معرفی 30 تا از لاکچری ترین و بهترین هتل های شیراز | (1403)

بهترین هتل های شیراز با امکانات عالی، اقامت به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. در این مطلب، لیست کاملی از هتل های لوکس و ارزان با عکس، آدرس و قیمت ارائه شده است.

معرفی 30 تا از لاکچری ترین و بهترین هتل های شیراز | (1403)

شیراز، شهر عشق و شعر و شور است. بهشت را در اردیبهشتش می‌توان دید و آفتاب گرم زمستانش، روح را قلقلک می‌دهد. شیراز پر از تاریخ و گل و باغ و افسانه است. برای همین هم هست که آن پاریس خاورمیانه می‌نامند. جایی که قلب تپنده ایران باستان در آن زنده است و هر جا که سر بچرخانی، ردپایی از گذشته‌های دور را می‌بینی. شهری که دعای خیر حضرت حافظ همیشه بدرقه راهش است. خداوندا نگاه دار از زوالش.

اگر سفر به شیراز را در برنامه خود دارید، پس چه بهتر که لیستی از بهترین هتل های شیراز را داشته باشید. تا آرامش شب‌های پرستاره شهر را نیز دریابید. در این مقاله از روم تور با ما همراه باشید تا با بهترین های شیراز با قیمت مناسب آشنا شوید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز هتلی پنج ستاره با امکانات بالا و ویژه است. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید بی شک سفری کاملا رفاهی و بی دغدغه را تجربه خواهید کرد.

این هتل مجلل به مکان‌های گردشگری در شیراز مانند حافظیه، باغ جهان نما و دروازه قرآن نزدیک است. اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس این هتل زیبا مکانی امن برای اقامت شما و خانواده‌تان است.

اگر با خانواده‌تان به شیراز سفر کردید و قصد ماندن در این هتل را داشتید به شما توصیه می‌شود از کانکت روم استفاده کنید، زیرا این گزینه بهترین انتخاب برای خانواده‌های پر جمعیت است. بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل شیراز نوش جان کنید.

اگر ورزشکار هستید می‌توانید از سالن بدنسازی هتل برای انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. چهار طبقه پارکینگ در این هتل تعبیه شده که خیال شما را بابت جای پارک راحت می‌کند. هتل بزرگ شیراز در بلوار آیت‌الله ربانی، دروازه قرآن قرار گرفته با سفر به شیراز و اقامت در این هتل پنج ستاره راحتی و آرامش در سفر را تجربه خواهید کرد.

آدرس: بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن (مشاهده روی نقشه)

ما در اینجا به چندتا از پرطرفدارترین هتل های شیراز اشاره کرده ایم، ولی اگر که دوست داشتید اقامتگاه هایی بیشتری را در شیراز ببینید روی کلمه رزرو اقامتگاه در شیراز کلیک کنید.

هتل بزرگ شیراز

هتل سورنا شیراز

اگر در بین بهترین هتل‌ های شیراز به دنبال یک هتل سنتی و مدرن هستید، پیشنهاد ما در روم تور هتل آپارتمان سورنا است. هتل سورنا شش طبقه دارد و سبک معماری آن الهام گرفته از معماری شیرازی دوره قاجاریه است. ساخت این هتل حدود ۱۲ سال به طول انجامیده و برای ساخت آن از بهترین استادان و نقاشان شیرازی استفاده شده است.

در لحظه ورود به هتل سورنا اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند آینه‌کاری، گچ‌بری، شیشه‌گری و نگارگری‌های این هتل است. از امکانات رفاهی این هتل زیبا می‌توان به استخر، رستوران، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و سالن اجتماعان اشاره کرد.

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، حدفاصل خیابان سعدی و رودکی

اگر قصد رزرو هتل سورنا را در شیراز دارید می توانید با کارشناسان ما در روم تور ارتباط بگیرید و یا از طریق لینک های زیر برای رزرو آنلاین اقدام کنید و شرایط رزرو را مشاهده کنید.

