گزینه بسیار مناسبی برای زوج‌ها است. در کنار تمام مزیت‌ هایی که گفته شد، شهر شیراز از بازارها، مراکز خرید بزرگ و مدرن بسیاری برخوردار بوده و مکان بسیار مناسبی برای خرید کردن است.

اگر قصد سفر به شیراز داشتید از قبل با پشتیبانی روم تور تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین گزینه ها راهنمایی کنند و بهترین تجربه ها را برای شما رقم بزنند.

عکس شهر خوش آب و هوای شیراز

به هر شهری که سفر کنید می‌توانید رزرو تفریحات را در روم تور انجام دهید.

شهر سرسبز گیلان؛ تیکه ای از بهشت

گیلان یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار کشور ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. وجود آب و هوای بی‌نظیر، جنگل‌های سرسبز و دریای آبی موجب شده تا این شهر به یکی از محبوب‌ترین شهرها برای ماه ‌عسل تبدیل شود. در اغلب شهرهای گیلان، ارتفاعات بی‌نظیر، جنگل‌های سر به فلک کشیده و سرسبز و دریای زیبا به چشم می‌خورد. این شهر به شهر عاشقانه‌ها و قدم زدن‌های دو نفره در زیر باران شهرت دارد. انتخاب گیلان به ‌عنوان مقصد ماه ‌عسل، خوردن ماهی تازه در کنار طعم بی‌نظیر زیتون و شنیدن صدای امواج دریا را به همراه دارد.

عکس شهر سرسبز گیلان

اصفهان؛ تماشای نصف جهان

اصفهان لقب نصف جهان را از آن خود کرده و شهرت جاذبه‌ های اصفهان در جهان پیچیده است. این شهر مهد تمدن، تاریخ و فرهنگ بوده و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای گذراندن ماه ‌عسل را به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا از جذابیت‌های فراوانی برخوردار بوده و طعم غذاهای آن مثال زدنی است.

قدم زدن در کنار زاینده رود و شنیدن جریان آب، گشت زدن در خیابان جلفا و نوشیدن یک فنجان قهوه، ماه عسل شما را به سفری فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. اگر این شهر را به‌ عنوان مقصد ماه‌ عسل خود انتخاب کردید حتما به میدان نقش جهان سری زده و سوار درشکه‌های معروف آنجا شوید.

عکس اصفهان

برای اجاره ویلا و سوییت در اصفهان کلیک کنید.

جزیره لاکچری کیش؛ در جنوب ایران

کیش به‌ عنوان پرمخاطب ‌ترین و خاص‌ترین جزیره در ایران شناخته شده و بهترین انتخاب برای مسافرت دو نفره در ایران است. این جزیره به قدری کامل است که هر امکاناتی را که از یک سفر منحصربه‌ فرد انتظار دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. جزیره کیش که انگار برای تفریح و خوش‌گذرانی ساخته شده، تنها با چند روز اقامت، تجربه ای بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در این جزیره امکاناتی همچون ساحل زیبا، مراکز خرید بزرگ و لاکچری، انواع تفریحات آبی و هتل‌های لوکس و مجلل برای راحتی هرچه‌تمام‌تر مسافران در نظر گرفته شده است. اگر به جزیره کیش سفر کردید، بازدید از آکواریوم کیش، قلعه پرتغالی‌ها و پارک دلفین ‌ها را در برنامه‌ خود قرار دهید. علاوه بر همه این‌ها قایق‌سواری، جت اسکی، موج‌سواری و پدل بورد از جمله تفریحات کیش است که این جزیره را رویایی می‌کند.

عکس دو نفره کنار دریا

برای اجاره ویلا و سوییت و اقامتگاه در قشم کلیک کنید.

یزد؛ شهر کویرهای پرستاره

یزد، این شهر کویری به دلیل آرامشی که به افراد منتقل می‌کند جزو محبوب‌ترین مکان‌ها برای ماه ‌عسل به شمار می‌رود. کویرهای پرستاره این شهر لحظاتی بدون هیاهو و رویایی را به شما هدیه می‌کند. قدم زدن‌های دونفره در کوچه پس کوچه‌های قدیمی شهر، حس بسیار خوب و عاشقانه‌ای را به وجود می‌آورد.

دوربین خود را برای سفر به شهر یزد آماده کنید؛ چراکه بافت‌‌های قدیمی و منحصربه‌ فرد این شهر، عکس‌های بی‌نظیری را خلق می‌کند. انتخاب این شهر به‌ عنوان مقصد ماه عسل سفری خاص و متفاوت را برایتان رقم می‌زند. اگر به یزد سفر کردید از شیرینی‌های آن غافل نشوید و با امتحان قطاب و باقلوا لحظات شیرینی را به خود هدیه کنید.

ما در تیم روم تور به شما پیشنهاد می‌دهیم در صورت سفر به یزد از بومگردی‌های فوق العاده آنجا جهت اقامت استفاده کنید تا خاطره ای بی نظیر را برای شما به ارمغان بیاورند.

