هیجان انگیزترین تفریحات آبی قشم را از دست ندهید!

تفریحات آبی قشم به قدری جذاب و هیجان انگیز هستند که برای همه سنین مناسب است. در این مطلب از روم تور به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

هیجان انگیزترین تفریحات آبی قشم را از دست ندهید!
هیجان انگیزترین تفریحات آبی قشم

قشم جزیره‌ای زیبا در استان هرمزگان است که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و مکان‌های تاریخی، دارای تفریحات آبی مدرن و هیجان انگیزی است که باعث جذب هر چه بیشتر مسافران و گردشگران به این منطقه می‌شود.

بهترین تفریحات آبی قشم شامل پارک آبی قشم، پاراسل قشم، پروازی بر روی آب، قایق سواری با تماشای دلفین ها، شاتل سواری قشم، غواصی، جت اسکی قشم، اسکوتر زیر دریایی و اسکی روی آب می‌شود. تفریحات آبی قشم به قدری جذاب و هیجان انگیز هستند که برخی از مسافران تنها هدف از سفر به قشم را استفاده از این تفریحات در نظر می‌گیرند.

رفتن به جزیره زیبای قشم بدون لذت بردن از تفریحات آبی آن صفایی نخواهد داشت، ازاین‌رو ما در این مقاله از مجله گردشگری روم تور شما را با تفریحات آبی قشم آشنا خواهیم کرد تا سفری خوش و خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید.

تفریح مهیج و به یاد ماندنی پاراسل در قشم

پاراسل قشم

پاراسل یا چترسواری همان پرواز بر فراز آب‌های آبی و بیکران دریای خلیج فارس است. این تفریح یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت سفر شما را تشکیل خواهد داد، پس به هیچ عنوان این لذت و هیجان را از دست ندهید.

پاراسل شما را با منظره ای زیبا و حیرت‌انگیز از جزیره قشم رو به رو می‌کند. از مهم‌ترین مزیت چترسواری می‌توان به چند نفره بودن آن اشاره کرد. یعنی شما می‌توانید این تفریح را بصورت تکی یا دو نفره و حتی سه نفره انجام دهید.

استفاده از این تفریح نیازی به مهارت و استعداد خاصی ندارد؛ زیرا هنگامی که سوار پاراسل می‌شوید، چتر با حرکت قایق موتوری که به آن متصل است به حرکت در می آید و کم کم اوج می‌گیرد. چتر سواری در جزیره قشم ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر تعیین شده است.

مدت زمان پرواز در بالاترین ارتفاع حدود 5 تا 7 دقیقه

جهت اطلاع از قیمت و رزرو پاراسل در قشم با بخش فروش روم تور تماس بگیرید.

لحظات ناب قایق سواری در قشم

لحظات ناب قایق سواری در قشم

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تفریحات در قشم، قایق سواری در سواحل زیبا و بی نظیر آن است. این تفریح برای کسانی که به خوش گذرانی های دسته جمعی علاقه دارند، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. تجربه قایق سواری در قشم برای افرادی که عاشق سرعت و هیجان هستند، تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی است.

سرعت بالای قایق‌های قشم بسیار معروف بوده، به صورتی که در سرعت بالا حالت معلق و هیجان انگیزی را به افراد درون قایق منتقل می‌کند. ظرفیت این قایق‌ها بستگی به اندازه آن دارد و بین یک تا 8 نفر متغیر است. در این تفریح استفاده از جلیقه نجات امری ضروری و مهم به حساب می آید. 

مدت زمان قایق سواری در قشم، ۱۵ دقیقه است.

تفریح پرطرفدار جت اسکی در قشم

تفریح پرطرفدار جت اسکی

جت اسکی یکی از محبوب‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات در جزیره قشم به شمار می‌رود. مگر می‌شود عاشق سرعت و هیجان بود و از این تفریح گذشت؟! جت اسکی که جزو تفریحات لاکچری به‌حساب می‌آید، افراد را به لحظاتی پر از لذت و هیجان دعوت می‌کند.

حال چرا میگوییم این تفریح جزو تفریحات لاکچری محسوب می‌شود، زیرا قیمت بلیت این تفریح در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵۰ هزار تومان بوده است. برای استفاده از جت اسکی و گذراندن اوقاتی خوش در قشم بایستی از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر به محل مربوطه مراجعه کنید. در این تفریح بستن جلیقه نجات جزو اوامر ضروری محسوب می‌شود.

مدت زمان استفاده از این تفریح 15 دقیقه است.

قابل استفاده برای بانوان و آقایان

برای رزرو جت اسکی در قشم کلیک کنید.