رزرو سوئیت یک خواب دبل- هتل سورنا شیراز

رزرو اتاق دبل استاندارد هتل اپارتمان سورنا شیراز

رزرو سوئیت ماه عسل vip هتل اپارتمان سورنا شیراز

رزرو سوئیت دبل vip هتل اپارتمان سورنا شیراز

هتل سورنا شیراز

هتل تالار

یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های شیراز، هتل تالار است. این هتل در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۹ به‌منظور بازسازی و ارتقا امکانات تغییراتی در آن ایجاد شد. این هتل ۳ طبقه در مرکز شهر شیراز و در نزدیکی مراکز خرید و برخی از بناهای تاریخی شیراز قرار دارد.

هتل زیبای تالار امکانات رفاهی زیادی نیز دارد که از میان می‌توان به رستوران، صندوق امانات، نمازخانه، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل، سالن نمایش و تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اگر می‌خواهید برای اقامت به هتل تالار مراجعه کنید می‌توانید در قسمت آدرس هتل های شیراز روی نقشه ، آدرس دقیق هتل تالار را پیدا کنید.

آدرس: شیراز، خیابان کریمخان زند، خیابان فردوسی، بین رودکی و سعدی

اگر قصد رزرو هتل تالار را در شیراز دارید می توانید با کارشناسان ما در روم تور ارتباط بگیرید و یا از طریق لینک های زیر برای رزرو آنلاین اقدام کنید و شرایط رزرو را مشاهده کنید.

رزرو اتاق دو تخته دبل - هتل تالار

هتل المپیک شیراز

هتل المپیک شیراز در شیراز و در محله کوی زهرا و بلوار زهرا قرار دارد. با رزرو این هتل می توانید اقامتگاهی اشتراکی داشته باشید و با رزرو یک تخت، یک اتاق را اجاره خواهید کرد که ممکن است فضای اتاق را با چند مهمان شریک شوید.

اگر قصد رزرو هتل المپیک را در شیراز دارید می توانید با کارشناسان ما در روم تور ارتباط بگیرید و یا از طریق لینک های زیر برای رزرو آنلاین اقدام کنید و شرایط رزرو را مشاهده کنید.

رزرو سوییت چهار تخته هتل المپیک شیراز - ۲۰ متری

هتل آپارتمان ابریشم شیراز

هتل آپارتمان ابریشم یکی از بهترین هتل های شیراز است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر آب‌انبار وکیل، خانه هنر شیراز، مسجد نصیرالملک، مدرسه خان، ارگ کریم‌خان، سرای مشیر و حمام وکیل قرار دارد.

محیط هتل ابریشم بسیار آرام و ساکت است و برخورد پرسنل هتل با میهمانان بسیار گرم و صمیمانه است. علاوه بر این هتل ابریشم مجهز به امکانات بسیاری نظیر  پارکینگ، آسانسور، تلویزیون، دوربین مداربسته و لوازم آشپزخانه برای پخت‌وپز است.

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، هجرت 7

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، هجرت 7

هتل آپارتمان ابریشم شیراز

اجاره هتل سنتی هشت گنج

در نزدیکی بازار وکیل یک هتل زیبا و سنتی قرار دارد که با معماری خاص و منحصربه‌فرد خود توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هتل سنتی هشت گنج شیراز دو طبقه دارد و دارای هشت اتاق با امکانات رفاهی مناسب است.

علاوه بر این هتل هشت گنج در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شیراز قرار دارد؛ بنابراین امکان پیاده‌روی و گشت‌وگذار در شهر برای تمامی گردشگران فراهم است. اگرچه هتل سنتی هشت گنج بدون ستاره است؛ اما امکانات رفاهی بسیار عالی دارد که با یک هتل دوستاره برابری می‌کند.

از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ، رستوران، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس و اتاق بازی اشاره کرد. اگر قصد رزرو اتاق در هتل سنتی هشت گنج شیراز را دارید به این نکته توجه کنید که این هتل آسانسور ندارد.

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، کوچه 20، پلاک 4

اجاره هتل سنتی هشت گنج

هتل هما

هتل هما یکی از بهترین هتل‌های شیراز است که با قرار داشتن در یکی از باغ‌های شیراز چشم اندازی سرسبز را برای مسافران به وجود آورده است. 8 طبقه با 212 اتاق و 22 سوئیت در این هتل بزرگ وجود دارد و تمام این اتاق‌ها پنجره‌هایی رو به باغ و کوه‌های بلند دارند.