عکس شهر یزد

برای اجاره ویلا و سوییت و اقامتگاه یزد در روم تور کلیک کنید.

جزیره بکر قشم

جزیره قشم یکی از زیباترین و محبوب‌ترین جزیره‌ها در خلیج فارس به شمار می‌رود. دریای وسیع خلیج فارس، جزیره‌های بی‌نظیر بسیاری را در دل خود جای داده است. شما با انتخاب این جزیره به‌ عنوان مقصد ماه عسل خود، سفری خاص و متفاوت را تجربه می‌کنید. در جزیره زیبای قشم تجربه‌های بی‌نظیری مانند لذت لنج سواری، خوردن غذاهای دریایی در رستوران‌های محلی را به دست خواهید آورد.

این جزیره مردمان بسیار خونگرم و مهربانی دارد که سفر شما را به یاد ماندنی تر می‌کند. طبیعت مثال زدنی قشم برای گرفتن عکس‌های فرمالیته بسیار مناسب است و مطمعنا به سفر به این جزیره ماه عسل لاکچری را تجربه خواهید کرد. 

ما در روم تور شما را جهت یک اقامت عالی و به یادماندنی به مجتمع های اقامتی سام قشم دعوت می کنیم. شما از طریق وبسایت روم تور و مشاهده مجتمع های سام و انتخاب واحد مورد نظرتان بصورت آنلاین و یا با تماس با بخش پشتیبانی روم تور اقامتگاه خود را رزرو نمایید. روم تور با ارائه اقامتگاه های مختلف در قشم و تورهای ویژه در کنار شماست تا یک ماه عسل فوق العاده و به یادماندنی را در قشم تجربه کنید.

عکس کنار دریا قشم

برای رزرو سوییت و اقامتگاه و ویلا در قشم رزرو کنید.

 کردستان شهری با طبیعت زیبا

کردستان یک مقصد بسیار جذاب و بکر برای سفر محسوب می‌شود. طبیعت منحصربه‌فرد این شهر در بهار و تابستان سفری رویایی و خاطره انگیز را رقم می زند. این شهر از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به سرزمین آواز، لباس‌های رنگی و رقص‌های محلی شهرت دارد. برای گذراندن ماه‌ عسل سعی کنید کردستان را در اولویت انتخاب ‌های خود قرار دهید، چراکه کوه‌های سرسبز، روستاهای پلکانی، طبیعت بی‌نظیر، اصالت و نجابت مردمان، سفری خوش و دل‌چسب را در ذهنتان ثبت می‌کند. طبیعت دیدنی کردستان آن ‌قدر متنوع است که گزینه بسیار مناسبی برای فیلم ‌برداری و عکاسی فرمالیته به شمار می‌رود. نکته وسوسه کننده دیگر در مورد این شهر، نزدیکی آن به مرز و امکان خرید است.

عکس شهر کردستان

تور 5 روزه کردستان را از اینجا رزرو کنید.

بندر چابهار؛ بندر اقیانوسی ایران

بندر چابهار از زیبایی های تمام نشدنی زیادی برخوردار بوده و بسیار خوش آب و هواست. کمی به سمت جنوب شرقی ایران بیایید دقیقا در انتهای نقشه، در آب‌های دریای عمان، بندر چابهار را پیدا می کنید. اینجا دقیقا همان مکانی است که دنبالش می‌گردید. انتخاب چابهار به‌ عنوان مقصد ماه عسل قطعا یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این بندر علاوه بر آب و هوای مطبوع دارای بندری اقیانوسی و غذاهای خوش عطر و طعمی است که نظیر آن‌ها تنها در کشورهای آسیای شرقی پیدا می‌شود.

ساحل‌های زیبا و متفاوت این بندر جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین ساحل‌های کشور ایران محسوب می‌شوند که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. چمدان خود را برای سفر به چابهار ببندید، سپس سری به منطقه آزاد این بندر زده و خریدی کامل را از آن خود کنید. به ‌علاوه در این منطقه تفریحات آبی همچون غواصی و موج سواری نیز برای ساخت خاطراتی به یاد ماندنی، تدارک دیده شده است.

عکس بندر چابهار

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی چابهار

بندرعباس؛ بزرگترین بندر ایران

بندرعباس یکی دیگر از مناطق زیبا و پرطرفدار است که برای گذراندن ماه ‌عسل به زوج‌ها توصیه می‌شود. وجود زیبایی‌های منحصر به ‌فرد، ساحل پر هیاهو، مردمان خونگرم و غذاهای لذیذ و متنوع، این شهر ساحلی را به مقصدی بسیار مناسب برای ماه عسل تبدیل کرده است. فصل زمستان بهترین زمان برای رفتن به این شهر است؛ اما لازم نیست چمدان خود را با لباس‌های زمستانی پر کنید. چراکه حتی در فصول سرد نیز گرمایی دلنشین صورت شما را لمس می‌کند.

