بهترین اقامتگاه قشم - معرفی 11 اقامتگاه لاکچری + آدرس

در مجله روم تور چندتا از لوکس ترین و بهترین اقامتگاه بوم گردی قشم را به همراه آدرس و امکانات به شما معرفی کرده ایم.

بهترین اقامتگاه قشم - معرفی 11 اقامتگاه لاکچری + آدرس
بهترین اقامتگاه قشم

سفر به جزیره قشم برای بسیاری از افراد تبدیل به یک تجربه هیجان‌انگیز می‌شود. این هیجان به خاطر زیبایی‌های طبیعی و آفتابی ساحل‌های خلیج فارس به‌خصوص جزیره قشم است. این جزیره یکی از مناطق دیدنی در جهان بوده، جایی که شما می‌توانید آرامش جزایر زیبا را تجربه کنید، جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران طبیعت و فرهنگ فوق‌العاده‌ای دارد.

جاذبه‌هایی همچون جزیره هنگام، دره ستاره، و غار نمک فقط بخش کوچکی از جاذبه‌های جذاب قشم هستند. اگر به‌تازگی تصمیم به سفر به قشم گرفته‌اید و نیاز به اطلاعات در مورد اقامتگاه های لوکس قشم دارید، بهترین راهنما برایتان این بلاگ از وبسایت گردشگری روم تور است. در ادامه با بهترین اقامتگاه قشم آشنا می‌شوید؛ بنابراین تا انتها با ما همراه باشید و با بهترین بوم گردی قشم آشنا شوید.

برای رزرو اقامتگاه در قشم کلیک کنید.

بهترین اقامتگاه قشم

۱. مجتمع اقامتی سام آیلند قشم (کد اقامتگاه ۶۴۹۹۵۶)

مجتمع اقامتی سام آیلند قشم یکی دیگر از اقامتگاه های لوکس قشم است که در ۲۰ آبان ۱۴۰۲ بصورت رسمی افتتاح گردید. ساختمان این مجتمع کامل بازسازی شده و با استفاده از بهترین وسایل و امکانات تجهیز شده است.

مجتمع اقامتی سام آیلند قشم در چهار طبقه و ۱۲ واحد پذیرای مهمانان و مسافران عزیز است. این اقامتگاه لاکچری قشم دارای ۸ واحد دو خواب و ۴ واحد یک خواب است که برای مسافران با تعداد افراد بالا و تورها بسیار مناسب می‌باشد. واحدهای دو خواب این مجتمع اقامتی ۵ نفر ظرفیت استاندارد و ۲ نفر بصورت اضافه پذیرش می‌کند و در یک اتاق، سه تخت یک نفره و در اتاق دیگر آن یک دو نفره قرار دارد. واحدهای یک خواب مجتمع سام آیلند دارای ظرفیت ۳ نفر استاندارد و ۲ نفر اضافه است که یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در آن قرار دارد.

همه واحدهای مجتمع اقامتی سام آیلند دارای امکانات و تجهیزات کامل آشپزخانه و آشپزی است و نگهبان ۲۴ ساعته دارد.

رزرو مجتمع اقامتی سام آیلند قشم

آدرس: قشم، شهرک الهیه

جهت رزرو مجتمع اقامتی سام آیلند با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی سام ایسلند قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۲. مجتمع اقامتی سام و زال قشم (کد اقامتگاه ۲۶۲۶۱۵)

مجتمع اقامتی سام و زال قشم یکی از مجهزترین و لاکچری ترین اقامتگاه های قشم است که در چندین سال اخیر میزبان بسیاری از مسافران بوده است. این مجتمع اقامتی دارای ۸ واحد دو خواب است که در هر طبقه از آن دو واحد قرار دارد. هر واحد دارای ۳ تخت یک نفره و ۱ تخت دو نفره است و در هر اتاق اسپلیت بصورت جداگانه قرار دارد. همه واحدها شبیه به هم و از نظر اندازه و دکوراسیون و امکانات هیچ تفاوتی با هم ندارند.