با وجود این مناظر زیبا آرامش برای مسافران فراهم می‌شود. در این هتل چند رستوران با کیفیت غذایی بالا و غذاهای بین‌المللی وجود دارد. از جمله دیگر امکانات این هتل می‌توانیم به اتاق کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان بی‌سیم در محوطه هتل و صبحانه سلف ‌سرویس اشاره کنیم.

هتل هما در خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی قرار دارد و ویژگی‌های مثبت زیاد آن مانند صندوق امانات رایگان در پذیرش و تسویه‌حساب شبانه‌روزی و... باعث جذب گردشگران زیادی به خود شده است. 

آدرس: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی (مشاهده روی نقشه) 

هتل هما

هتل چمران

هتل چمران در دسته لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های شیراز قرار دارد. امکانات بسیار بالای رفاهی در تمام اتاق‌های این هتل وجود دارد و باعث آرامش و رفاه حال مسافران می‌شود.

هتل زیبای چمران با 33 طبقه و چشم اندازی خیره کننده پذیرای گردشگران از سرتاسر ایران و جهان است. هتل چمران شامل امکانات رفاهی مانند استخر و سونا و ماساژ به روش‌های مختلف، حمام مغربی و... است و سالن ورزشی مدرنی که در این مکان وجود دارد باعث رفاه حال هرچه بیشتر مسافران شده است.

خبر خوب برای عاشقان غذا این است که این هتل سفره‌خانه سنتی، رستوران ملل و رستوران ایتالیایی، منوی متنوعی از غذاها را برای شما تدارک دیده است.

هتل بزرگ چمران در بلوار چمران قرار دارد اگر قصد سفری با امکانات کاملا رفاهی و لاکچری دارید این هتل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر برای رزرو اتاق در این هتل‌ها با مشکل مواجه شدید از همکاران ما در پشتیبانی روم تور کمک بخواهید.

آدرس: شیراز، بلوار چمران (مشاهده روی نقشه)

هتل چمران

هتل زندیه

هتل زندیه هتلی زیبا با معماری سنتی ایرانی و البته پنج ستاره هم است. به جرات می‌توان گفت این هتل در فهرست بهترین هتل‌های شیراز قرار دارد. در سال 1394 این هتل زیبا به بهره برداری رسید که با 75 سوییت و اتاق پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. یکی از جذابیت‌های این هتل حمام آن است که از معماری اصیل ایرانی بهره برده و خدمات خاصی به مسافران ارائه می‌دهد.

اگر بخواهیم دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس را نام ببریم می‌توانیم به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...اشاره کنیم. رستوران‌های ایرانی سنتی و بین‌المللی که در این هتل و جود دارد امکان خوردن انواع غذاهای لذیذ را برای مسافران فراهم آورده است.

هتل زندیه در خیابان هجرت، حدفاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری، پشت ارگ کریم‌خان قرار دارد. با اقامت در این هتل سفری راحت را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان خواهید آورد.

یکی دیگر از مزیت های رزرو هتل زندیه این است که شما با 5 دقیقه پیاده روی به مجموعه تاریخی زندیه که شامل ارگ کریم خان، حمام وکیل، موزه پارس و بازار وکیل است می رسید. ما به شما پیشنهاد می دهیم قبل از بازدید از مجموعه زندیه حتما فالوده شیرازی پشت ارگ کریم خان را امتحان کنید. 

اگر بدنبال یک رستوران سنتی با غذاهای فوق العاده در نزدیکی هتل هستید ما به شما رستوران سنتی شرزه را پیشنهاد می دهیم. فاصله این رستوران تا هتل بصورت پیاده حدودا یک ربع است.

آدرس: خیابان هجرت، حدفاصل چهار راه پارکینگ و فلکه شهرداری، پشت ارگ کریم خان (مشاهده روی نقشه)

هتل زندیه

هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس یکی از بهترین هتل ‌های شیراز است و امکانات کاملی را به مسافران ارائه می‌دهند. این هتل زیبا با 7 طبقه و 104 اتاق و سوییت پذیرای مهمانان است.

