بهترین کافه های قشم - معرفی 17 کافه معروف و ساحلی + آدرس

این کافه فضای جذابی دارد و از نظر خدمات رسانی توانسته به یکی از بهترین کافه های قشم از نظر مسافران تبدیل شود و برای جمع های دوستانه و بازی کردن بهترین باشد.

بهترین کافه های قشم - معرفی 17 کافه معروف و ساحلی + آدرس
کافه های معروف قشم

قشم به عنوان یکی از جزایر بسیار دیدنی خلیج فارس، جاذبه‌های فوق العاده‌ای دارد و گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از کارهایی که بعد از گشت و گذار و خرید به آدم می‌چسبد، لذت بردن از آرامش جزیره در بهترین کافه های قشم است.

این جزیره کافه‌های مختلفی با انواع دکوراسیون و طراحی‌های خاص مدرن و سنتی، غذاها و نوشیدنی‌های متنوع دارد که بهترین مکان برای استراحت و رفع خستگی گردشگران محسوب می‌‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کافه‌های این جزیره را به شما معرفی کنیم.

کافه کوکو (کافه کُ کُ) در منطقه ای دنج

اگر به دنبال کافه‌ای دنج با طراحی بسیار مدرن و زیبا هستید، کافه کوکو قشم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این کافه از آن مقاصدی است که هیچگاه از خاطرتان نمی‌رود و لحظات به یادماندنی برایتان رقم می‌زند. حس خوبی که از فضای داخلی آن می‌گیرید تا بهترین خدمات و کیفیت قهوه و میان وعده‌های این کافه قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

برای یک تجربه بی‌نظیر در کافه کوک می‌توانید به آدرس میدان گل‌ها، جنب فست فود پانه مراجعه کنید. این کافه همه روزه از ساعت 4:30 دقیقه بعد از ظهر تا ساعت 10 شب باز است و پرسنل آن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

عکس کافه کُ کُ

کافه سل در مجتمع تجاری سیتی سنتر

خرید کردن در مجتمع 3400 مترمربعی و لوکس سیتی سنتر 2، بدون کمی استراحت خسته کننده خواهد بود؛ به همین دلیل اگر برای خرید سوغات قشم به این مرکز خرید رفتید، کافه سل می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کافه‌های قشم شما را برای ادامه مسیر آماده کند. کافه سل فضای جذابی دارد و از نظر خدمات رسانی توانسته به یکی از بهترین کافه های قشم از نظر مسافران تبدیل شود.

همانطور که گفته شد این کافه در مرکز خرید سیتی سنتر 2 قشم قرار دارد و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11:30 دقیقه شب پذیرای مسافران عزیز خواهد بود. با وجود اینکه کافه سل، وسط یک مرکز خرید شلوغ و پر رونق قرار دارد، اما با این حال حتی افرادی که از مشتریان این مرکز خرید نیستند نیز زمان زیادی را در این کافه می‌گذرانند.

عکس کافه سل

برای رزرو ویلا، سوییت و اقامتگاه در قشم کلیک کنید.

کافه لامور

کافه لامور قشم مکانی ایده‌آل و خودمانی دارد که در کنار نوشیدنی‌های بی‌نظیر خود، کیک، تارت و شیرینی‌های فرانسوی خوش طعمی را نیز سرو می‌کند. طعم‌های فوق‌العاده در کنار پرسنل مهربان این کافه آن را به یکی از بهترین کافه های قشم تبدیل کرده است.

کافه لامور در میدان گلدن سیتی، خیابان داماس، مجتمع داماس واقع شده است.

عکس کافه لامور

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران قشم

کافه نقلی الی در دل جزیره قشم

کافه الی فضای نقلی و جالبی دارد و از صبح زود پذیرای مسافران و شهروندان جزیره است. در منوی این کافه قشم نوشیدنی‌ها و دسرهای جنوبی در کنار نوشیدنی‌های مدرن خودنمایی می‌کنند. این کافه ممنوعیتی برای کشیدن سیگار ندارد و در واقع به یک پاتوق برای افراد علاقه مند به سیگار تبدیل شده است.

اگر شما هم به سیگار علاقه دارید، می‌توانید به میدان امام قلی خان قشم رفته و پس از ورود به مجتمع تجاری سیمرغ، سری به کافه الی بزنید؛ بدین ترتیب می‌توانید از محیط، نوشیدنی‌ها و دسرهای یکی از بهترین کافه های قشم لذت ببرید.

