مراکز خرید کیش - ارزان ترین تا لاکچری ترین + آدرس

چنانچه به جزیره زیبای کیش سفر کردید، تجربه گشت و گذار و خرید در مراکز خرید کیش را از دست ندهید. اگر به دنبال پاسخ سوال کدام مراکز خرید کیش خوبه هستید، به خواندن مطلب ادامه دهید.

مراکز خرید کیش - ارزان ترین تا لاکچری ترین + آدرس
مراکز خرید کیش - ارزان ترین تا لاکچری ترین

مراکز خرید کیش از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر بشمار می‌روند. بیش از 30 مرکز خرید متنوع در جای جای کیش وجود دارند که با ارائه برندهای معروف در مراکز خرید لوکس تا صنایع دستی در بازارهای محلی، سفر به کیش را برای هر مسافر جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

با توجه به زمان محدود سفر، داشتن اطلاعاتی راجع به این مراکز خرید می‌تواند انتخاب و برنامه‌ریزی را برای هر مسافر آسان‌تر کند. در این مطلب از روم تور با معرفی برخی از مهم‌ترین مراکز خرید، آدرس و ساعات کاری آن‌ها، شما را در داشتن تجربه بهتر در خرید از کیش یاری کنیم.

معرفی مهم ترین مراکز خرید کیش

همانطور که اشاره کردیم جزیره کیش به‌عنوان اولین منطقه آزاد ایران، دارای بیش از 30 مرکز خرید متنوع با محصولات متنوع و جاهای دیدنی زیادی است که مسافران می‌توانند بهترین مراکز خرید کیش را متناسب با سلیقه، نیاز و علایق خود انتخاب کنند. بهتر است قبل از سفر به کیش گزینه مناسب را انتخاب نمایید؛ چون در این زمان محدود قادر به بازدید از همه مراکز خرید نخواهید بود. پس اگر شما نیز به دنبال پاسخ سوال کدام مراکز خرید کیش خوبه هستید، به خواندن مطلب ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش

مرکز خرید دامون کیش

 مرکز خرید دامون کیش یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که با وجود قیمت نسبتا بالا، محصولات لوکس، برند و باکیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید دارای سه طبقه شامل دو طبقه تجاری با حدود 100 غرفه و یک طبقه مخصوص فود کورت با 10 غرفه خدماتی می‌باشد. در مرکز خرید دامون کیش می‌توانید هر نوع محصولی را پیدا کنید و خستگی پس از خرید خود را با انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی در فضای باز بالکن فودکورت رفع کنید. این مرکز همچنین دارای یک پیست اسکیت روی یخ در طبقه دوم برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجان انگیز است.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: خیابان وصال

ساعات کار مرکز خرید دامون کیش: 10 الی ۱۴ – ۱۷:۳۰ الی ۲۳

مرکز خرید دامون کیش

بازار بزرگ پردیس ۱ کیش

بازار بزرگ پردیس ۱ کیش یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که زیر نظر و مشاوره‌ی معماران فرانسوی در دو طبقه طراحی و ساخته شده است. بازار بزرگ پردیس ۱ کیش دارای 228 غرفه است و به سبب عرضه انواع کالاها و محصولات مختلف نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، جواهرات با قیمت و کیفیت مناسب، موردتوجه بسیاری از گردشگران قرار دارد. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی دیگری چون رستوران و کافی‌شاپ،دفتر مسافرتی و شعبه بانک و... نیز است.

آدرس مرکز خرید پردیس1 کیش: بلوار فردوسی/ مقابل پارک هنگام

ساعات کار مرکز خرید پردیس 1: 9 الی 13:30 – 17 الی 22:30

بازار پردیس کیش

مرکز خرید پردیس ۲ کیش

مرکز خرید پردیس ۲ در ضلع شرقی جزیره‌ی کیش، در کنار مرکز خرید پردیس 2 واقع شده است و همچون پردیس 1 جزء لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش بشمار می‌رود. این مرکز خرید لوکس و مدرن دارای چهار طبقه متشکل از 230 واحد تجاری و 10 واحد ادارای می‌باشد و خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، از فروش انواع محصولات تا سرو غذا در رستوران و کافی شاپ، اجرای موسیقی زنده و قرعه کشی برای خرید را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال مرکزی برای خرید برندهای معروف هستید حتما سری به مرکز خرید پردیس 2 بزنید.