به دلیل قرار گرفتن این مکان در قلب شیراز دسترسی آن به مکان‌های تاریخی شیراز مانند حمام، بازار وکیل، آرامگاه حافظ و باغ جهان نما بسیار آسان است. بعد از گردش و تفریح در شهر به هتل برگردید و در رستوران ‌های فوق‌العاده این مکان با نوش جان کردن غذاهای لذیذ خستگی را از تن خود به در کنید. این رستوران طبقه همکف هتل است و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

خبر خوب برای مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند این است که کافی‌شاپ 24 ساعته با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، تنقلات و میان وعده‌های لذیذ و با کیفیت پذیرای مهمانان است.

با اقامت در این هتل به مکان‌های گردشگری در شیراز مانند باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ و ارگ کریم‌خان نزدیک خواهید بود جاذبه‌های دیدنی دیگری مانند باغ عفیف آباد، آرامگاه شاهچراغ در نزدیکی هتل قرار دارند به این صورت که در زمانی کمتر از 20 دقیقه به آنجا خواهید رسید. هتل پرسپولیس در بلوار آزادی قرار دارد برای تجربه آرامش در سفر ما این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: بلوار آزادی بعد از چهار راه حافظیه (مشاهده روی نقشه)

هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی یکی از بهترین هتل‌های شیراز است. در سال 1341 این هتل زیبا با زیر بنایی حدود 4000 متر مربع ساخته شده و در سال 1396 مدیریت این مکان تصمیم به بازسازی آن گرفتند. این هتل با 53 اتاق و سوییت متفاوت پذیرای گردشگران است. رستورانی با انواع غذاهای خارجی و ایرانی به نام بوستان در این هتل است که غذاهایی لذیذ و با کیفیت بالا را به مهمانان ارائه می‌کند.

این هتل لابی بزرگی دارد که از چند بخش با چیدمانی متفاوت تشکیل شده و مسافران به راحتی می‌توانند در آن استراحت و خستگی سفر را از تنشان به دور کنند. هتل پارک سعدی در دروازه قرآن قرار دارد به این صورت که دسترسی شما به دیگر نقاط شیراز بسیار آسان خواهد شد.

آدرس: دروازه قرآن، خیابان حافظ (مشاهده روی نقشه)

هتل پارک سعدی

هتل کریم خان زند

هتلی کریم خان در خیابان رودکی شیراز قرار گرفته که یکی از بهترین هتل‌های شیراز است. در سال 1392 این هتل زیبا با 63 اتاق در 6 طبقه افتتاح شد، به این ترتیب از جدیدترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود.

ساختمان این بنا به سبک معماری قدیمی و آجری انجام شده است. در حقیقت معماری هتل با تلفیقی از هنر سنتی و مدرن ظاهری جذاب به این مکان بخشیده است. با اقامت در این هتل زیبا آرامش واقعی را احساس خواهید کرد؛ چراکه هتل کریم خان با قرار داشتن در مرکز شهر دسترسی به دیگر مناطق شهر را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

فروشگاهی از صنایع دستی امکان خرید سوغات را برای شما فراهم می آورد و چای خانه سنتی هتل محل مناسبی برای نوش جان کردن بستنی و فالوده اصیل شیرازی است.

هتل کریم خان در خیابان کریم‌خان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی قرار دارد. اگر قصد دارید در این هتل یا هتل‌های دیگر شیراز اتاق رزرو کنید با همکاران ما در روم تور در تماس باشید. چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد این هتل‌ها و نحوه رزرو اتاق یا سوییت در آن‌ها نیاز داشتید، همکاران ما در روم تور به تمام سؤالات شما پاسخ داده و سفری راحت را برای شما رقم خواهند زد.

آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی (مشاهده روی نقشه)

هتل کریم خان زند

هتل آریوبرزن

هتل آریوبرزن یکی از بهترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود و با امکانات رفاهی بالایی که دارد پذیرای مهمانان زیادی است. این هتل در سال 1379 در 5 طبقه با 51 اتاق ساخته شد و چند سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت به طوری که تمام قسمت‌های هتل به امکانات روز مجهز شدند. هتل آریوبرزن به شاه چراغ، ارگ کریم خان و باغ ارم نزدیک است به همین دلیل هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.