هر واحد دارای تجهیزات کامل آشپزی به تعداد ۵ نفر است و در صورت نیاز به وسیله اضافه با هماهنگی میزبان در اختیار مهمان قرار داده می‌شود. وسایل هتل مانند شامپو، صابون و دمپایی در هر واحد قرار دارد و یخچال آن قبل از ورود مهمانان شارژ می‌شود.

رزرو اقامتگاه در قشم

آدرس: قشم، شهرک سام و زال

جهت رزرو مجتمع اقامتی سام و زال با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی سام و زال قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۳. مجتمع اقامتی سام پلاس قشم (کد اقامتگاه ۲۸۱۱۲۲)

مجتمع اقامتی سام پلاس قشم یکی از مجتمع‌های اقامتی سام است که در آذر ۱۴۰۱ افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه لاکچری قشم دارای ۸ واحد دو خواب در چهار طبقه و مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان ۲۴ ساعته است. هر واحد دارای ظرفیت استاندارد ۵ نفر است و تا ۲ نفر بصورت اضافه می‌توانند از واحد استفاده کنند.

با رزرو مجتمع اقامتی سام پلاس قشم دیگر نیازی به همراه آوردن بسیاری از وسایل با خود نیستید و عملا بهترین اقامتگاه در قشم را رزرو کرده‌اید. هر واحد دارای امکانات آشپزخانه و پخت و پز است و برای تعداد استاندارد وسایلی مانند شامپو، صابون و دمپایی رو فرشی قرار داده شده است. هر واحد دارای ۳ تخت یک نفره و یک تخت دو نفره است و برای نفرات اضافه کف خواب در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. گشت‌های روزانه جزیره گردی قشم و تور جزیره هرمز از درب این اقامتگاه اجرا می‌شود.

اجاره خانه در قشم

آدرس: قشم، شهرک نریمان

جهت رزرو مجتمع اقامتی سام پلاس با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی سام پلاس قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۴. هتل آپارتمان سپنتا قشم (کد اقامتگاه ۱۴۱۳۱۵)

هتل آپارتمان سپنتا قشم یکی دیگر از تمیزترین و بهترین اقامتگاه های قشم است. این اقامتگاه دارای ۸ واحد و در چهار طبقه قرار دارد و همه واحدهای آن دو خواب می‌باشد. هر واحد با بهترین وسایل آشپزخانه و پخت و پز تجهیز شده است و مهمانان با رزرو این اقامتگاه هیچگونه نگرانی در رابطه با نظافت آن نداشته باشند. بعد از خروج مهمانان کل واحد با مواد شوینده نظافت و ضد عفونی می‌شود.

اجاره منزل مبله قشم

 آدرس: قشم، شهرک سام و زال

جهت رزرو هتل آپارتمان سپنتا با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو هتل آپارتمان سپنتا قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۵. مجتمع اقامتی سام ۱ قشم؛ از دیگر بهترین اقامتگاه های قشم

(کد اقامتگاه ۹۸۴۲۸۵)

مجتمع اقامتی سام ۱ قشم یکی از پرطرفدارترین مجتمع های اقامتی قشم است. از دلایل محبوب بودن این مجتمع اقامتی نظافت و امکانات رفاهی و دسترسی بسیار عالی آن به جاهای مختلف شهر قشم است. سام یک قشم دارای ۸ واحد دو خواب در چهار طبقه است و مناسب برای مهمان‌هایی که تعداد افراد بالایی دارند. هر واحد دارای ظرفیت استاندارد ۵ نفر و تا ۲ نفر اضافه است که به تعداد نفرات اضافه کف خواب تحویل داده می‌شود.

در مجتمع اقامتی سام یک قشم تمام وسایل پخت و پز و آشپزخانه موجود است و وسایلی مانند شامپو و صابون و دمپایی روفرشی به تعداد نفرات در واحد قرار دارد. این مجتمع دارای دوربین مداربسته و پارکینگ و نگهبان ۲۴ ساعته است. فاصله مجتمع اقامتی سام یک تا مراکز تجاری و ساحل با خودرو ۵ دقیقه است.