مرکز خرید پردیس 2 از طریق یک تونل به مرکز خرید پردیس 1 متصل شده که امکان رفت و آمد آسان بین این دو مرکز را برای مشتریان فراهم ساخته است.

آدرس مرکز خرید پردیس 2 کیش: بلوار خیام – میدان پردیس کیش

ساعات کار مرکز خرید پردیس 2 کیش: 9:30 الی 13:30 – 17 الی 22:30

بازار پردیس کیش

مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید پدیده کیش یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کیش است که علاوه بر تنوع بالا، محصولات و کالاها را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می‌کند. این مرکز خرید دارای طیف وسیعی از محصولات نظیر پوشاک، لوازم خانگی، وسایل تزئینی و دکوری، وسایل صوتی و تصویری، کیف و کفش، مواد غذایی و نیز خدمات رفاهی و تفریحی نظیر کافی شاپ، رستوران، فود کورت، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ، سالن سینما، برنامه زنده موسیقی، قرعه کشی و... است.

آدرس مرکز خرید پدیده کیش: ابتدای جاده جهان، مقابل رستوران پدیده شاندیز کیش

ساعات کاری مرکز خرید پدیده کیش: ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین مراکز خرید کیش در شرق جزیره است که در چهار طبقه و بیش از 450 واحد تجاری ساخته شده است. این مجموعه از پرطرفدارترین مراکز خرید در جزیره کیش است و فروش انواع محصول و ارائه انواع خدمات رفاهی از جمله فروش پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، آژانس‌های مسافرتی و املاک، رستوران، کافی شاپ را شامل می‌شود. 

آدرس مرکز تجاری کیش: خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

ساعات کار مرکز تجاری کیش: 10 الی 13:30 – 17 الی ۲۳

مرکز تجاری کیش

 مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش یکی از باکیفیت‌ترین و بزرگترین مراکز خرید کیش، متشکل از 10 طبقه و 218 غرفه تجاری است. در این مرکز تجاری علاوه بر مشاهده و خرید طیف وسیعی از محصولات و کالاهای لوکس و باکیفیت از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا تجهیزات رایانه، می‌توانید از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی چون فود کورت، سالن سینما چهار بعدی، هایپر مارکت، لابی، اینترنت پر سرعت و ... برخوردار شوید.

مرکز خرید سارینا 2 در نزدیکی سارینا 1 شامل 3 طبقه تجاری با انواع امکانات تفریحی و رفاهی چون رستوران‌های سنتی ، سالن ماساژ و سالن تفریح بیلیارد و بولینگ در خدمت ساکنین و گردشکران کیش است.

 آدرس مرکز خرید سارینا ۱ کیش: بلوار خیام، روبروی هتل ارم

ساعات کاری مرکز خرید سارینا ۱ کیش: ۹ صبح تا 22 شب

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که براساس معماری هخامنشی ساخته شده و 8 بازارچه آن تحت تاثیر اینمعماری، به بیستون، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا و ایران نامگذاری شده است. این مرکز خرید شامل طیف وسیعی از محصولات لوکس و باکیفیت چون پوشاک و کیف و کفش مردانه، زنانه و بچگانه، وسایل آرایشی و بهداشتی، انواع عطر و ادکلن، لوازم متنوع برقی و خانگی، تجهیزات رایانه‌ای، انواع تلفن همراه، اکسسوری، لوازم دکوری و تزیینی و چندین رستوران و کافی شاپ برای استراحت حین و بعد از خرید است.

آدرس مرکز خرید مروارید کیش: بلوار مروارید

ساعت کار مرکز خرید مروارید کیش: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید مروارید

مجتمع پانیذ کیش

پانیذ کیش یکی از اولین مراکز خرید کیش متشکل از دو طبقه و حدود 208 واحد تجاری است که طیف وسیعی از محصولات از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا لوازم خانگی، شکلات و تنقلات را به مشتریان عرضه می‌نماید. مرکز خرید پانیذ کیش از مراکز خریدی است که ارزش یک بار دیدن را دارد.