اگر بخواهیم تعدادی از امکانات این هتل را نام ببریم می‌توانیم به آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، صبحانه، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر با هزینه، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، کافی‌نت، پارکینگ، خدمات تهیه بلیت، اینترنت رایگان در لابی، خشک‌شویی و... اشاره کنیم.

آدرس: خیلبان رودکی (مشاهده روی نقشه)

هتل آریوبرزن

هتل رویال

هتل رویال شیراز از بهترین هتل‌های شیراز بوده و در تمام ایام سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. این مجموعه در سال 1393 در 6 طبقه با 44 اتاق و امکانات بی نظیری مانند ستوران، کافي شاپ، مجموعه ورزشي، سالن کنفرانس، کافي نت، سرویس اتاق و پارکينگ مسقف ساخته شد.

این بنای زیبا از نظر معماری شباهت زیادی به رستوران هفت خان دارد که همین امر باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است. هتل رویال در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته به همین خاطر فاصله کمی با جاذبه‌های تاریخی گردشگری شیراز دارد.

آدرس: دروازه قرآن (مشاهده روی نقشه)

هتل رویال

هتل پارسه

هتل پارسه در سال 1383 در کنار بازار وکیل و پشت ارگ کریم‌خان با 5 طبقه ساخته شد و در سال 1395 بیشتر قسمت‌های آن بازسازی و سطح آن بسیار افزایش یافت. از جمله مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تاریخی مانند باغ ارم، حرم شاه چراغ، بازار وکیل و دروازه قرآن است.

این هتل چهار ستاره همانند دیگر هتل‌ها از امکانات بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم تعدادی از خدمات این هتل را برای شما نام ببریم می‌توانیم به اینترنت رایگان در اتاق، کافی‌شاپ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر با هزینه و خدمات تشریفات ویژه و... اشاره کنیم. هتل پارسه در خیابان 22 بهمن قرار گرفته و با امکانات بالا پذیرای تمام گردشگران داخلی و خارجی است.

آدرس: خیابان 22 بهمن (مشاهده روی نقشه)

هتل پارسه

هتل پارسیان

هتل پارسیان در چهار راه زند، خیابان رودکی واقع شده است. این هتل در سال 1371 تاسیس و با 61 سوییت و اتاق در فهرست بهترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد. نزدیک به ایستگاه مترو و دسترسی راحت به جاذبه‌های تفریحی، تاریخی شهر شیراز از مزیت‌های این هتل زیبا به شمار می‌رود.

آدرس: چهارراه زند، خیابان رودکی (مشاهده روی نقشه)

هتل پارسیان

هتل بین الحرمین

هتل بین الحرمین در بافت قدیمی و تاریخی شهر، نزدیک به حرم شاه چراغ و سید علاءالدین حسین، مسجد عتیق، خانه زینت الملوک، مجموعه زندیه، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک قرار دارد.

طراحی اتاق‌های زیبا و دکوراسیون شیک تلویزیون، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه ‌مطبوع هم در همه اتاق‌ها، یخچال، مینی بار و حمام از جمله امکانات این هتل زیبا هستند. هتل بین الحرمین در خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر قرار دارد.

آدرس: خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر (مشاهده روی نقشه)

هتل بین الحرمین

هتل ستارگان

هتل ستارگان را می توان در زمان معرفی از جدیدترین هتل‌های شیراز اشاره کرد. در سال 1391 این هتل در تقاطع خیابان آزادی و ارم با ۱۳ طبقه و ۴۷ اتاق ساخته شد.

این مکان زیبا آرامش و لذت را به مهمانانش هدیه می‌کند و با معماری خاص و امکانات بالا هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این هتل در شمال شیراز و در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته است. هتل ستارگان در تقاطع خیابان آزادی و ارم واقع شده و با امکانات بالا پذیرای مهمانان ایران و سرتاسر جهان است.

آدرس: بلوار آزادی رو به روی پارک آزادی (مشاهده روی نقشه)

هتل ستارگان

هتل الیزه

هتل چهار ستاره الیزه بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شده و همین امر باعث قرار گرفتن آن در لیست بهترین هتل‌های شیراز شده است. در این هتل خدمه‌هایی کاملا آماده و آموزش دیده از مهمانان پذیرایی می‌کنند. وجود ۱۷ مرکز تجاری در نزدیکی این هتل، امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان فراهم کرده است.