اسکوتر زیر دریایی، تفریحی متنوع و به‌یادماندنی

اسکوتر زیر دریایی، تفریحی متنوع و به‌یادماندنی

اسکوتر زیر دریایی جزو تفریحات پر طرفدار جزیره قشم به شمار می‌رود. این تفریح برای افرادی که به دریا و موجوداتش علاقه دارند بسیار مناسب است. علاوه بر این، اسکوتر زیر دریایی برای افرادی که رویای دیدن موجودات ریز و درشت دریایی و کشف آبزیان را در سر دارند اما یا شنا بلد نیستند یا از رفتن به عمق زیاد می‌ترسند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

ظاهر اسکوتر زیر دریایی، به موتور شباهت دارد و به یک دستگاه اکسیژن متصل است. پیشنهاد می‌شود این تفریح را به‌صورت گروهی انجام دهید تا لذت بیشتری را تجربه کنید. استفاده از اسکوتر برای افرادی باسابقه بیماری قلبی و تنفسی، فشارخون و زنان باردار ممنوع است.

تفریح مهیج اسکی روی آب

تفریح مهیج اسکی روی آب

مگر می‌شود به جزیره قشم رفت و اسکی روی آبش را تجربه نکرد؟! این تفریح آن‌قدر مهیج و منحصربه‌فرد است که آدرنالین خونتان را حسابی بالا می‌برد. اگر به دنبال ثبت خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی هستید، اسکی روی آب را از دست ندهید. طناب، عینک مخصوص، اسکی و جلیقه نجات در این تفریح جزو وسایل ضروری و لازم محسوب می‌شوند.

اسکی روی آب به این صورت است که ابتدا باید کفش‌های مخصوص اسکی را پوشید، سپس به وسیله طنابی که به جت یا قایق وصل می‌شود روی آب به حرکت در خواهید آمد. از مزیت‌های این بازی می‌توان به منصف بودن آن اشاره کرد، زیرا در صورت مناسب نبودن وضعیت جوی هزینه بلیت به شما برگشت داده می‌شود. 

مدت زمان اسکی روی آب در جزیره قشم، ۱۵ دقیقه است.

تجربه پرواز روی آب با فلای بورد

تجربه پرواز روی آب با فلای بورد

فلای بورد یکی از تفریحات مدرن و پرطرفدار بوده که تنها با یکبار امتحان، شما را شیفته خودش می‌کند. این تفریح ممکن است در نگاه اول کمی خطرناک به نظر برسد و باعث دو دل شدن شما شود اما با تماشای کسی که در حال انجام این بازی است ترس شما کاملا رفع می‌شود، طوری که به سرعت در صف خرید بلیت فلای بورد خواهید ایستاد.

قیمت این بازی در مقایسه با دیگر تفریحات جزیره قشم کمی بیشتر است، با این حال لحظات ناب و بی‌نظیری را برای شما خلق می‌کند. برای انجام این تفریح در ابتدا آموزش‌هایی به‌منظور چگونگی حفظ تعادل به افراد داده می‌شود تا به‌راحتی از آن استفاده کنند. این بازی به این صورت است که ابتدا به یک جت اسکی وصل می‌شوید، سپس به وسیله فشار آب و حرکت جت اسکی از سطح دریا کنده و بالا می‌روید. 

این تفریح فقط برای افراد بالای 18 سال می باشد و مدت زمان این تفریح پانزده دقیقه است. 

غواصی، تجربه ای خاص و فراموش نشدنی

غواصی، تجربه ای خاص و فراموش نشدنی

رفتن به زیر دریا و دیدن موجودات دریایی مانند انواع ماهی‌ها، عروس دریایی، شقایق دریایی، صدف‌ها و… از نزدیک لحظاتی ناب و به یاد ماندنی را به شما هدیه خواهد کرد. غواصی یکی از تفریحات محبوب و منحصربه‌فرد بوده که نیاز به مهارت خاصی ندارد. این تفریح برای افراد بالای ۱۰ سال مجاز است. در صورتی که دوست دارید غواصی را تجربه کنید می توانید رزرو غواصی را از سایت روم تور انجام دهید.

کلام آخر

تفریحات آبی جزیره قشم آن‌قدر زیاد و متنوع است که نام بردن تک تک آن‌ها ساعت‌ها زمان می‌برد. ما در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی قشم را به شما معرفی کنیم تا متناسب با روحیات و سلیقه خود، انتخاب راحت‌تری داشته باشید. اگر می‌خواهید سفری مهیج را تجریه کنید با ما در وب‌سایت گردشگری روم تور در ارتباط باشید.