اجاره اقامتگاه در قشم

آدرس: قشم، شهرک الهیه

جهت رزرو مجتمع اقامتی سام ۱ قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی سام ۱ قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۶. مجتمع اقامتی ویو دریا اساتید قشم (کد اقامتگاه ۳۱۵۸۳۲)

مجتمع اقامتی اساتید قشم یکی از مجهزترین واحدهای اقامتی در قشم است. این واحد دارای وسایلی مانند ماشین لباسشویی، ماکروویو و ظروف آشپزی برای تعداد نفرات است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و با پیمودن حدودا ۳۰ پله به واحد می رسید.

مجتمع اساتید قشم بصورت کامل ویو به دریا دارد و از داخل واحد بصورت کامل به دریا تسلط دارید؛ بنابراین از بهترین اقامتگاه بومگردی قشم می‌تواند باشد. مجتمع اساتید دارای دو واحد مشابه و روبه روی هم قرار دارد و هر واحد دارای سه خواب است که برای افراد با تعداد بالا مناسب می‌باشد.

اجاره اقامتگاه ویو دریا قشم

آدرس: قشم، شهرک نریمان

جهت رزرو مجتمع اقامتی اساتید قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی اساتید قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۷. خانه ویلایی سه خوابه الهیه (کد اقامتگاه ۱۲۷۹۳۹)

خانه ویلایی سه خوابه حیاط دار قشم یکی از لوکس ترین خانه های مسافر در قشم است. این خانه مناسب اجاره برای مهمان‌هایی که تعداد بالایی هستند و یا مهمان‌هایی که دنبال یک اقامت در یک خانه لوکس هستند پیشنهاد می‌شود. این خانه دارای سه خواب و در هر خواب دو تخت قرار دارد و برای تعداد افراد بیشتر کف خواب تحویل داده می شود. تمام وسایل مورد نیاز آشپزی و پخت و پز در واحد قرار دارد.

اجاره ویلا در قشم

آدرس: قشم، شهرک الهیه

جهت رزرو خانه ویلایی سه خوابه قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو خانه ویلایی قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۸. مجتمع اقامتی مهتاب ۱ قشم (کد اقامتگاه ۳۸۳۵۹۱)

مجتمع اقامتی مهتاب از دیگر اقامتگاه های لوکس قشم است که ۱ قشم یک مجتمع ۸ واحدی و در چهار طبقه قرار دارد. تمام واحدهای مجتمع مهتاب دو خوابه و مجهز به تمام وسایل مورد نیاز آشپزی است. این مجتمع دارای آسانسور، پارکینگ و دوربین مداربسته و مناسب برای افراد معلول و کودک است.

دسترسی مجتمع مهتاب به مراکز خرید و تفریحی بسیار مناسب است و روزانه از درب این اقامتگاه گشت‌های یک روزه قشم و هنگام و گشت جزیره هرمز اجرا می‌شود.

رزرو خانه در قشم

آدرس: قشم، شهرک سام و زال

جهت رزرو مجتمع اقامتی مهتاب ۱ قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو مجتمع اقامتی مهتاب ۱ قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۹. واحد دو خواب ویو دریا در برج آرمین (کد اقامتگاه ۶۹۱۱۹۸)

واحد دو خوابه برج آرمین یکی از واحدهای ویو دریا است که در طبقات بالای برج آرمین قرار دارد. این واحد دارای تمام امکانات مورد نیاز مهمانان از جمله وسایل پخت و پز است. این واحد تا مراکز تجاری و سیتی سنتر و ساحل زیتون ۱۰ دقیقه پیاده راه دارد.

این مجتمع دارای آسانسور و پارکینگ و نگهبان ۲۴ ساعته است و همه روزه از درب این مجتمع گشت یک روزه قشم و تور جزیره هرمز برگزار می‌شود.