اگر بخواهیم تعدادی از امکانات این هتل را برای شما نام ببریم می‌توانیم به سالن‌های اجتماعات متنوع، سوئیت کنفرانس، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، روم سرویس شبانه‌روزی، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ و پارکینگ و... اشاره کنیم.

آدرس: معالی آباد، بیست متری چهارم پزشکان (مشاهده روی نقشه)

هتل الیزه

هتل پارس

زمانی که صحبت از بهترین هتل های شیراز به میان می‌آید نمی‌توان دو برج مجلل ساخته شده در شیراز به نام هتل پارس را فراموش کرد. هتل پارس کار خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است و به‌خاطر امکانات رفاهی بی‌شماری که دارد بهترین هتل شیراز از نظر مسافران است.

 هر آنچه که گردشگران از یک هتل لاکچری انتظار دارند در هتل پارس گرد هم جمع شده است. مجموعه آبی، اتاق ماساژ، آرایشگاه، فروشگاه، تریا، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی و چندین رستوران شیک و مدرن با منوهای ایرانی و فرنگی تنها بخشی از امکانات رفاهی هتل پارس به شمار می‌روند.

علاوه بر این هتل پارس دارای سه سالن بزرگ برای برگزاری همایش، سمینار، جلسات و مجالس است. خوب است بدانید اولین رستوران آفریقایی در ایران درون هتل پارس قرار دارد؛ بنابراین گردشگران می‌توانند با مراجعه به این رستوران منحصربه‌فردترین و خوشمزه‌ترین غذاهای آفریقایی را در یکی از بهترین هتل های شیراز میل کنند.

آدرس: شیراز، خیابان کریمخان زند

هتل پارس

هتل ارگ

در مرکز شهر شیراز یک هتل نسبتا قدیمی وجود دارد که در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است. البته قدیمی بودن هتل تاثیری روی امکانات رفاهی آن نداشته است و این هتل با امکانات رفاهی نظیر کافی‌شاپ، خشک‌شویی، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه، خدمات پذیرش شبانه‌روزی و اتاق چمدان جزو بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود.

این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و امکانات رفاهی و خدمات آن ارتقا یافته است. یکی از ویژگی‌های کلیدی هتل ارگ قرارگرفتن آن در نزدیکی خیابان ساحلی است. این خیابان در کنار رودخانه‌ای قرار دارد که زمانی سرشار از آب بوده و با سخاوتمندی هرچه‌تمام‌تر زیبایی‌اش را به نمایش می‌گذاشته است.

اگرچه امروزه این رودخانه هیچ آبی ندارد؛ اما این خیابان هنوز هم بسیار زیباست و برای یک ‌قدم زدن عاشقانه بسیار مناسب است. اگر بودجه شما برای رزرو هتل در شیراز محدود است در لیست هتل‌ های شیراز، هتل ارگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آدرس: شیراز، خیابان تختی، روبه‌روی مسجد توکل

هتل ارگ

هتل وکیل

اگر به بافت‌های سنتی و قدیمی علاقه‌مند هستید می‌توانید در میان بهترین هتل های شیراز، هتل وکیل را انتخاب کنید. هتل وکیل در سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرده است و دارای ۳ طبقه و ۳۱ واحد اقامتی است. معماری این هتل به‌گونه‌ای است که شما را به روزگاران قدیم می‌برد و در هیاهوی شهر آرامشی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل وکیل دسترسی آسان آن به اکثر بناهای تاریخی شیراز نظیر حمام و بازار وکیل، حرم شاه‌چراغ، مجموعه زندیه و موزه نارنجستان قوام است.