این کافه همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

عکس کافه الی

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی قشم

کافه باران پاتوق دوست داران قهوه

کافه باران قشم یکی دیگر از کافه‌های پرطرفدار و محبوب این جزیره است. این کافه به دلیل تنوع بالایی که در عطر و طع قهوه‌هایش دارد، به عنوان یکی از بهترین کافه های قشم شناخته می‌شود. این کافه علاوه بر قهوه‌های متنوع، نوشیدنی‌ها و دسرهای بی‌نظیری نیز سرو می‌کند، اما قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های آن به شمار می‌رود.

لوکیشن این کافه میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم است و شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به آن سر بزنید.

عکس کافه باران

برای رزرو تفریحات در قشم کلیک کنید.

کافه دژاوو قشم

کافه دژاوو یکی از کافه های معروف قشم است که به بهترین پاتوق برای دورهمی‌های دوستانه و بازی تبدیل شده است. با داشتن منویی خاص، طراحی و دکوراسیون مدرن و هارمونی ایجاد شده میان رنگ تیره دیوارها با نورپردازی و نقاشی‌های دیواری آن نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 12 شب در آزادگان، خیابان پژوهش، به این کافه سر بزنید و از صبحانه، خوراکی و نوشیدنی‌های لذیذ آن استفاده کنید.

عکس کافه دژاوو

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل قشم

کافه کلبه قشم

یکی دیگر از بهترین کافه های قشم با فضایی آرام و دنج، کافه کلبه است. این کافه نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوعی را در منوی جذاب خود جای داده است و شما می‌توانید این در محیط دلنشین و آرامش بخش آن، تجربه فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

کافه کلبه در نخل زرین، خیابان پیام، بالاتر از سفره‌خانه دل‌شدگان، روبروی برج دوقلوی آپادانا قرار دارد و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب پذیرای مسافران عزیز خواهد بود.

عکس کافه کلبه

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین غذاهای محلی قشم

کافه کیو قشم

یکی دیگر از کافه‌های جوان پسند قشم که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است، کافه کیو نام دارد. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهایی با طعم متفاوت سرو می‌شود که ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارند. این کافه یکی از بهترین کافه های قشم برای جمع‌های دوستانه و بازی کردن است.

کافه کیو در نخل زرین، برج‌های دوقلو آپادانا واقع شده و در ساعات 9 صبح تا 1 بعدازظهر و 5 عصر تا 9 شب میزبان شما خواهد بود.

عکس کافه کیو

کافه کیک ویشکا قشم

کافه ویشکا در زمینه کیک و شیرینی‌های تازه و باکیفیت بهترین کافی شاپ در قشم شناخته می‌شود. اگر به مجتمع سیتی سنتر 2 رفتید، حتما در طبقه زیرین آن، روبه‌روی ورودی اصلی به این کافه سری بزنید و از طعم کیک و شیرینی‌های آن در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد لذت ببرید. این کافه همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 11:30 شب میزبان شما عزیزان است.

عکس کافه کیک ویشکا

بیشتر بخوانید: بهترین مکان تفریحی قشم برای کودکان

کافه آکواریوم قشم، تجربه ای خاص

یکی از زیباترین کافه‌هایی که در جزیره قشم وجود دارد، کافه آکواریوم است. محیط خاص و نورپردازی هنرمندانه این کافه در کنار آکواریوم‌های بزرگ با ماهی‌های مختلف، آن را در میان یکی از بهترین کافه های قشم جای داده است. شما می‌توانید در بلوار ولیعصر، نزدیکی خلیج فارس به این کافه دسترسی داشته باشید.

کافه دالاهو

یکی از کافه‌های سنتی قشم که انواع چای، قهوه، دمنوش، کیکی، دسر و پیش غذا در آن سرو می‌شود، کافه دالاهو قشم است. در این کافه یک گروه موسیقی نیز همواره در حال نواختن هستند و لذت سپری کردن لحظات را برای مشتریان آن دوچندان می‌کنند. داشتن پرسنل خوش اخلاق یکی از ویژگی‌های مثبت این کافه محسوب می‌شود که افراد بسیاری را به سوی خود می‌کشاند.

کافه دالاهو از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. از آنجا که در این کافه استعمال دخانیات مانعی ندارد، آن را به عنوان کافه قلیون قشم نیز می‌شناسند. این مجموعه در خیابان فلسطین، خیابان بهشت واقع شده است.

عکس کافه دالاهو

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید قشم

کافه اولگا

در لیست بلند بالای بهترین کافه های قشم نام کافه اولگا نیز به چشم می‌خورد. این کافه با قهوه‌های خوش طعم و متنوعی که دارد، شما را به جرعه‌ای آرامش، به دور از هیاهوی روزانه دعوت می‌کند. چنانچه به قهوه‌های صبحگاهی عادت دارید، این کافه با میزبانان مهربانی که دارد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به مجمتع ستاره سری بزنید، در قسمت در جنوبی آن، روبه‌روی بانک مسکن این کافه را می‌یابید که از 8 صبح تا 8 شب با هر نوع قهوه‌ای که بخواهید، از شما پذیرایی می‌کند.