اجاره منزل مبله ویو دریا قشم

آدرس: قشم، میدان گلها

جهت رزرو واحدهای برج آرمین قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو واحدهای برج آرمین قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۱۰. واحد یک خواب و دو خواب در مرکز شهر (کد اقامتگاه ۹۸۱۲۶۸)

این مجتمع اقامتی دارای ۴ واحد در دو طبقه است که در هر طبقه یک واحد دو خواب و یک واحد یک خواب قرار دارد. واحدهای این مجتمع اقامتی با بهترین وسایل مبلمان و تخت‌خواب و تمام امکانات مورد نیاز پخت و پز در واحدها موجود است. ظرفیت استاندارد واحدهای دو خوابه ۵ نفر و واحدهای یک خوابه ۳ نفر است. این مجتمع اقامتی مناسب مهمان‌هایی که چندین خانواده هستند و تمایل دارند در یک ساختمان باشند مناسب است.

از نظر دسترسی به مراکز تجاری و خرید و تفریحی بسیار مناسب است و با خودرو ۵ دقیقه فاصله است.

اجاره خانه در قشم

آدرس: قشم، شهرک بوستان

جهت رزرو مجتمع اقامتی یک خواب و دو خواب قشم با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو واحدهای یک خواب و دو خواب قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

۱۱. ویلا باغ رمکان (کد اقامتگاه ۸۵۹۸۲۷)

ویلا باغ رمکان یکی از بزرگترین و مجهزترین ویلا باغ های جزیره قشم است که در روستای رمکان قرار دارد و بهترین منطقه قشم برای اقامت به شمار می‌رود. این ویلا باغ دارای یک حیاط بسیار بزرگ که استخر آن در مرکز حیاط قرار دارد. روستای رمکان تا شهر قشم حدودا نیم ساعت فاصله دارد و در زمان اقامت در این ویلا می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این روستا نیز دیدن کنید.

از جمله جاهای دیدنی این روستا می‌توان به سد رمکان، دره کوه های آب انبار، سد قدیمی رمکان، باغ های زیبای رمکان، خواجه مرای، حوض کوچک رمکان، حوض بزرگ، اب انبار قدیمی و ... اشاره کرد. در این ویلا باغ وسایل بازی برای کودکان نیز وجود دارد.

این ویلا باغ حداکثر تا ۲۰ نفر ظرفیت دارد و برای مهمانان با تعداد افراد بالا بسیار مناسب است.

آدرس: جزیره قشم، روستای رمکان

جهت رزرو ویلا باغ رمکان با تخفیف ویژه با پشتیبانی روم تور تماس یا از طریق لینک زیر بصورت آنلاین رزرو فرمایید.

برای رزرو ویلا باغ رمکان قشم کلیک کنید.

پشتیبانی روم تور: ۹۱۰۱۰۱۰۰-۰۷۱

بهترین اقامتگاه قشم را از روم تور رزرو کنید!

جزیره قشم و جزیره کیش هر دو مقصدهای دیدنی و زیبایی در خلیج فارس هستند و هر یک دارای جاذبه‌های منحصربه‌فردی هستند. بهترین اقامتگاه قشم معمولا از یک زیرساخت سنتی و طبیعی برخوردار است و تجربه‌ای ارزشمند از فرهنگ محلی و طبیعت خلیج فارس ارائه می‌دهد.

قبل از رزرو، بهتر است مطالب و نظرات مهمانان قبلی را برای هر اقامتگاه مورد نظر بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که باتوجه‌به نیازهایتان، بهترین اقامتگاه را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب اقامتگاه مناسب در سایت روم تور، می‌توانید از سفرتان به جزیره قشم لذت برده و لحظات زیبایی را در این مکان زیبا تجربه کنید.

به نظر شما بهترین بومگردی قشم کدام است؟ خوشحال می‌شوییم تجربیات خود را در مورد سفر به کیش برای ما و دیگر مخاطبان روم تور به اشتراک بگذارید.