اگر هدف شما از آمدن به شیراز فرارکردن از شلوغی‌های شهر است بهترین هتل شیراز برای شما، هتل وکیل است؛ زیرا محیط آن بسیار آرام و دلنشین است و تمامی پرسنل آن با خوش‌رویی از گردشگران استقبال می‌کنند.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی‌خان زند، چهار‌راه نمازی، ابتدای کوچه ۵۹

هتل وکیل

هتل کیوان

هتل کیوان شیراز در سال ۱۳۹۷ کار خود را با ۲۴ واحد اقامتی آغاز کرده است و جزو بهترین هتل های شیراز با یک ستاره به شمار می‌رود. چیدمان اتاق‌های هتل کیوان کاملا معمولی و ساده است و برخورد پرسنل این هتل بسیار صمیمی و مودبانه است.

هتل کیوان در میدان شهرداری قرار دارد؛ به همین دلیل دسترسی کاملا مناسبی به بناهای تاریخی شیراز نظیر ارگ کریم‌خان و حمام و بازار وکیل دارد.

آدرس: شیراز، میدان شهرداری، پشت ارگ کریم‌خان

هتل کیوان

هتل ساسان

در میان بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب نمی‌توان از هتل قدیمی ساسان چشم‌پوشی کرد. هتل ساسان کار خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است و در سال ۱۳۹۶ برای بهبود شرایط و امکانات رفاهی بازسازی شده است.

این هتل باتوجه‌به قیمت اقتصادی که دارد از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است. علاوه بر این بانک ملی معروف شیراز که به دستور رضاشاه ساخته شده است در نزدیکی این هتل قرار دارد.

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند، خیابان انوری

هتل آپارتمان هدیش

هتل‌آپارتمان هدیش در سال ۱۳۸۲ با ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی تاسیس شده است. هتل‌آپارتمان هدیش به‌خاطر قیمت بسیار مناسب از دیرباز یکی از محبوب‌ترین هتل های شیراز از نظر گردشگران بوده است؛ به همین دلیل مدیرت هتل در سال ۱۳۹۵ برای جلب رضایت مشتریان هتل‌ هدیش را بازسازی کرد.

پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، صبحانه رایگان و اتاق چمدان جزو امکانات رفاهی هتل‌آپارتمان هدیش به شمار می‌روند.

آدرس: شیراز، بلوار زند، خیابان رودکی

هتل آپارتمان هدیش

اقامتگاه سنتی فروغ مهر

برای تجربه زندگی در خانه‌های قدیمی و تاریخی شیراز کافی است به بافت قدیمی شیراز رفته و اقامتگاه سنتی فروغ مهر را برای سکونت خود انتخاب کنید. قدمت اقامتگاه سنتی فروغ مهر به سال ۱۳۱۶ بازمی‌گردد.

سال‌ها پیش این اقامتگاه جزیی از خانه تاریخی فروغ‌الملک بوده است که در سال ۱۳۹۵ بازسازی می‌شود و با ۱۸ واحد اقامتی به یک اقامتگاه سنتی تبدیل می‌شود.

امکانات رفاهی این اقامتگاه مانند سایر اقامتگاه‌های مشابه است؛ اما تنها چیزی که این اقامتگاه را نسبت به بهترین هتل های شیراز متمایز می‌کند رنگ و بوی خانه‌های اصیل شیرازی است.

گردشگران عزیز می‌توانند ضمن تماشای نمای زیبا و آجری این اقامتگاه که با کاشی‌های گل‌وبوته تزیین شده از امکانات کافی‌شاپ مجموعه نیز استفاده کنند.

آدرس: شیراز، سه‌راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه ۴، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک

هتل نصیرالملک

اگر به دنبال یک هتل اقتصادی هستید پاسخ کارشناسان ما به این سوال شما که بهترین هتل شیراز کجاست ، هتل نصیرالملک است. احتمالا بعد از شنیدن نام این هتل فکر می‌کنید قرار است با یک اقامتگاه سنتی و قدیمی مواجه شوید؛ اما این‌گونه نیست.

این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و دارای ۳۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه است. زمانی که برای اولین‌بار وارد لابی این هتل می‌شوید هرگز باورتان نمی‌شود این هتل زیبا و شکیل جزو بهترین هتل های شیراز با قیمت مناسب است.

اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت‌وبرگشت و صبحانه رایگان جزو امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌روند. اگر هدف شما از آمدن به شیراز سفر زیارتی است، هتل نصیرالملک بهترین انتخاب برای شما است؛ زیرا در فاصله بسیار نزدیکی از حرم شاه‌چراغ قرار دارد.