درس مجتمع پانیذ کیش: خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

ساعات کاری مجتمع پانیذ کیش: ۹ الی ۲۲

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون با عطر و ادکلن‌های باکیفیتش شناخته می‌شود اما با داشتن حدود 100 واحد تجاری، انواع محصولات و کالاها از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا انواع خوراکی و لوازم خانگی را نیز می‌توان در آن یافت. اجناس در مرکز خرید زیتون نسبت به دیگر مراکز خرید کیش کمی ارزان‌تر است.

آدرس مرکز خرید زیتون: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

ساعات کاری مرکز خرید زیتون: ۹ الی ۲۲

مرکز خرید زیتون

بازار عرب های کیش

بازار عرب های کیش از قدیمی‌ترین و ارزانترین مراکز خرید کیش با نیم قرن قدمت است که در منطقه بومی و عرب‌نشین کیش قرار دارد. این بازار مکانی مناسب برای خرید کالاهای سنتی و مدرن با قیمت مناسب است. بازار عرب ها چندان بزرگ نیست، با این حال به سبب عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب، موردتوجه بسیاری از گردشگران قرار دارد.

آدرس بازار عرب‌های کیش: بلوار پیامبر، نزدیک بازار پارس خلیج

ساعات کار بازار عرب‌های کیش: ۹ الی ۲۲:۰۰

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش با قدمتی 40 ساله است، اما قدیمی‌بودن آن از مدرن و به‌روز بودن کالاهای آن نمی‌کاهد. این مرکز خرید مناسب افرادی است که به دنبال یک مرکز خرید با محصولات متنوع، باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت هستید. مرکز خرید ونوس دارای دو طبقه و مساحتی در حدود ۲۶۵۰۰ متر مربع است که انواع کالاهای مورد نیاز گردشگران از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و... در آن موجود است. همچنین این مرکز دارای امکانات رفاهی چون رستوران، کافی شاپ، شعبه بانک، خودپرداز، نمازخانه و فضای بازی مخصوص کودکان است.

آدرس مرکز خرید ونوس : کیش - خیابان سنائی

ساعات کاری مرکز خرید زیتون: از 9 تا 13 ظهر و از 16 تا 22 شب

ساعات کاری مراکز خرید کیش

تمامی مراکز خرید جزیره کیش تقریبا ساعات کاری یکسانی دارند. اغلب این مراکز در بیشتر ماه‌های سال از ساعت 9 صبح تا 2 بعداظهر و 4 بعداظهر تا 12 شب باز هستند. بهتر است بدانید که این مراکز خرید در ماه‌های اسفند و فروردین از ساعت 9 تا 12 به صورت یکسره فعالیت می‌کنند.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

انتخاب بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران در بین این تنوع گسترده با ویژگی‌های منحصر به فرد کار دشواری است. اما به منظور راهنمایی شما برای انتخاب بهتر و راحت‌تر، تعدادی از بهترین مراکز خرید از نظر مسافران را معرفی می‌کنیم.

  • مراکز خرید پردیس ۱و۲
  • بازار بزرگ مروارید
  • بازار زیتون
  • بازار ونوس
  • مرکز خرید سارینا ۱
  • مرکز تجاری کیش
  • رویا مال
  • بازار عرب‌های کیش

سخن پایانی

چنانچه به جزیره زیبای کیش سفر کردید، تجربه گشت و گذار و خرید در مراکز خرید کیش را از دست ندهید. در این مقاله سعی کردیم با معرفی بهترین، لوکس ترین و ارزان ترین مراکز خرید، تا حد امکان شما را راهنمایی کنیم. امیدواریم خریدهای خوب، باکیفیت و لذت بخشی را در این مراکز تجربه کنید. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید؛ می‌توانید با رزرو تور کیش سایت گردشگری روم تور سفر کنید.