عکس کافه اولگا

بیشتر بخوانید: بام قشم کجاست؟

کافه رستوران ساحلی دریم لند

مجموعه دریم لند که یک مجموعه کامل غذایی، رفاهی و گردشگری محسوب می‌شود، یکی از بهترین کافه های قشم را در خود جای داده است. این کافه ساحلی قشم با داشتن فضای باز رو به دریا و سرو کردن انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای مختلف با کیفیت بالا، توانسته است نظر بسیاری از گردشگران و بومی‌های جزیره را به خود جلب نماید. این کافه رستوران جنب سینما دریا، بعد از سیتی سنتر ۲ واقع شده است.

عکس کافه رستوران ساحلی دریم لند

کافه رستوران خوان بوم قشم

اگر به فضاهای سرسبز علاقه دارید، کافه موسیقی زنده قشم خوان بوم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در کافه خوان بوم این امکان برای شما فراهم شده است که در کنار نوشیدنی‌های دلخواه، غذاهای خوش طعم آن را نیز سفارش داده و از غذا خوردن دل طبیعت لذت ببرید.

این کافه در بلوار امام قلی خان، خیابان خلیج فارس، جنب هتل سارینا 2 قرار دارد و همه روزه از ساعت 11صبح تا 11 شب پذیرای شما عزیزان است.

عکس کافه رستوران خوان بوم

کافه رستوران شب های دفاری قشم

اگر در میان بهترین کافه های قشم به دنبال یک کافه متفاوت با حس و حال کاملا سنتی هستید، شب‌های دفاری می‌تواند شما را شگفت زده کند. این کافه محلی شباهت زیادی به یک خانه سنتی بزرگ دارد که دکوراسیون و نحوه پذیرایی آن نیز عطر و بوی سنتی به خود گرفته‌اند.

اگر به قشم سفر کردید، حتما بین ساعت‌های 12 ظهر تا 12 شب به روستای دفاری، جنب مسجد جامع، به این کافه رستوران سری بزنید.

عکس کافه رستوران شب های دفاری

کافه رستوران گفاره

یکی دیگر از بهترین کافه های قشم که لذت غذا خوردن در خانه‌های سنتی، کنار حوض آب را برای شما به ارمغان می‌آورد، کافه گفاره است. اگر به قشم سفر کردید، به هیچ عنوان صبحانه‌های لذیذ و بی‌نظیر این کافه رستوران را از دست ندهید.

پرسنل این مجموعه از ساعت 7:30 صبح تا 12 شب پذیرای شما هستند و بهترین خاطره را برایتان رقم می‌زنند. کافه گفاره در چهارراه رسالت جنب کارواش قرار دارد.

عکس کافه رستوران گفاره

کافه زغ بن قشم

یکی از بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم که با صبحانه‌های مخصوص از شما پذیرایی می‌کند، کافه زغ بن نام دارد. این کافه فضای دنج و جذابی دارد و علاوه بر املت، عدسی، آش، نیمرو و... صبحانه‌های سنتی لذیذی همچون چینگال، لچ و کشک، نان‌های محلی و شیر چایی را نیز سرو می‌کند.

کافه زغ بن در خیابان فرعی آزمایشگاه دکتر جعفری، جنب املاک پروین واقع شده است و همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 12 ظهر شما را به صبحانه‌هایی با طعم بهشتی دعوت می‌نماید.

عکس کافه زغ بن

با روم تور به قشم سفر کنید!

اگر روزی به قشم سفر کردید، در کنار زیبایی‌های تاریخی و طبیعی بی‌پایان این جزیره، می‌توانید از کافه‌های اصیل آن نیز استفاده کنید. ما در این بخش تلاش کردیم بهترین کافه های قشم را به شما معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید آن‌ها را انتخاب کنید.

قطعا بیشتر کافه‌های این جزیره در نوع خود فوق‌العاده هستند، اما با این حال بهترین بودن می‌تواند از نظر هر فرد معنی متفاوتی داشته باشد. شما می‌توانید با سایت روم تور علاوه بر انتخاب مناسب‌ترین کافه‌ها بر اساس سلیقه خود، به بهترین تورهای یک روزه و چند روزه دسترسی داشته باشید و با انتخاب بهترین اقامتگاه‌ها و تفریحات، سفری لوکس و در عین حال اقتصادی را تجربه کنید. به نظر شما بهترین کافه های قشم کدامند؟ خوشحال می‌شوییم نظرات و تجربیات شما را در این خصوص بشنوییم.