آدرس: شیراز، حرم شاه‌چراغ، چهارراه شاهزاده قاسم

هتل نصیرالملک

هتل آپارتمان رز ریحان

هتل‌آپارتمان رز ریحان یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی شیراز است که از نظر گردشگران جزو بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود. این هتل ۷ طبقه است و ۲۵ واحد اقامتی دارد.

علاوه بر این هتل‌آپارتمان رز ریحان از امکانات رفاهی بسیاری نیز برخوردار است که از این میان می‌توان به استخر، سالن بدن‌سازی، روم سرویس، اینترنت و کافی‌شاپ اشاره کرد.

رفتار کارکنان و پرسنل هتل رز ریحان با مشتریان آن‌قدر مودبانه و متین است که در سفر‌های بعدی خود به شیراز حتما هتل‌آپارتمان رز ریحان را انتخاب خواهید کرد.

آدرس: شیراز، چهارراه ادبیات، بلوار گلستان، جنب فروشگاه دی تو دی

هتل آپارتمان رز ریحان

هتل نیایش

هتل نیایش یکی از بهترین هتل های شیراز است که داستان‌های جالبی را برای روایت‌کردن دارد. هتل نیایش در یکی از خانه‌های قدیمی و تاریخی شیراز قرار دارد که سال‌ها پیش مکان برگزاری جلسات انجمن ادب شیراز بوده است. علاوه بر این اولین روزنامه شیراز نیز در این خانه قدیمی به چاپ رسیده است.

اگر بعدازاین همه توضیحات هنوز هم برای انتخاب هتل معروف شیراز تردید دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های این هتل را در گوگل تماشا کنید تا عاشق بافت قدیمی، درختان زیبا و گل‌های خوش‌آب‌ورنگ باغچه‌های آن شوید.

هتل نیایش دارای ۷۷ اتاق در ۲ طبقه است و آن‌قدر به حرم شاه‌چراغ نزدیک است که در هتل می‌توانید محوطه شاه‌چراغ را تماشا کنید.

آدرس: شیراز، سه‌راه نمازی به سمت شاه‌چراغ، کوچه کلانتری عباسی، رو‌به‌روی امامزاده بی‌بی دختران

هتل نیایش

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است که قدمت آن به سال ۱۳۵۰ بازمی‌گردد. هتل جهانگردی در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع ساخته شده است و دارای ۴۴ واحد اقامتی است.

البته این هتل در سال ۱۳۹۶ به‌منظور جلب رضایت مشتریان و بهبود امکانات رفاهی بازسازی شده است. کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز، پارکینگ، آلاچیق و فضای بازی کودک جزو امکانات رفاهی هتل جهانگردی به شمار می‌روند.

آدرس: شیراز، کلبه سعدی، ابتدای بلوار ابونصر

هتل جهانگردی

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس یکی از بهترین هتل های شیراز است که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است. این هتل دارای ۵۰ اتاق در ۶ طبقه است و به دلیل موقعیت بسیار مناسب و نزدیکی به برخی از بناهای تاریخی یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در میان گردشگران است. امکانات رفاهی هتل شیرازیس شامل فروشگاه صنایع‌دستی، رستوران، کافی‌شاپ، استخر و پارکینگ است.

آدرس: شیراز، خیابان مکتبی

هتل شیرازیس

سفر به شیراز همراه با روم تور

جاذبه‌های تفریحی، گردشگری، مذهبی و علمی زیادی در شیراز است که هر سال مسافران زیادی را روانه این شهر می‌کند. حتما این را هم می‌دانید که شیراز جزو کلان شهرها بوده و اگر قصد اقامت چند روزه را دارید، بهتر است که در انتخاب محل اقامت خود دقت کنید که زمان‌تان بیهود تلف نشود.

روم تور می‌تواند لیستی از بهترین هتل های شیراز را در اختیارتان بگذارد تا به راحتی از میان آنها انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در سایت تماس بگیرید.

آیا تا به حال به شیراز سفر کرده‌اید؟ تجربه خودتان از سفر به این زیبای رویایی و میزبانی هتل‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.