غذاهای دریایی خاص و متفاوت این شهر هر فردی را وسوسه می‌کند تا برای یک‌ بار هم شده به بندرعباس سفر کرده و طعم این غذاهای بی نظیر را بچشید. این شهر مکان مناسبی برای خرید کردن است؛ زیرا هر آنچه که فکرش را بکنید در بازارهای این شهر پیدا می‌کنید. پوشیدن لباس‌های زیبای بندری، خوردن غذاهای تند جنوبی، لنج سواری، شتر سواری در ساحل زیبا و آب بازی منجر شده تا سفر شما به این شهر به سفری فراموش نشدنی و دل‌نشین تبدیل شود.

عکس شهر بندرعباس

اجاره سوییت در بندرعباس را از اینجا رزرو کنید.

شهر تاریخی تبریز با طبیعت زیبا

شهر تبریز یکی دیگر از شهرهای دوست‌داشتنی و زیبای کشور ایران محسوب می‌شود. این شهر با وجود اینکه شهری کاملا مدرن محسوب می‌شود؛ اما از تاریخی دیرینه نیز برخوردار است. اگر به دنبال سفری لوکس و دل‌چسب هستید تبریز مناسب‌ترین گزینه برای شماست. هتل‌های شیک شهر تبریز ماه عسلی فراموش نشدنی را برای زوج ‌ها به ارمغان می‌آورد. بعضی از این هتل‌ها دارای اتاق ویژه عروس و داماد هستند که خاطره‌ای خوش و رویایی را در ذهنتان ثبت می‌کند. سفر کردن به این شهر منحصر به ‌فرد مساوی است با خوردن غذاهای متفاوت و دل‌چسب که مزه‌ای به یاد ماندنی را به شما هدیه می‌کند.

عکس شهر تاریخی تبریز

شهر جذاب رامسر؛ از معروفترین مقاصد گردشگری در شمال

جذابیت‌‌های بی شمار مازندران این شهر را محبوب و معروف کرده و بهترین شهر شمال برای ماه عسل است. این شهر برای کسانی که عاشق طبیعت و سرسبزی هستند گزینه بسیار خوبی ست. شهر رامسر علاوه بر محیطی سرسبز از تمام امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار بوده و بهترین مقصد برای ماه‌ عسل به شمار می‌رود.

اگر شهر رامسر را به ‌عنوان مقصد این سفر تکرار نشدنی زندگی‌تان انتخاب کردید حتما از تله کابین آن استفاده کنید تا سرسبزی شهر زیر پاهایتان قرار گیرد. این شهر علاوه بر طبیعت سرسبز از دریای زیبا و انواع تفریحات آبی نیز برخوردار است تا زوج‌ها بهترین و خوش‌ترین لحظات را در ماه ‌عسل خود به دست آورند

عکس شهر رامسر

شهر ساحلی نوشهر؛ سفری در جنگل های مازندران

نوشهر یکی دیگر از شهرهای ساحلی ایران است که مقصدی مناسب برای ماه ‌عسل به ‌حساب می‌آید. این شهر زیبا ازیک‌ طرف به دریا و از طرف دیگر به جنگل ختم می‌شود. طبیعت بکر و منحصربه ‌فرد نوشهر هر فردی را سر ذوق می‌آورد. اگر به دنبال شهری زیبا و ساحلی هستید که ماه‌ عسل خود را به بهترین نحو ممکن در آن بگذرانید و در عین حال زمان کافی برای طی کردن مسافت طولانی را ندارید، نوشهر مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

در صورتی که با ماشین شخصی سفر نمی‌کنید، می‌توانید به راحتی رزرو ترانسفر را انجام دهید و از خدمات ویژه روم تور با تخفیف‌های باورنکردنی بهره ببرد.

عکس شهر ساحلی نوشهر

رزرو اقامتگاه و سوییت در روم تور

با توجه به اینکه ماه عسل فراموش نشدنی‌ترین و خاطرهانگیزترین سفر هر فردی به شمار میرود، ما در این مقاله از مجله گردشگری روم تور سعی کردیم بهترین مکانهای دیدنی برای گذراندن این سفر رویایی را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحتتری داشته باشید. اما به هر شهری که سفر کنید نیاز دارید حتما رزرو هتل و اقامتگاه را انجام دهید، به خصوص اگر برای ماه عسل سفر می‌کنید.

بنابراین علاوه بر مقصد، گام بعدی انتخاب اقامتگاه، سوییت و هتل است که سفر را جذاب‌تر خواهد کرد. سایت روم تور این امکان را برای شما کرده است که به سادگی این کار را انجام دهید. کافیست در سایت ما شهر مقصد را انتخاب کنید و سپس با مشاهده تصاویر اقامتگاه و آدرس و امکانات بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز سوالات خود را با ما در میان بگذارید.